Η PEUGEOT ως επίσημος υποστηρικτής του τουρνουά τένις, γνωστού σαν
‘French Open’, αναλαμβάνει για 38η χρονιά τις
μετακινήσεις των παικτών, των VIPs και των οργανωτών, διαθέτοντας για πρώτη φορά μέσα στο
2021, ένα στόλο αποτελούμενο από 100% ηλεκτρικά οχήματα. Η PEUGEOT θα κάνει το French Open, το πρώτο αθλητικό γεγονός παγκοσμίως που θα σχετίζεται
με την έννοια της αμιγώς εξηλεκτρισμένης μετακίνησης.
Τα δύο τρίτα του στόλου των 162 αυτοκινήτων της PEUGEOT που θα παρασχεθούν για τις
ανάγκες των μετακινήσεων του Roland–Garros, θα είναι μοντέλα με Υβριδική– επαναφορτιζόμενη
τεχνολογία και τα υπόλοιπα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, επιτυγχάνοντας ένα
εξαιρετικά χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα: ο μέσος όρος των εκπομπών του CO2 ανά αυτοκίνητο, βρίσκεται μόλις στα 22,7γρ. ανά
χιλιόμετρο, τιμή που είναι 7,5 φορές χαμηλότερη σε σύγκριση με το 2019.
Η θεαματική αυτή μείωση των εκπομπών αποδεικνύει την
μεγάλη επιθυμία της PEUGEOT να συμβάλλει ουσιαστικά στην
προστασία της ποιότητας του αέρα στην
περιοχή του Porte d‘Auteuil. Επιδεικνύει επίσης και την
πλούσια γκάμα της PEUGEOT σε ότι αφορά τα φιλικά προς το
περιβάλλον μοντέλα με τις χαμηλές εκπομπές του CO2.
Το Grand Slam του Παρισιού θα δώσει επίσης
και μία ευκαιρία στην PEUGEOT να παρουσιάσει στις κάμερες
και σε ένα κοινό σε ολόκληρο τον κόσμο, τη νέα της εταιρική ταυτότητα που
χαρακτηρίζεται από το ανασχεδιασμένο σήμα, αλλά και το νέο τεχνολογικό της
επίτευγμα, το 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED.
Όσον αφορά τώρα τον Novak Djokovic, το Νο1 στο παγκόσμιο τένις,
και πρεσβευτή της PEUGEOT, αυτός θα φοράει το όνομα της
μάρκας στο polo που
θα συμμετέχει στους αγώνες, στα χωμάτινα courts του Roland–Garros.
Για πρώτη φορά, η PEUGEOT καλύπτει το Roland–Garros με ένα στόλο 100% οικολογικών οχημάτων
Αυτός ο 100% εξηλεκτρισμένος στόλος,
βρίσκεται σε πλήρη συνάφεια με την ενεργειακή μετάβαση της μάρκας, που
αισθάνεται ιδιαίτερα υπερήφανη, όντας ένας οικολογικά υπεύθυνος συνεργάτης στον
τομέα των ηλεκτρικών μετακινήσεων του τουρνουά του Roland–Garros.
“Η γκάμα των 100% ηλεκτρικών οχημάτων
του στόλου που παραχωρούμε στην οργάνωση του Roland–Garros αποδεικνύει το
κοινό μας ενδιαφέρον για μία ισχυρή επένδυση στην ενεργειακή μετάβαση”, δηλώνει
η Linda Jackson, Managing Director της μάρκας PEUGEOT. “Μέσα σε δύο
χρόνια, η PEUGEOT προχώρησε σε μία
θεαματική επιτάχυνση της παρουσίασης οχημάτων χαμηλών και μηδενικών ρύπων. Μέχρι
το τέλος αυτής της χρονιάς, το 70% των μοντέλων της γκάμας μας θα είναι
εξηλεκτρισμένα. Και μέχρι το 2025, ολόκληρη η γκάμα των μοντέλων μας θα είναι
εξηλεκτρισμένη.”
“Η Γαλλική Ομοσπονδία Τένις, προχώρησε
σε ουσιαστικές και σε βάθος αλλαγές, αναβαθμίζοντας σημαντικά τη στρατηγική
της, με το τουρνουά του Roland Garros να αποτελεί την καλύτερη απόδειξη. “Είναι
σημαντικό για εμάς να κάνουμε την προσέγγισή μας εμφανή. Ο στόλος των 162
ηλεκτρικών οχημάτων που διαθέτει η PEUGEOT στο τουρνουά, είναι μια σημαντική
και ευχάριστη συμβολή στις προσπάθειές μας, όσον αφορά την οικολογική
ευθύνη”, δηλώνει ο Gilles Moretton, Πρόεδρος της Γαλλικής Ομοσπονδίας
Τένις.
Ο στόλος των 162 οχημάτων που διατίθενται
για τη μεταφορά παικτών, των VIP και των οργανωτών, αποτελείται από 6 ηλεκτρικά
μοντέλα από τη γκάμα της PEUGEOT:
Όλα τα οχήματα του στόλου φέρουν το
λογότυπο Roland-Garros, το νέο σήμα της PEUGEOT – το σήμα που αναπαριστά ένα
κεφάλι λιονταριού σε μαύρο φόντο – και την επιγραφή “Επίσημος
Συνεργάτης”. Το αυτοκόλλητο στο πίσω παράθυρο τους είναι επίσης μια
πρόσκληση για συμμετοχή στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς γράφει «Μετακινηθείτε
ηλεκτρικά».
Η νέα ταυτότητα της PEUGEOT στο κέντρο του πλάνου
Στις 25 Φεβρουαρίου 2021, η PEUGEOT αποκάλυψε
τη νέα της εταιρική ταυτότητα, που χαρακτηρίζεται από ένα κεφάλι λιονταριού σε
μαύρο φόντο. Το τουρνουά του Roland Garros θα είναι το πρώτο διεθνούς
κύρους γεγονός, στο οποίο η μάρκα θα
παρουσιάσει το νέο της σήμα στο ευρύτερο κοινό, μέσα από τις πινακίδες του
γηπέδου.
“Η μάρκα PEUGEOT έχει συνδέσει τις
δικές της αξίες – Αριστεία, Γοητεία και Συναίσθημα – με τον κόσμο του τένις για
σχεδόν τέσσερις δεκαετίες. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι και χαρούμενοι που
παρουσιάζουμε το νέο μας σήμα PEUGEOT σε εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές από
όλες τις ηπείρους, κατά τη διάρκεια το τουρνουά του Roland Garros “- Linda
Jackson, Managing Director της μάρκας PEUGEOT.
Ο διεθνής πρεσβευτής της μάρκας, ο Νο1
παίκτης ATP στον κόσμο, Novak Djokovic, θα φοράει επίσης το σήμα της PEUGEOT
στα γήπεδα του Roland Garros. Θα είναι επίσης ο πρωταγωνιστής μιας
διαφημιστικής καμπάνιας με θέμα το 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, η οποία θα
ξεκινήσει να προβάλλεται στην έναρξη του τουρνουά.
Υπεύθυνες επιδόσεις στο βάθρο με το νέο 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το
Roland-Garros, η PEUGEOT θα παρουσιάσει στο κοινό το νέο 508 PEUGEOT SPORT
ENGINEERED στην έκδοση SW (Station Wagon) σε ένα ειδικό βάθρο καθ ‘όλη τη
διάρκεια του τουρνουά.
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…