Live η Κίνηση στους δρόμους

H Toyota ετοιμάζει το πιο σκληροπυρηνικό Yaris ever!

Η Toyota έχει πάρει πολύ σοβαρά την επάνοδό της στην κατηγορία των “σκληροπυρηνικών“, σπορ αυτοκινήτων. Μετά από τη Supra και το νέο GT86, ο Ιάπωνας κατασκευαστής ετοιμάζει μία (πραγματικά) σκληροπυρηνική έκδοση του νέου Yaris, που θα μας έρθει το 2018 και θα έχει στόχο την κατηγορία των hothatch. Οι πληροφορίες που κάνουν λόγο ακόμα και για μια παντοδύναμη έκδοση GT-Four, είναι απλά ανατριχιαστικές. Σκέψου το: Ένα Yaris με τετρακίνηση, turbo, bodykit και βαμμένο στα χρώματα του WRC. Ένας κλώνος του Yaris WRC…

Η Toyota επιβεβαίωσε μέσω Twitter, ότι η παρουσίαση (για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια φτιάχνει αυτοκίνητο για το WRC) του Yaris WRC θα έχει άμεσο αντίκτυπο και αποτέλεσμα στη δημιουργία μιας έκδοσης του Yaris με σπορ προσανατολισμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TopSpeed.gr, το σκληροπυρηνικό Yaris, το οποίο θα ονομάζεται Yaris Gazoo και θα προστεθεί στο line up του νέου, διεθνούς sport division της Toyota που θα ασχολείται με τις γρηγορότερες εκδόσεις της φίρμας. 

Μέχρι στιγμής, ξέρουμε λίγα, αλλά… καλά. Όπως για παράδειγμα ότι το Yaris Gazoo θα διατίθεται με ένα “ξεχωριστό bodykit” αλλά και σε ένα, συγκεκριμένο χρώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, μαθαίνουμε ότι η ομοιότητα με το αγωνιστικό Yaris θα είναι “πολύ κοντινή”. Ξέρουμε επίσης μετά βεβαίοτητας ότι το Yaris Gazoo θα παρουσιαστεί το 2018, με το ντεμπούτο της επόμενης γενιάς του μοντέλου. 

Και σε ό,τι αφορά τα… πραγματικά ενδιαφέροντα; Έχουμε ξαναπεί ότι σκοπός της δημιουργίας της Gazoo (η οποία ήδη πουλά βελτιωμένα Toyota, αλλά μόνο στην Ιαπωνία) ως ξεχωριστού division για την ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά, είναι η προσφορά μοντέλων της φίρμας που αφενός θα είναι “έτοιμα” σε ό,τι αφορά το tuning (η Toyota έχει διαπιστώσει με το GT86 ότι χάνει πολλά λεφτά από τους πελάτες της που θέλουν “κάτι παραπάνω” και σπάνε την εγγύηση γι’ αυτό το λόγο) και αφετέρου για να κάνει ευθεία παραπομπή στην εμπλοκή της στον μαγικό κόσμο των αγώνων

Ο Akio Toyoda και το Yaris WRC. 

Από το πρώτο σχέδιο που μας δίνει η Toyota, βλέπουμε τα εντυπωσιακά χρώματα και το bodykit με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, μαζί με τις θηριώδεις ζάντες. Και, ενώ είμαστε σίγουροι ότι θα είναι εστιασμένο για να… επιτίθεται σε κλειστά, στριφτερά κομμάτια, αναρωτιόμαστε για τον κινητήρα. Εδώ, οι πληροφορίες είναι αντικρουόμενες

Έγκυρες πηγές, από τη μία, αναφέρουν ότι εμπορικός στόχος του Yaris Gazoo θα είναι το Ford Fiesta ST, συμπληρώνοντας ότι το Yaris Gazoo πιθανότατα θα φορά έναν 1600άρη turbo, απόδοσης περίπου 200 ίππων, θα είναι προσθιοκίνητο και θα κάνει το σπριντ του 0-100 σε κάτι παραπάνω από 6 δευτερόλεπτα

Υπάρχει όμως και η άλλη πληροφορία, η οποία προκαλεί ανατριχίλα: Αυτή, αναφέρει ότι, στο πλαίσιο των αναφορών του Akio Toyoda ότι η εταιρεία δουλεύει επάνω σε projects τα οποία θα αποδείξουν ότι η Toyota φτιάχνει fun to drive αυτοκίνητα, έρχεται μια έκπληξη: 

Ότι θα χρησιμοποιηθεί μια υποβαθμισμένη έκδοση του μοτέρ το οποίο θα φορά το Yaris WRC (1,6 τετρακύλινδρο turbo 380 ίππων) σε συνδυασμό με υβριδικό σύστημα και μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς. Και ότι θα λανσαριστεί ως “διάδοχος” της παρακαταθήκης που άφησε η θρυλική Celica GT-4. Και πως, γι’ αυτό, η Toyota, στην παρουσίαση του Yaris WRC, έκανε τόσες πολλές αναφορές στη Celica. Κάντο, Toyoda-san! Τρέλανέ μας… 

Tip1: Κάτι που ενδεχομένως να μην ήξερες, είναι ότι την πρώτη γενιά του Yaris, τη σχεδίασε ένας Έλληνας, ο Σ. Κωβός. 



Tip2: Διάβασε εδώ τι ετοιμάζει η Gazoo για την επόμενη γενιά του GT86.



Tip3: Ξέρουμε ότι θα “τρέξεις” στο YouTube τώρα, ψάχνοντας Toyota Celica GT-4.