ΝΕΑ

“Porsche dream jobs”: Η Porsche βελτιώνει την εικόνα της ως ελκυστικός εργοδότης

Η εταιρεία τοποθετεί τους υπαλλήλους της από διαφορετικά τμήματα ως το επίκεντρο της εκστρατείας της, όπου μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες για τα όνειρα που τους οδηγούν. Το περιεχόμενο, το οποίο αποτελείται από εικόνες και βίντεο που έχουν δημιουργηθεί σε στυλ κολάζ, έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει εξίσου τόσο φιλόδοξα νέα ταλέντα όσο και εξειδικευμένους επαγγελματίες.

 

Ανάδειξη των εργαζομένων και των ατομικών τους ονείρων

Η Porsche ασχολείται με την εκπλήρωση ονείρων εδώ και 75 χρόνια. Ωστόσο, η φράση “Driven by dreams” δεν περιορίζεται μόνο στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων παγκοσμίως- αντιπροσωπεύει επίσης τους υπαλλήλους της εταιρείας, οι οποίοι οδηγούνται από τα δικά τους όνειρα. Η επιτυχία της Porsche είναι βαθιά ριζωμένη στην ικανότατη και με κίνητρα ομάδα της. Τώρα, μια καμπάνια ξεκινάει για να θέσει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος αυτούς τους εργαζόμενους και τα μοναδικά τους όνειρα, καθώς η Porsche συνεχίζει να βελτιώνει την εικόνα της ως εργοδότης.

“Οι εργαζόμενοί μας διαμορφώνουν την επιτυχία της Porsche με τα ατομικά τους όνειρα και τις απόψεις τους”, λέει ο Andreas Haffner, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Ανθρώπινου Δυναμικού και Κοινωνικών Υποθέσεων της Porsche. “Ειδικά για τα νέα ταλέντα, η ευκαιρία να έχουν σημαντικό αντίκτυπο αποτελεί βασικό παράγοντα στην επιλογή εργοδότη. Η καμπάνια μας ενσαρκώνει αυτήν ακριβώς την τοποθέτηση.

 

Μια εκστρατεία με ισχυρό μήνυμα

Καθώς η Porsche υφίσταται τον μετασχηματισμό της, η εταιρεία επικεντρώνει την πρόσληψή της στη μελλοντική τεχνολογία: Η Porsche έχει περίπου 1.000 ανοιχτές θέσεις στα τμήματα πληροφορικής και τεχνολογίας της. Επιπλέον, οι προσδοκίες του νεότερου εργατικού δυναμικού σχετικά με έναν εργοδότη έχουν εξελιχθεί: πολλοί από αυτούς εκτιμούν μια ουσιαστική εργασία όσο και τον μισθό τους. Όσον αφορά την επιδίωξη μιας εργασίας με προσωπικό νόημα, η εκστρατεία δίνει ένα σαφές μήνυμα: Η Porsche είναι το ιδανικό μέρος για άτομα που επιθυμούν να κυνηγήσουν τα όνειρά τους. Η μοναδική εταιρική κουλτούρα της εταιρείας, η οποία χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων αξιών από την καινοτομία και το ομαδικό πνεύμα, αποτελεί το θεμέλιο αυτής της πρότασης. Η Porsche ευελπιστεί να προσεγγίσει όλες τις σχετικές ομάδες-στόχους – από τους εκπαιδευόμενους, τους πτυχιούχους έως τους ειδικούς παραγωγής και τους επαγγελματίες στο λογισμικό, την πληροφορική ή την τεχνολογία – μέσω της καμπάνιας της.

Με λεζάντες όπως “Αναζητώντας δυναμικούς ονειροπόλους” και “Τα όνειρά σας ξεκινούν όταν σπουδάζετε. Μετά γίνονται μεγαλύτερα”, η καμπάνια παρουσιάζει μεμονωμένους υπαλλήλους και δείχνει πώς εκπληρώνουν τα όνειρά τους και τα όνειρα των πελατών της Porsche. Οι παρουσιαζόμενοι εργαζόμενοι αντιπροσωπεύουν ένα ποικίλο μείγμα από διάφορα τμήματα, ηλικιακές κατηγορίες, εκπαιδευτικό υπόβαθρο και διοικητικές βαθμίδες. Οι εικόνες σε στυλ κολάζ επικοινωνούν αποτελεσματικά αυτή την ποικιλομορφία. Κάθε εικόνα είναι ξεχωριστή και προσκαλεί σε ενδοσκόπηση. Τα επιμέρους στοιχεία κάθε εικόνας προσφέρουν μια ματιά στον συγκεκριμένο ρόλο, καθώς και στα προσωπικά ενδιαφέροντα και όνειρα των εργαζομένων. Επιπλέον, στοιχεία από την ιστορία της Porsche διαπλέκονται με μια ματιά προς το μέλλον.

 

Η καμπάνια ξεκινά στη Γερμανία στις αρχές Ιουλίου, ενώ προγραμματίζεται διεθνής επέκταση για το 2024. Ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων θα διαδώσει το περιεχόμενο μέσω διαφόρων διαδικτυακών και μη διαδικτυακών καναλιών. Ένα αρχικό πακέτο για την καμπάνια μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο porsche.de/dreamjob, όπου θα προστεθεί περισσότερο περιεχόμενο και μορφές προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένες ομάδες-στόχους καθώς η καμπάνια θα εξελίσσεται.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

10 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

11 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

12 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 ημέρες ago