Με τιμές που ξεκινούν από τις 18.900 ευρώ διατίθεται το ανανεωμένο Jeep Renegade. Τέσσερα χρόνια μετά από την πρώτη παρουσίασή του, στην οποία απέδειξε ότι οι αυθεντικές off road ικανότητες μπορούν να συνδυαστούν με τις αρετές των μικρομεσαίων SUV, θα διατίθεται πλέον και με κινητήρες του 1,0 λίτρου των 120 ίππων και 1,3 λίτρων με 150 και 180 ίππους.
Το νέο Jeep Renegade MY2019, έρχεται με ουσιαστικές παρεμβάσεις σχεδίασης και τεχνολογίας που το καθιστούν πιο δυναμικό, πιο ασφαλές, πιο ποιοτικό και συγχρόνως πιο οικονομικό, χωρίς να αλλοιώνουν τον αυθεντικό Go Anywhere – Do Anything χαρακτήρα του.
Εξωτερικά, το Jeep Renegade ΜΥ2019 διαφοροποιείται από τους νέους σπορ εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED (εμπρός και πίσω), ενώ μικρές επεμβάσεις έχουν γίνει και στην εμβληματική μάσκα με τις επτά γρίλιες.
Οι καινούργιοι 3κύλινδροι και 4κύλινδροι κινητήρες βενζίνης που κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Jeep Renegade περιλαμβάνουν τον 1.0 λίτρου 120 ίππων και 190Nm ροπής και τον 1.3 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους ή 180 ίππους ανάλογα με την έκδοση και 270Nm ροπής.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Renegade ολοκληρώνεται με τους ανανεωμένους πετρελαιοκινητήρες 1.6 λίτρων και 2.0 λίτρων MultiJet II με SCR (Selective Catalytic Reduction), που άπαντες πληρούν την νέα νόρμα Euro 6/D. Η γκάμα κινητήρων του νέου Jeep Renegade 2019, συνεργάζεται με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το 6τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DDCT και με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
O πρώτος τιμοκατάλογος του ανανεωμένου Renegade
Για τις εκδόσεις βενζίνης με κίνηση 4Χ2 προσφέρονται ένας 3κύλινδρος 1.0 λίτρου με απόδοση 120 ίππων και 190Nm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ένας 4κύλινδρος 1.3 λίτρων και 150 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DDCT.
Για την έκδοση βενζίνης 4Χ4, προσφέρεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.3 λίτρων με απόδοση 180 ίππων και ροπή 270Nm, συνδυασμένος με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων και κίνηση 4Χ4.
Οι νέοι βενζινοκινητήρες πληρούν τα κριτήρια της νόρμας Euro 6/D και περιλαμβάνουν GPF (Gasoline Particulate Filter). Η νέα οικογένεια turbo κινητήρων, εξελίχθηκε από το γκρουπ FCA για να προσφέρει μία μεγάλη γκάμα μικρών αλλά ισχυρών και συνάμα οικονομικών κινητήρων που χαρακτηρίζονται από κορυφαία απόδοση.
Οι νέοι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι εξ’ολοκλήρου από αλουμίνιο για να εξασφαλιστεί το χαμηλό βάρος (ξεκινούν από τα 93 κιλά). Ο στρόφαλος εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Teksid και είναι κατασκευασμένος από κράμα αλουμινίου με χύτευση υψηλής πίεσης. Εσωτερικά, υπάρχουν ενισχύσεις από χάλυβα διαμέτρου 1.8 εκατοστών με επίστρωση αλουμινίου προκειμένου να δημιουργηθεί ισχυρός μεταλλικός δεσμός με συνέπεια αυξημένη δομική ακαμψία του μηχανικού συνόλου. Έχοντας μελετήσει πολλές εναλλακτικές δομές οι τεχνικοί επέλεξαν αυτή την δομή για την καλύτερη ισορροπία θορύβου, δονήσεων, βάρους και δομικής αντοχής.
Προκειμένου να αυξηθεί η απόδοση και να εξασφαλιστούν καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τους κινητήρες που αντικαθιστούν, οι νέοι, προσφέρουν έναν πολύ συμπαγή θάλαμο καύσης ενώ η αρχιτεκτονική «conrod-crank» εξασφαλίζει καλύτερη μηχανική απόδοση με ελαχιστοποίηση των τριβών. Όλοι οι 3κύλινδροι και 4κύλινδροι νέοι κινητήρες χρησιμοποιούν αυτή την καινοτόμο μονάδα καύσης με όγκο 0.33 λίτρα.
Η κεφαλή έχει 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η συμπαγής δομή του θαλάμου καύσης και η εισαγωγή, εξασφαλίζουν δυναμική όδευση του αέρα, μικρό χρόνο κύκλου καύσης και ιδανική διανομή το μετώπου καύσης, με αποτέλεσμα υψηλή θερμική απόδοση. Το υψηλότατο τεχνικό επίπεδο των νέων κινητήρων αποδεικνύεται από την εφαρμογή καινοτόμων τεχνικών λύσεων, όπως του άμεσου ψεκασμού για βελτιστοποίηση της ογκομετρικής απόδοσης και της τουρμπίνας χαμηλής αδράνειας που ελέγχεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ηλεκτροβαλβίδα ανακούφισης και υδρόψυκτο σύστημα ψύξης στην εισαγωγή (υδρόψυκτο Intercooler) για αμεσότερη απόκριση.
Η τρίτη γενιά της αποκλειστικής τεχνολογίας MultiAir, που βελτιώνει την καύση ρυθμίζοντας το χρονισμό και τη βύθιση των βαλβίδων, κάνει το ντεμπούτο της στους νέους κινητήρες. Η τελευταία εξέλιξη στους κινητήρες MultiAir III, βελτιώνει περαιτέρω την ανεξάρτητη ρύθμιση των βαλβίδων. Εφαρμόζοντας συγκεκριμένα πρωτόκολλα στην εισαγωγή και την εξαγωγή, βελτιώθηκε η απόδοση υπό χαμηλό φορτίο με την επανακυκλοφορία των καυσαερίων και το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής νωρίτερα, ενώ κατά την λειτουργία σε υψηλό φορτίο, η βελτιστοποίηση επιτυγχάνεται με την επιβράδυνση του κλεισίματος των βαλβίδων εισαγωγής. Καταληκτικά η τεχνολογία MultiAir III μπορεί να μειώνει την αναλογία συμπίεσης βελτιώνοντας σημαντικά την οικονομία καυσίμου την ίδια στιγμή κατά την οποία προσφέρει υψηλή απόδοση.
Οι νέοι κινητήρες turbo, πέρασαν από 75.000 ώρες δοκιμών σε υπολογιστές, 60.000 ώρες δοκιμών εκτός οχήματος, ενώ για να ελεγχθεί η αντοχή και η αξιοπιστία τους, διένυσαν και 5.000.000 χιλιόμετρα σε όλο τον πλανήτη, εντός και εκτός δρόμου.
Το νέο Jeep Renegade 2019, μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με έναν 1.6 λίτρων ή έναν 2.0 λίτρων κινητήρα turbodiesel. Και οι δύο ενσωματώνουν την δεύτερη γενιά της τεχνολογίας Multijet, που έχει εξελίξει και πατεντάρει το Γκρουπ FCA.
Προσφέρονται δύο επιλογές κυβισμού και τρεις επιλογές απόδοσης· συγκεκριμένα, ο κινητήρας 1.6 λίτρων συνδυάζεται με τόσο με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDTC. Ο δίλιτρος με απόδοση 140 συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή 9τάχυτο αυτόματο, ενώ αυτός με απόδοση 170 ίππων αποκλειστικά με το 9τάχυτο αυτόματο.
Για την βελτιστοποίηση των εκπομπών καυσαερίων, οι κινητήρες αυτοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία “SCR on filter” μία λύση που ενσωματώνει την τεχνολογία του καταλύτη με αυτή της κατακράτησης σωματιδίων (DPF) προκειμένου να:
-Μειώσει τις εκπομπές NOx μέσω της χρήσης υγρού AdBlue
-Μειώσει τις εκπομπές μικροσωματιδίων μέσω της διαδικασίας αναγέννησης
Οι καμπύλες ισχύος και ροπής επιβεβαιώνουν τις κορυφαίες επιδόσεις της οικογένειας κινητήρων MultiJet II προσφέροντας υψηλά επίπεδα ισχύος και απόδοσης.
Η τετρακίνηση
Το νέο Jeep Renegade είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κίνηση σε δύο και τέσσερις τροχούς. Η θρυλικές εκτός δρόμου ικανότητες των Jeep, εξασφαλίζονται από δύο εξελιγμένα συστήματα 4Χ4, το Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low, τα οποία εγγυώνται κορυφαία απόδοση σε κάθε περίπτωση. Το ηλεκτρονικό σύστημα Jeep Selec-Terrain, προσφέρει τέσσερις επιλογές χρήσης (Auto, Χιόνι, Άμμο και Λάσπη) για απροβλημάτιστη κίνηση σε κάθε επιφάνεια.
