Το νέο SsangYong Rexton και ο… Παρθενώνας

Η SsangYong αποκαλύπτει τη ναυαρχίδα της, το αυθεντικότερο των SUV με σχεδίαση εμπνευσμένη από τον Παρθενώνα, το κόσμημα της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. 

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες του νέου SsangYong Rexton (εσωτερικός κωδικός Y400), του εμβληματικού μοντέλου που θα αποτελέσει την κορωνίδα της γκάμας του παλαιότερου κατασκευή οχημάτων της Κορέας. 

Το νέο μοντέλο αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από τον Παρθενώνα, τον εμβληματικό ναό της Ακρόπολης των Αθηνών, που αποτελεί το πιο αυθεντικό και κλασσικό σημείο αναφοράς της παγκόσμιας αρχιτεκτονικής, εξαιτίας, μεταξύ άλλων, του μεγαλοπρεπούς και αρμονικού σχεδιασμού του! 

Βαθιά εμπνευσμένο, το σχέδιο του νέου SsangYong Rexton ενσωματώνει το στιβαρό και δυναμικό προφίλ ενός αυθεντικού SUV, καθώς βασίζεται σε αρρενωπές αλλά ισορροπημένες αναλογίες που απλώνονται στις πληθωρικές γραμμές της σιλουέτας του. 

Προορισμένο να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, αλλά και μεγάλη συμμετοχικότητα στην οδήγηση, το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, με νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Quad-Frame και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την POSCO, το μεγαλύτερο παραγωγό ατσαλιού της Ν. Κορέας.

Το νέο πλαίσιο (τύπου σκάλας) του νέου Rexton χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στον κόσμο, ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής (giga-steel) 1,5 Gpa (γίγα πασκάλ). Παράλληλα, κάνει χρήση κατά 63% εξελιγμένου ατσαλιού υψηλής αντοχής, προκειμένου να προσφέρει μεγάλη στιβαρότητα, σε συνδυασμό με περιορισμένο βάρος. 

Βάσει του συνδυασμού των παραπάνω χαρακτηριστικών, το νέο Rexton είναι σχεδιασμένο να προσφέρει μια μεστή οδηγική εμπειρία, με καλά κρατήματα, ισόποση κατανομή βάρους στους δύο άξονες, εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, με κορυφαία ελκτική ικανότητα αλλά και πολύ περιορισμένο δείκτη NVH (Noise, Vibrations, Harshness) έτσι όπως προκύπτει από τη χρήση πλαισίου τύπου σκάλας και όχι μονοκόματου (monocoque). Η επιλογή αυτή εξασφαλίζει καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, εκτός, από την δεδομένα καλύτερη ανθεκτικότητα στις εκτός δρόμου προκλήσεις. Παράλληλα, μελέτες έχουν δείξει, ότι ο συγκεκριμένος τύπος πλαισίου στα μεγάλα SUV εξασφαλίζει και καλύτερη συμπεριφορά στις συγκρούσεις, αναφορικά με την προστασία των επιβατών, αφού απορροφά αποτελεσματικότερα την ενέργεια της σύγκρουσης. 

Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην επικείμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ, στις 30 Μαρτίου 2017, ενώ οι πωλήσεις του παγκοσμίως, όπως και στην Ελλάδα, θα εκκινήσουν μετά το καλοκαίρι. 

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

4 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

5 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

6 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

6 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

6 ημέρες ago