Πρεμιέρα για την υβριδική έκδοση της Panamera και την 911 GT3 Cup στο Παρίσι

Δύο κόσμοι, δύο παγκόσμιες πρεμιέρες: στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Porsche παρουσίασε δύο ξεχωριστά αυτοκίνητα που το καθένα έχει τον δικό του, εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα.

Την Panamera 4 E-Hybrid και την αγωνιστική έκδοση Cup της 911 GT3.

Το νέο Gran Turismo – η Panamera 4 E-Hybrid-, με υβριδικό σύστημα κίνησης, εστιάζει και συνδυάζει τις επιδόσεις και την υψηλής απόδοσης ηλεκτρική κίνηση, με τον δυναμικό sport χαρακτήρα και την πολυτελή άνεση της οδήγησης.

Αντιθέτως, η νέα έκδοση του αγωνιστικού αυτοκινήτου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, η Porsche 911 GT3 Cup, προορίζεται αποκλειστικά για τις πίστες.

Όλη η σειρά μοντέλων της Panamera, καθώς και η Macan Turbo με το πακέτο Performance παρουσιάστηκαν επίσης για πρώτη φορά στο Παρίσι.

Η Panamera 4 E-Hybrid αποδίδει συνολικά ισχύ 462 ίππων χάρη στον συνδυασμό ενός βενζινοκινητήρα V6 biturbo, 2,9 λίτρων, με απόδοση 330 ίππων, και ενός ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η μέγιστη ροπή του οχήματος είναι 700 Nm, με αυτονομία ηλεκτροκίνησης 50 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ/ώρα.

Στο νέο μοντέλο, διατίθεται και το νέο κιβώτιο #PDK των 8 σχέσεων.

Η μπαταρία νέας γενιάς ιόντων λιθίου χρειάζεται μόλις 5,8 ώρες για την πλήρη φόρτισή της, ενώ μπορεί να φορτιστεί και σε μόλις 3,6 ώρες με έξτρα φορτιστή, υψηλότερης απόδοσης.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης, εκτός από τις υψηλές επιδόσεις, χαρακτηρίζεται από μια μοναδική επίδοση, στην κατανάλωση καυσίμου: μόλις 2,5 λίτρα βενζίνης για κάθε 100χλμ κίνησης, σύμφωνα με την τυποποιημένη οδηγία EU 6.

Αντίστοιχα εξαιρετικά χαμηλές είναι και οι εκπομπές καυσαερίων CO2 με μόλις 56 γρ./χλμ.

Στον αντίποδα της πολυτελούς, υβριδικής Panamera, βρίσκεται η 911 GT3 Cup: Προορισμένη για αγωνιστική χρήση, το αυτοκίνητο των 1.200 κιλών, αποδίδει 485 ίππους, από ένα επίπεδο κινητήρα 4.0 λίτρων.

Είναι εξοπλισμένη με μονό μπάκετ κάθισμα.

Από το 1998, έχουν κατασκευαστεί περί τις 3.031 GT3 Cup, από τα μοντέλα 996, 997 και 991, καθιστώντας την GT3 Cup, το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο GT στον κόσμο.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago