Η PEUGEOT συνεχίζει την παγκόσμια προώθηση του εξηλεκτρισμού των επιβατικών της μοντέλων. Σε μία κοινή προσπάθεια για την προσωπική σας μετακίνηση, το PEUGEOT RIFTER είναι πλέον διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Η PEUGEOT βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει το νέο PEUGEOT e-RIFTER, το οποίο εκφράζει απόλυτα την στρατηγική της «δύναμης της επιλογής», και προσφέρει:
Χωρίς να στερείται κανένα από τα πλεονεκτήματα του αρχικού μοντέλου και χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις, το νέο PEUGEOT e-RIFTER σας εξασφαλίζει, λόγω μηδενικών εκπομπών, την πρόσβαση στο κέντρο των πόλεων με περιορισμούς κυκλοφορίας, και ανταποκρίνεται σε κάθε σας προσδοκία, προσφέροντας ένα ευρύχωρο και τεχνολογικό εσωτερικό, χάρη και στο νέο ψηφιακό ταμπλό PEUGEOT i -Cockpit.
100% Ηλεκτρική τεχνολογία, Έτοιμο για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση
Βασισμένο στην, πολλαπλών επιλογών κινητήρα, αρθρωτή πλατφόρμα με κωδικό EMP2 (Efficient Modular Platform), το PEUGEOT e-RIFTER διαθέτει έναν 100% ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 100kW και ροπής 260Nm, διαθέσιμης από την στιγμή της εκκίνησης, για άμεση ανταπόκριση, χωρίς κραδασμούς, χωρίς θορύβους, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς οσμές, και φυσικά, χωρίς εκπομπές CO2.
Το σύστημα της ηλεκτροκίνησης (ηλεκτροκινητήρας και φορτιστής-μετατροπέας DC/AC) είναι παρεμφερές με εκείνο του νέου PEUGEOT e-TRAVELLER.
Όπως και σε εκείνο, ο περιοριστής ταχύτητας είναι προσαρμοσμένος έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές φορτίου και χρήσης της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Οι επιδόσεις (σε πρόγραμμα POWER) είναι οι παρακάτω (τιμές σε διαδικασία πιστοποίησης):
Οι δύο εκδόσεις (Standard και Long) είναι διαθέσιμες με μπαταρία ιόντων λιθίου (18 στοιχείων) χωρητικότητας 50 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 280χλμ. ανάλογα με την έκδοση και το στυλ οδήγησης, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Συνδεδεμένο με το κύκλωμα μεταφοράς θερμότητας της καμπίνας των επιβατών, το σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας δίνει τη δυνατότητα για χρήση ταχυφορτιστή (έως 100 kW), ενώ προσφέρει βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένα μεσοδιαστήματα συντήρησης.
Διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή ώστε να καλύπτει όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών: Έναν στάνταρ μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7.4kW και έναν προαιρετικό τριφασικό με ισχύ 11 kW.
Η υποδοχή του καλωδίου φόρτισης βρίσκεται στο πίσω αριστερό φτερό, και παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης με διάφορους τρόπους: από μία συμβατική οικιακή παροχή, από ενισχυμένη παροχή ή από ένα Wall Box, ακόμα και από ταχυφορτιστή.
Οι επιλογές φόρτισης της μπαταρίας των 50 kWh παρέχουν ευελιξία και προσαρμόζονται σε κάθε καθημερινή ανάγκη. Υπάρχουν αρκετοί τύποι φόρτισης, στο σπίτι, στην εργασία, ή και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης :
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει τη δυνατότητα προγραμματισμού της φόρτισης για αργότερα: από την οθόνη του συστήματος της δικτυωμένης πλοήγησης ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot® του smartphone. Η συγκεκριμένη εφαρμογή παρέχει επίσης, οποιαδήποτε στιγμή, τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουμε ή να προγραμματίσουμε την ώρα φόρτισης και να ελέγξουμε την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER εξασφαλίζει στους επιβάτες του την ιδανική θερμική άνεση στο εσωτερικό του:
Θέση οδήγησης σε πλήρη e-ξέλιξη
Ειδικότερα για τη θέση οδήγησης, η κεντρική κονσόλα έχει ανασχεδιαστεί και φιλοξενεί:
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει 3 προγράμματα οδήγησης:
Δύο επιλογές πέδησης, με την αντίστοιχη ανάκτηση ενεργείας της μπαταρίας:
Όλες οι εκδόσεις του PEUGEOT e-RIFTER είναι εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, που αποτελεί καινούργιο χαρακτηριστικό για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πέρα από το γεγονός ότι απελευθερώνει χώρο στο πάτωμα, αυτή η αυτόματη λειτουργία εξασφαλίζει άνεση και ηρεμία στην καθημερινή οδήγηση.
Το PEUGEOT i-Cockpit® είναι μία εξελιγμένη τεχνολογία που περιλαμβάνει δύο πίνακες οργάνων, ώστε να δίνεται στον οδηγό η δυνατότητα ανάγνωσης όλων των απαραίτητων πληροφοριών και διαχείρισης του 100% ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου του:
Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα ενός 100% ψηφιακού πίνακα οργάνων, για πρώτη φορά σε όχημα της κατηγορίας ελεύθερου χρόνου, που περιλαμβάνει μία HD ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών. Η εμφάνιση των πληροφοριών περιλαμβάνει όλες τις νέες τεχνολογίες γραφικής απεικόνισης της PEUGEOT, και είναι πλήρως διαμορφώσιμη. Ο πίνακας οργάνων προσφέρει διάφορες επιλογές εμφάνισης, που ρυθμίζονται από ένα χειριστήριο στο τιμόνι, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να διαμορφώσει “à la carte” το PEUGEOT i-Cockpit. Μπορεί να επιλεγεί, για παράδειγμα, η εμφάνιση της δορυφορικής πλοήγησης, η διαχείριση ενέργειας, ή τα βοηθήματα οδήγησης… Τα πάντα ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.
Ο στάνταρ αναλογικός πίνακας οργάνων είναι προσαρμοσμένος στη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης και διαθέτει :
Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής με το σύστημα δικτυωμένης πλοήγησης, που παρέχει πρόσβαση στο μενού “Electric” μέσω αποκλειστικού πλήκτρου, και περιήγηση στα μενού :
Υπάρχει επίσης η δυνατότητα εμφάνισης των διαθέσιμων σταθμών φόρτισης και της απόστασής τους, βάσει της υπολειπόμενης αυτονομίας, ή και του προγραμματισμού της ώρας έναρξης της θερμικής διαμόρφωσης του εσωτερικού περιβάλλοντος.
Οδηγική ευχαρίστηση, έξυπνα συστήματα για περισσότερη ευκολία
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER συνδυάζει τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με τη μέγιστη μεταφορική ικανότητα.
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, χωρίς να επηρεάζει έτσι καθόλου το χώρο επιβατών και αποσκευών.
Η συγκεκριμένη τοποθέτηση, σε συνδυασμό με την πλατφόρμα EMP2, ενισχύει την ακαμψία, συμβάλλει στην οδηγική ευχαρίστηση, όπως ακριβώς και στις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως, γεγονός που οφείλεται στην ιδανική κατανομή βάρους.
Η άνεση της ανάρτησης είναι εγγυημένη, και η συμπεριφορά δεν διαφέρει καθόλου από τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως, εξασφαλίζοντας έτσι απαράμιλλες επιδόσεις.
Ο οδηγός του νέου PEUGEOT e-RIFTER αισθάνεται σιγουριά σε κάθε κατάσταση, χάρη στις ειδικές ρυθμίσεις του υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης που διευκολύνει την καθημερινή οδήγηση επιτυγχάνοντας 10.8μ κύκλο στροφής (έκδοση Standard) αλλά και στο μειωμένο ύψος (λιγότερο από 1,90μ.) που εξασφαλίζει πρόσβαση στα περισσότερα κλειστά γκαράζ.
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει εύκολα διαμορφώσιμο εσωτερικό, χωρίς να υστερεί καθόλου απέναντι στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 5 και 7 θέσεων και σε δύο μήκη αμαξώματος : Standard (4.40μ.) και Long (4.75μ.).
Το δεύτερο διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά και μεγαλύτερους πρόβολους, επιτυγχάνοντας άριστη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων και μεγάλη ευρυχωρία.
Στη 2η σειρά, το κάθε ένα από τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα μπορεί να φιλοξενήσει ένα παιδικό κάθισμα, και μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί στο πάτωμα, εξασφαλίζοντας έτσι έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης χάρη στο μηχανισμό “Magic Flat”.
Στην έκδοση long, τα 2 ανεξάρτητα καθίσματα στην 3η σειρά είναι συρόμενα και αφαιρούμενα (όπως και στην έκδοση standard) ώστε να προσαρμόζονται σε κάθε μεταφορική ανάγκη, είτε δίνοντας προτεραιότητα στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ή στο χώρο των αποσκευών.
Χάρη στην πλήρη αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού, εξασφαλίζεται η δυνατότητα φόρτωσης αντικειμένων μεγάλου μήκους.
Ο χώρος αποσκευών του PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει όγκο που κυμαίνεται από 775 λίτρα κάτω από την πίσω εταζέρα για την 5θέσια έκδοση με στάνταρ μήκος αμαξώματος, ή έως 4.000 λίτρα μέχρι την οροφή και τα καθίσματα αναδιπλωμένα, στην έκδοση Long.
Το κάλυμμα των αποσκευών έχει δύο θέσεις ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα με τη διαμόρφωση του χώρου των αποσκευών. Μπορεί επίσης να αποθηκευτεί πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων της δεύτερης πίσω σειράς.
Το μοντέλο προσφέρει πληθώρα αποθηκευτικών χώρων με χωρητικότητα που φτάνει μέχρι τα 186 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση. Οι χώροι φύλαξης είναι κατανεμημένοι σε ολόκληρη την καμπίνα, στην κεντρική κονσόλα, στην κονσόλα οροφής, στα πάνελς των θυρών, στις πίσω θέσεις της 1ης και 2ης σειράς, και στο πορτμπαγκάζ.
Η εμβληματική οροφή Zenith® έχει υποστεί διάφορες αλλαγές στις διάφορες γενιές μοντέλων, και έχει γίνει ακόμα πιο εντυπωσιακή. Σε συνδυασμό με τη μονοκόμματη ηλιοροφή που διαθέτει και ηλεκτρική κουρτίνα, διαθέτει διαφανή αψίδα με ξεχωριστούς χώρους φύλαξης αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη φωτεινότητα στο χώρο των επιβατών.
Μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτή την κατηγορία, είναι και η μεγάλη πίσω πόρτα που διαθέτει και ανοιγόμενο τζάμι. Αυτό το πρακτικό παράθυρο εξασφαλίζει την πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει η πίσω πόρτα. Αυτή η λύση αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη και πρακτική σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο σε πολύ στενό χώρο και θέλουμε να πάρουμε κάποιο αντικείμενο από την πίσω εταζέρα.
Η ικανότητα έλξης παραμένει στα 750κιλά, με δυνατότητα τοποθέτησης κοτσαδόρου από την ημερομηνία λανσαρίσματος της έκδοσης.
Για την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών της 100% ηλεκτρικής έκδοσης, φροντίζουν οι παρακάτω τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης:
Το smartphone έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, το ίδιο και στο νέο PEUGEOT e-RIFTER. Οι πληροφορίες ενσωματώνονται στην κεντρική οθόνη χάρη στη συμβατότητα MirrorScreen, συμπεριλαμβανομένων των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay™ και Android Auto™.
Στην πόλη, με ταχύτητες έως και 30 km / h, για να εξασφαλιστεί η ειδοποίηση των πεζών, ακούγεται ένα ηχητικό σήμα που υποδηλώνει την παρουσία του αυτοκινήτου όταν αυτό κινείται προς τα εμπρός ή με όπισθεν
Η γκάμα των εκδόσεων του PEUGEOT e-RIFTER αποτελείται από 4 επίπεδα εξοπλισμού :
Τα τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού του νέου PEUGEOT e-RIFTER είναι :
Μοναδικό στυλ PEUGEOT
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER διαφοροποιείται σε σχέση με τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσεως, από ορισμένα ξεχωριστά γνωρίσματα.
Εξωτερικά:
Εσωτερικά:
Το νέο Peugeot e-Rifter είναι άλλο ένα μοντέλο που ενσαρκώνει την στρατηγική της Peugeot σχετικά με την δύναμη της επιλογής που προσφέρει στους πελάτες της, προσφέροντας άλλη μια λύση για μετακινήσεις ακόμη και στο κέντρο των πόλεων όπου υπάρχουν περιορισμοί στην πρόσβαση.
Το νέο PEUGEOT e-RIFTER που κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Vigo στην Ισπανία, θα πωλείται στην Ευρώπη από το 2ο εξάμηνο του 2021.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…