Jeep Active Drive
Το Jeep Active Drive είναι ένα πλήρως αυτόματο σύστημα που προσφέρει ανεπαίσθητη εμπλοκή και απεμπλοκή της τετρακίνησης σε κάθε ταχύτητα ώστε να προσφέρει πρόσφυση αλλά και οικονομία καυσίμου.
Το σύστημα δεν απαιτεί καμία κίνηση από τον οδηγό και βελτιώνει το κράτημα σε κάθε είδος εδάφους αλλά και σε περιπτώσεις υποστροφής ή υπερστροφής. Το Jeep Active Drive μπορεί να μεταφέρει ροπή μέχρι 2000Nm στους δύο πίσω τροχούς. Ένας συμπλέκτης μονίμως μεταβαλλόμενης ροπής στον πίσω άξονα, χρησιμοποιεί τους πατενταρισμένους αλγόριθμους της Jeep για να προσφέρει την ιδανική ροπή σε κάθε τροχό, ανάλογα με την περίπτωση: μειωμένη πρόσφυση, δυναμική εκκίνηση, σπορ οδήγηση.
Jeep Active Drive Low
Το σύστημα Jeep Active Drive Low ενσωματώνει τις λειτουργίες του Jeep Active Drive προσφέροντας όμως επιπλέον, υποπολλαπλασιασμό της τελικής σχέσης μετάδοσης 20:1 για απαιτητική off-road οδήγηση.
Το σύστημα προσφέρεται με τον 2λιτρο κινητήρα diesel και το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και εγγυάται τις καλύτερες off road ικανότητες στην κατηγορία του ενώ τώρα, το Jeep Active Drive Low θα προσφέρει και σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill-Descent Control.
Το σύστημα Hill-Descent Control (HDC) επιτρέπει σταδιακή και ελεγχόμενη κάθοδο σε απότομα ή γλιστερά εδάφη χωρίς να χρειάζεται την επέμβαση του οδηγού με το φρένο. Όταν ενεργοποιηθεί, το σύστημα αναλαμβάνει να κατεβάσει σταδιακά το όχημα χρησιμοποιώντας σήματα από το ABS φρένων, ώστε να ελέγχει κάθε τροχό ξεχωριστά εξασφαλίζοντας τις ιδανικές συνθήκες κατάβασης.
Trailhawk
Με την ανεξάρτητη ανάρτηση, τη διαδρομή 20.5 εκατοστών σε κάθε τροχό και την απόσταση 21 εκατοστών από το έδαφος, το Jeep Renegade Trailhawk αποτελεί το σημείο αναφοράς της κατηγορίας και προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις 4Χ4. Επιπλέον των εντυπωσιακών ικανοτήτων του, το Trailhawk περιλαμβάνει και έξτρα ρύθμιση στο σύστημα Selec-Terrain για κίνηση σε πέτρες και βράχια.
O εξοπλισμός
Οι επεμβάσεις στο Jeep Renegade MY2019 περιλαμβάνουν ακόμα σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εσωτερικό με νέα υλικά και ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα που διαθέτει ειδική θήκη για κινητά τηλέφωνα, νέες ποτηροθήκες και περισσότερες θέσεις για μικροαντικείμενα.
To νέο μοντέλο εφοδιάζεται με το νέο σύστημα infotainment Uconnect 4ης γενιάς, με οθόνες αφής υψηλής ανάλυσης 5, 7 και 8.4 ιντσών και πλήρη ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto.
Το νέο μοντέλο, έχει αναβαθμιστεί περαιτέρω ώστε να συνεχίσει να προσφέρει ένα πακέτο συστημάτων που εξασφαλίζει απόλυτη ασφάλεια και άνεση. Στον βασικό εξοπλισμό του συμπεριλαμβάνονται πλέον το ενεργό σύστημα Lane Sense Departure Warning-Plus και το Intelligent Speed Assist με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, ενώ προσφέρεται και αναβαθμισμένη έκδοση του Automatic park assist – park sense που μπορεί να εκτελεί αυτόματα ελιγμούς παρκαρίσματος αλλά και εξόδου από θέση στάθμευσης.
Για να εγγυηθεί την απόλυτη ασφάλεια των επιβατών του, το πλήρες πακέτο συστημάτων του νέου Renegade, περιλαμβάνει επίσης το σύστημα αποτροπής πρόσκρουσης Forward Collision Warning-Plus με Active Emergency Braking, τον ενεργό αυτόματο πιλότο Adaptive Cruise Control, την ειδοποίηση τυφλών σημείων Blind-Spot Monitoring αλλά και την παρακολούθηση κάθετου εμποδίου κατά την οπισθοπορεία Rear Cross Path Detection.