Categories: UncategorizedΝΕΑ

Ποιος δώρισε ένα Patrol του ’76 σε ποιον;

Την τελευταία εβδομάδα, στην αντιπροσωπεία της Nissan, στη λ. Αθηνών, είχε “σταθμεύσει” ένα Nissan Patrol του 1976. Πολλοί αναρωτήθηκαν τι έκανε εκεί αυτό το σπάνιο, ιστορικό αυτοκίνητο. Τις ίδιες μέρες, στη χώρα μας βρέθηκε, ως προσκεκλημένος της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., ο Πρόεδρος της Nissan Europe, Paul Willcox.
Κατά την άφιξή του στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., τον κο Paul Willcox περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη. Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής αντιπροσωπείας κος Τάκης Θεοχαράκης,  δώρισε στη Nissan Europe ένα σπάνιο Patrol του 1976, το οποίο διατηρούσε σε άριστη κατάσταση, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο ιστορικών μοντέλων της Nissan, στον Ασπρόπυργο.  Το κορυφαίο στέλεχος της Ιαπωνικής εταιρείας, αφού ευχαρίστησε τον κο Τάκη Θεοχαράκη για την ευγενική αυτή χειρονομία, εξήρε την πορεία της Nissan στην Ελλάδα,  που μετρά πάνω από μισό αιώνα συνεχούς και ισχυρής παρουσίας στα δρώμενα της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.  
Ο Paul Willcox είναι υπεύθυνος για τη συνολική διαχείριση, τις επιδόσεις και τη στρατηγική κατεύθυνση της Nissan σε εννέα γεωγραφικές περιοχές :  Tο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ελβετία,  τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ανατολική Ευρώπη και τη Ρωσία.

Ως πρόεδρος της Nissan για την Ευρώπη, ο ρόλος του είναι ο συντονισμός, η καθοδήγηση και η  χάραξη της στρατηγικής κατεύθυνση της μάρκας στην Ευρώπη, σε όλο το εύρος των  επιχειρηματικών της διαστάσεων.  Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι ο πρώτος Ευρωπαίος Πρόεδρος με ακαδημαϊκό  υπόβαθρο στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ (αντί στην μηχανολογία), γεγονός  που του δίνει τη δυνατότητα μιας διαφορετικής επιχειρηματικής οπτικής και αντίληψης.

Η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε είναι μία από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αφού αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της ιαπωνικής Nissan Motor Co. από το 1961.

Η αντιπροσωπεία αυτή ήταν και η πρώτη αντιπροσωπεία της Ιαπωνικής φίρμας σε ολόκληρη την Ευρώπη, συμβάλλοντας στην διάδοση των Ιαπωνικών αυτοκινήτων και την υπεροχή της Nissan μεταξύ των ιαπωνικών εταιρειών. Ειδικά στην Ελλάδα, το όνομα της μάρκας είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και της τεχνολογικής υπεροχής.

Η αναγνωρισιμότητα της είναι εξαιρετικά μεγάλη, αποτέλεσμα τόσο των χρόνων επίσημης αντιπροσώπευσης, όσο και των μοντέλων αυτών καθαυτών. Το δίκτυο των επίσημων εμπόρων και επισκευαστών της εταιρείας είναι σύγχρονο και πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Δεν είναι τυχαίο ότι η Nissan συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων αυτοκινητικών εταιριών όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την πώληση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Nissan, τόσο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως,  στοχεύει σε μια κυρίαρχη θέση στην αγορά του αυτοκινήτου με γνώμονα την αξιοπιστία των προϊόντων της και  τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της.

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago