Categories: Uncategorized

Νέο Opel Insignia 4×4, με σύστημα κατανομής ροπής χωρίς διαφορικό !

Το νέο Insignia θα διατίθεται με ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία ‘torque vectoring’ που πετυχαίνει τα υψηλότερα επίπεδα δυναμικής συμπεριφοράς, αίσθησης και πρόσφυσης στην αγορά.

Το ‘Torque vectoring’ κατανέμει τη ροπή στους 2 πίσω τροχούς ή σε κάθε ένα ξεχωριστά

Τα μεσαία μοντέλα που προσφέρουν μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία προέρχονται κυρίως από premium μάρκες, αλλά όταν το νέο Opel Insignia Grand Sport κυκλοφορήσει στις αρχές του 2017, οι ενθουσιώδεις οδηγοί θα χρειαστεί να αναθεωρήσουν αυτή την άποψη.

«Η νέα γενιά Opel Insignia θέτει νέα πρότυπα για τα μεσαία μοντέλα» δήλωσε ο William F. Bertagni, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού τμήματος Μηχανολογίας Οχημάτων. Η λειτουργία torque vectoring αντιπροσωπεύει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη μεταφοράς ισχύος στο δρόμο. Το νέο Insignia με τετρακίνηση και Σύστημα Κατανομής Ροπής χωρίς διαφορικό, συνδυάζει τα καλύτερα στη βιομηχανία για την επίτευξη οδηγικής απόλαυσης.»

Ο συνδυασμός τετρακίνησης και Συστήματος Κατανομής Ροπής χωρίς διαφορικό είναι ο καλύτερος τρόπος μεταφοράς της ισχύος στο δρόμο – είτε είναι βρεγμένος, στεγνός, παγωμένος ή καλυμμένος με χιόνι.

Όμως το πρόσθετο βάρος και η περιπλοκότητα των συμβατικών συστημάτων του είδους δεν ικανοποιούσαν τα πρότυπα επιδόσεων και απόδοσης της Opel. Γι’ αυτό, το νέο Opel Insignia χρησιμοποιεί ένα σύστημα Twinster AWD για τον πίσω άξονα με διπλό συμπλέκτη αλλά χωρίς διαφορικό.

Το σύστημα τετρακίνησης του Insignia μπορεί να μεταφέρει τη ροπή σε έναν ή και στους δύο πίσω τροχούς μέσω του torque vectoring, σε όλες τις οδηγικές συνθήκες, με αποτέλεσμα να γίνεται πλήρης εκμετάλλευση των δυνατοτήτων.

Όταν το όχημα στρίβει, πρόσθετη ροπή στέλνεται στον εξωτερικό πίσω τροχό, προκαλώντας περιστροφή γύρω από τον κάθετο άξονα – το Insignia στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, απαντώντας πιο αυθόρμητα στις εντολές του οδηγού.

Η λειτουργία torque vectoring συμβάλλει και στην ασφάλεια, με έλεγχο της κατανομής ροπής σύμφωνα με τις αλλαγές στη θέση του γκαζιού, τη γωνία διεύθυνσης και την επιφάνεια του δρόμου, περιορίζοντας την τάση περιστροφής του αμαξώματος. Η ευφυής χρήση της κατανομής ροπής – γνωστής και ως “yaw damping” (απόσβεση κίνησης εμπρός / πίσω) – έχει σαν αποτέλεσμα μία ουδέτερη συμπεριφορά του οχήματος, κάνοντάς το πιο σταθερό και ελεγχόμενο.

Οι οδηγοί του νέου Insignia μπορούν να επιλέξουν το βαθμό παρέμβασης του “yaw damping” που επιθυμούν ανάλογα με το οδηγικό τους στυλ, με το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης: από υψηλό στο “Tour” μέχρι χαμηλό στο “Sport”, για να απολαμβάνουν πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

1 ημέρα ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago