Το φθινόπωρο θα παραδοθούν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους τα πρώτα Volkswagen ID. Buzz και ID. Buzz Cargo. Η παραγωγή των οχημάτων άρχισε στο εργοστάσιο της Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) στο Ανόβερο και η εταιρεία προχωρά συστηματικά στον εξηλεκτρισμό του εργοστασίου και τη διασφάλιση του μέλλοντος της VWCV σύμφωνα με το πλάνο της στρατηγικής GRIP 2030. Κατά τη διάρκεια του έτους, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή του εργοστασίου σε συνολικά 900 οχήματα. Τα μελλοντικά σχέδια προβλέπουν την παραγωγή έως και 130.000 μονάδων ετησίως στο βασικό εργοστάσιο της VWCV.
Με την έναρξη παραγωγής του ID. Buzz, το εργοστάσιο της VWCV στο Ανόβερο είναι πλέον το τρίτο γερμανικό εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων της οικογένειας ID. «Το ID. Buzz είναι ένα ορόσημο προς την ηλεκτροκίνηση για το brand αλλά και για το εργοστάσιο στο Ανόβερο. Σε μόλις οκτώ χρόνια, περισσότερο από το 55% των οχημάτων μας στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το ID. Buzz έχει πρωταγωνιστικό στρατηγικό ρόλο σε αυτό. Εφέτος η VWCV σχεδιάζει την παραγωγή περίπου 15 χιλιάδων ID. Buzz. Καθώς θα αναπτύσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας, θα είμαστε σε θέση να παράγουμε ετησίως έως και 130 χιλιάδες ID. Buzz και ID. Buzz Cargo στο εργοστάσιό μας στο Ανόβερο μετά το 2023», σχολίασε ο Josef Baumert, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της VWVC, υπεύθυνος Παραγωγής και Logistics.
Από τον Μάιο η VWCV έχει ξεκινήσει την παραγωγή τριών μοντέλων στο εργοστάσιο του Ανόβερου. Βασίζονται σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες και έχουν τρεις διαφορετικούς τύπους μονάδων ισχύος: το ID. Buzz είναι αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το νέο Multivan είναι plug-in υβριδικό, ενώ οι παραλλαγές του van T6.1 χρησιμοποιούν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα τρία οχήματα κατασκευάζονται εν μέρει στην ίδια γραμμή παραγωγής. «Η μέθοδος παραγωγής μας είναι εξαιρετικά περίπλοκη, αλλά μας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στη ζήτηση», ανέφερε ο Baumert. Παρά το μεγάλο αριθμό εργασιών αναβάθμισης που έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια, η παραγωγή του δημοφιλούς T6.1 συνεχίστηκε αδιάκοπα.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα από το Ανόβερο, όπως και τα νέα ψηφιακά συστήματα δημιουργούν ένα νέο πλαίσιο υψηλών απαιτήσεων για τους εργαζόμενους. Παράλληλα με την έναρξη εξέλιξης του ID. Buzz 4.000 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο εκπαιδεύτηκαν για την παραγωγή των νέων οχημάτων. «Εκπαιδεύσαμε τους υπαλλήλους μας στην τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και προσαρμόσαμε τη μαθητεία μας στα νέα καθήκοντα που προκύπτουν», πρόσθεσε ο Baumert. Η μαθητεία που προσφέρει η VWCV στο Ανόβερο περιλαμβάνει την κατάρτιση τεχνικών μηχατρονικής σε τεχνολογίες ηλεκτρικών συστημάτων υψηλής τάσης.
Σχολιάζοντας την έναρξη παραγωγής του ID. Buzz, ο Baumert ανέφερε: «Το εργατικό δυναμικό έκανε εξαιρετική δουλειά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου: ολοκλήρωσαν την εκπαίδευση για το ID. Buzz συνεχίζοντας παράλληλα την παραγωγή του T6.1 και του νέου Multivan – και όλα αυτά κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους της VWCV για την αφοσίωση και την αποφασιστικότητά τους να εξασφαλίσουν στο ID. Buzz το ιδανικό ξεκίνημα».
Τα σύγχρονα ψηφιακά συστήματα και οι νέες διαδικασίες επιτρέπουν την αύξηση της παραγωγής του εργοστασίου. Μέχρι το 2023, η VWCV σχεδιάζει την ημερήσια παραγωγή έως και 900 μονάδων από τα ID. Buzz, νέο Multivan και T6.1 στο Ανόβερο. Μέχρι τώρα η μέγιστη παραγωγή ήταν 810 οχήματα.
Νέες εγκαταστάσεις και προηγμένες μέθοδοι παραγωγής στο εργοστάσιο: για την κατασκευή του αμαξώματος του ID. Buzz, ο βαθμός αυτοματισμού έχει αυξηθεί κατά 15 ποσοστιαίες μονάδες, στο 92%, σε σύγκριση με το T6.1. Ειδικευμένοι εργαζόμενοι διαχειρίζονται μεγάλα τμήματα των εγκαταστάσεων χρησιμοποιώντας υπολογιστές και κινητές συσκευές, όπως smartwatches. Χειριστές και μηχανές βρίσκονται σε συνεχή επαφή. Τα ρομποτικά συστήματα αναφέρουν έγκαιρα πιθανά προβλήματα τα οποία μπορούν να λυθούν χωρίς διακοπή της λειτουργίας. Συνοψίζοντας την εξέλιξη στην παραγωγή ο Baumert τόνισε: «Το Ανόβερο βρίσκεται σε τροχιά μετεξέλιξης σε “έξυπνο εργοστάσιο”».
Η θυγατρική Volkswagen Group Components είναι υπεύθυνη για τη συναρμολόγηση ολόκληρου του μπροστινού και του πίσω άξονα του ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, που αποτελούν τα νεότερα και μεγαλύτερα μέχρι σήμερα οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB. Η συναρμολόγηση γίνεται σε εργοστάσιο στο κοντινό Barsinghausen και από εκεί τα έτοιμα τμήματα παραδίδονται στην VWCV στο Ανόβερο. Στο ίδιο εργοστάσιο, η Volkswagen Group Components παράγει ήδη εξοπλισμό, όπως τον ευέλικτο σταθμό γρήγορης φόρτισης για τη δημιουργία και ανάπτυξη υποδομών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και περιβλήματα για τους ηλεκτροκινητήρες της πλατφόρμας MEB. Από το 2024, το σύστημα μπαταριών της MEB για το ID. Buzz – το οποίο αυτή τη στιγμή προμηθεύεται επίσης από το εργοστάσιο της Components στο Braunschweig – θα συναρμολογείται στο Ανόβερο.
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…
Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…
Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…
Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…
Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…