Όχι, η Porsche 911 δεν έπαθε ελεφαντίαση

Θα το είδες, ενδεχομένως κι εσύ κάπου. Δύο Porsche 911, παρκαρισμένες δίπλα- δίπλα. Με τη λεζάντα, να αναφέρει ότι η μία είναι του 1964 και η άλλη, του 2016. Με τη διαφορά μεγέθους, μεταξύ τους, να είναι γιγαντιαία. Την είδα κι εγώ και αναρωτιόμουν: Έπαθε… ελεφαντίαση η 911;
Φυσικά, είναι αυτό που περίμενες. Η εικόνα, που ανήκει σε ένα δελτίο Τύπου της Porsche για τα 50 χρόνια της 911, έχει υποστεί photoshop, ώστε η τελευταία γενιά της να μοιάζει χοντρή και βαριά. Η πραγματική εικόνα, είναι αυτή:
Ναι, η τελευταία γενιά της 911 είναι μεγαλύτερη. Αλλά είναι και γρηγορότερη, δυνατότερη, ασφαλέστερη, το ίδιο fun to drive, όπως κάθε 911. Και, η αλήθεια είναι πως η Porsche έχει καταφέρει να την κρατήσει πανάλαφρη.
Σκέψου μόνο ότι με τα άλματα της τεχνολογίας και τις αστείρευτες προσθήκες σε εξοπλισμό, από αερόσακους, μέχρι οθόνες και χίλια δυο ακόμα, στα 50 χρόνια ζωής της, η 911 δεν έχει παχύνει και τόσο. Έχει πάρει μόλις 385 κιλά. Η Porsche, την κρατά σε καλή δίαιτα

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago