H Honda έφερε το νέο Civic Type-R και στην Ελλάδα, το παρουσίασε και, κατά κοινή αποδοχή, είναι το καλύτερο Type-R που έφτιαξε ποτέ. Στην πορεία των προηγούμενων ημερών έχουν γίνει γνωστά τα περισσότερα, αν όχι όλα τα τεχνικά του στοιχεία, όμως ένα είναι που κάνει (ακόμα) πολύ κόσμο να αναρωτιέται: Γιατί αυτό το ιαπωνικό μοντέλο έχει τρεις απολήξεις της εξάτμισης; Είναι πλήρως λειτουργικές ή εξυπηρετούν μόνο αισθητικούς σκοπούς;
Αυτό συμβαίνει και με τις τρεις, πλήρως λειτουργικές απολήξεις, οι οποίες είναι τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω διαχύτη. Πώς λειτουργούν όμως αυτές; Οι απολήξεις σε κάθε πλευρά απελευθερώνουν τα καυσαέρια, ενώ η κεντρική απόληξη ελέγχει τον ήχο του κινητήρα. Η ροή των καυσαερίων έχει αυξηθεί μέσω της εξαγωγής κατά 10% συγκριτικά με του προηγούμενου Type R, πράγμα που μειώνει την πίεση επιστροφής μέσα στο σύστημα. Για να παράγεται πιο δυναμικός ήχος κατά την επιτάχυνση, η κεντρική απόληξη λειτουργεί σαν μία ακόμα ροή εξαγωγής, με αποτέλεσμα αύξηση 2dB συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τις ίδιες ταχύτητες.
Ωστόσο, στα μεσαία φορτία κινητήρα η πίεση στην κεντρική απόληξη εξαγωγής γίνεται αρνητική, αντλώντας ατμοσφαιρικό αέρα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικά NVH εξαλείφοντας το βουητό που σε άλλη περίπτωση θα γινόταν αντιληπτό στην καμπίνα επιβατών.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…