Categories: UncategorizedΝΕΑ

Σαρώνει σε πωλήσεις στην Ελλάδα το VW T-Roc

Τη… συνταγή της επιτυχίας για την ελληνική (και όχι μόνο) αγορά, φαίνεται ότι βρήκε η Volkswagen με το T-Roc, αλλά και το T-Cross. Τα μικρά SUV της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, φαίνεται ότι έχουν κλέψει με το… καλημέρα τις καρδιές των Ελλήνων, αφού σαρώνουν σε πωλήσεις στην αγορά μας, χαράσσοντας πορεία για να κατακτήσουν τον τίτλο των δημοφιλέστερων στην κατηγορία τους. Όχι τυχαία, με αυτά τα δύο μοντέλα μόνο, η Volkswagen έχει κατακτήσει το 15% της αγοράς των compact SUV στην Ελλάδα για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Γεγονός που είναι ικανό να μας πει πολλά για το μέλλον, με δεδομένο ότι το ένα εξ αυτών, το T-Cross, διατίθεται στην Ελλάδα εδώ και μόλις δύο μήνες!

Παραδοσιακά, η θέση που κατακτά ένα μοντέλο στην κούρσα των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου του έτους στην ελληνική αγορά, αποτελεί μία σαφή ένδειξη τόσο για την εμπορική του πορεία μέσα στη χρονιά όσο και για το πόσο επιτυχημένο είναι. Το πρώτο μισό του 2019, αναμφισβήτητα το μοντέλο που κυριάρχησε στην Ελλάδα, στην ίσως ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου, είναι το Volkswagen T-Roc! 

Το μοντέλο της Volkswagen, στην κατηγορία των compact SUV κατέγραψε 806 ταξινομήσεις το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2019, εξασφαλίζοντας μερίδιο περίπου 12% της κατηγορίας. Το μοντέλο, το οποίο αμέσως μετά το λανσάρισμά του αναδείχθηκε ως “Best in Class” στην κατηγορία του στις δοκιμές του Euro NCAP, συνδυάζει την επιβλητικότητα ενός SUV με τον δυναμισμό ενός compact hatchback. Με μοντέρνο design και κουπέ φόρμα, διακρίνεται τόσο για τα κορυφαία συστήματα ασφάλειας που διαθέτει ήδη από το βασικό του εξοπλισμό όσο και για ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε επίπεδο συνδεσιμότητας. Με άφθονους χώρους για 5 άτομα με τις αποσκευές τους και πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το νέο T-Roc έχει μία εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία τη χρονιά που διανύουμε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχα επιτυχημένη κρίνεται η εμπορική πορεία και του πιο μικρού compact SUV της Volkswagen, του ολοκαίνουργιου T-Cross. Σε ουσιαστικά μόλις ένα δίμηνο παρουσίας στην ελληνική αγορά, το νέο T-Cross κατέγραψε 216 πωλήσεις μέσα στο πρώτο μισό της χρονιάς, προϊδεάζοντας για την εμπορική του επιτυχία στη συνέχεια. Συνδυαστικά, τα δύο μοντέλα καθιστούν τη Volkswagen την πιο δημοφιλή μάρκα στην Ελλάδα στην κατηγορία των compact SUV το διάστημα Ιανουάριου-Ιούνιου 2019, με ποσοστό που αγγίζει το 15%! 

Στατιστικά, η κατηγορία των compact SUV το πρώτο εξάμηνο του 2019 αποτέλεσε το 10,65% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με 6.982 ταξινομήσεις επί συνόλου 65.557. 

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

4 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

5 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

6 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

6 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

6 ημέρες ago