Έχει περάσει περισσότερο από ένας χρόνος από τότε που αποκαλύφθηκε το dieselgate, το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων συγκεκριμένων μοντέλων της VW. Και ενώ στις ΗΠΑ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία “τρέχει” πρόγραμμα και επιστροφής των μοντέλων της, στην Ευρώπη (σε περίπτωση που το ξέχασες, ανήκουμε ακόμα σε αυτή), τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Για την ακρίβεια, το VAG, το οποίο από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι έχει τη θέληση να διορθώσει το ζήτημα για τους ιδιοκτήτες των “βρώμικων” diesel της, έπρεπε να πάρει το “ΟΚ” από τις γερμανικές αρχές για την “συνταγή” που θα χρησιμοποιούσε. Και, αφού βρέθηκε λύση για την αφαίρεση του λογισμικού που έκλεβε στη μέτρηση των ρύπων, χωρίς να επηρρεάζει την κατανάλωση, την απόδοση του κινητήρα, ή τον θόρυβο που παράγει αυτός, όλα είναι έτοιμα.
Η, αρμόδια για την αυτοκίνηση ομοσπονδιακή αρχή της Γερμανίας, Kraftfarht-Bundesamt
, ενέκρινε τη λύση που πρότειναν οι μηχανικοί της Volkswagen και έδωσε το “ΟΚ” για να αρχίσει το πρόγραμμα ανάκλησης και επισκευής των αυτοκινήτων που επηρρεάζονται.
Στην Ευρώπη, η ανάκληση θα αφορά περισσότερα από εννέα εκατομμύρια αυτοκίνητα, VW, Audi, Skoda, Seat, με το defeat device και, παρότι η εργασία που θα γίνει διαφέρει ανά κινητήρα, όλοι, ο 1,2, ο 1,6 και 2,0 TDI περιλαμβάνονται στο repair plan που μόλις εγκρίθηκε. Το πρόγραμμα ανάκλησης αναμένεται να ξεκινήσει περί τα μέσα του 2017, αν και η VW θέλει να το “τρέξει” νωρίτερα.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…