Test Drive

Οδηγούμε Audì Q2 30 TFSI 110 hp: Value for… Premium

Εσύ τι βαθμό του βάζεις;6 Votes
7.1
7.4

Εκπροσωπώντας την Audì σε μια δύσκολη και απαιτητική κατηγορία, το Q2 βάζει ψηλά τον πήχη. Έχοντας συμβιώσει μια εβδομάδα μαζί του με τον μικρότερο κινητήρα του 1.0 λίτρου και των 110 ίππων σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις! 

Γνωριμία

Το Audì Q2 βρίσκεται στην βάση της γκάμας των SUV της γερμανικής εταιρείας. Παρουσιάστηκε το 2016 και βασίζεται στο πλαίσιο MQB Α1 του ομίλου VW. Εκπροσωπεί την εταιρεία στην κατηγορία των Premium B-SUV!

Εξωτερική σχεδίαση

Οι έντονες ακμές στο σύνολο του αμαξώματος σχηματίζουν μια ενδιαφέρουσα συμπαγή σιλουέτα, η οποία δεν περνάει απαρατήρητη! 

Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει ο προφυλακτήρας που ενσωματώνει τη μεγάλη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με πλαίσιο αλουμινίου και προδίδει την «ευγενή» καταγωγή του μοντέλου! Η Off – Road πόδια στο κάτω μέρος τονίζει την περιπετειώδη φύση του αυτοκινήτου. Παράλληλα, χαμηλά στις άκρες του ξεχωρίζουν οι πολυγωνικοί αεραγωγοί με το γκρι πλαίσιο. Οι μικροί σφηνοειδείς LED προβολείς, σφραγίζουν το πρόσωπο του μικρού SUV της Audì.

Οι συμπαγείς διαστάσεις αποτυπώνονται στο προφίλ. Οι μυώδεις επιφάνειες, οι έντονες ακμές και τα νεύρα, ιδίως στις πίσω πόρτες, του προσδίδουν έντονο δυναμισμό και τονίζουν τη χαρακτηριστική φιγούρα. Παράλληλα, η οροφή κατεβαίνει με έντονη κλίση, θυμίζοντας ένα Coupé – SUV με σπορτίβ αισθητική! 

Το πίσω μέρος είναι απλό, λιτό και άμεσα αναγνωρίσιμο, χάρη στα μικρά τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED και τον προφυλακτήρα με τις Off-Road λεπτομέρειες. 

Γενικά οι σχεδιαστές της Audì έχουν επιλέξει έντονες ακμές σε ολόκληρο το αμάξωμα, συνδυαστικά με γραμμές που δεν κουράζουν οπτικά, πετυχαίνοντας ένα μεταμοντέρνο αποτέλεσμα με κλασικές αναφορές! 

Εσωτερικό

Οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα την καμπίνα, εστιάζοντας στον Premium προσανατολισμό και σε λεπτομέρειες που το διαχωρίζουν από αντίστοιχα μοντέλα του VW Group! 

Το φινίρισμα είναι από υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά, δίνοντας προσοχή στην λεπτομέρεια, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα βρίσκεται και η συναρμογή τους.

Εργονομικά, έχει ως επίκεντρο τον οδηγό, με τους διακόπτες και τις θήκες να έχουν τοποθετηθεί στα σωστά σημεία, ώστε να μην χρειάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο! 

Ενδιαφέρον έχει η οθόνη των 8,3 ιντσών του συμβατού με Android Auto και Apple CarPlay, συστήματος πολυμέσων της Audi, η οποία αναδύεται κεντρικά στο ταμπλό. Δεν είναι αφής, αλλά η λειτουργία της γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που βρίσκεται ανάμεσα από τα δύο μπροστινά καθίσματα! 

Πίσω από το όμορφο τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με οθόνη 12,3 ιντσών παρέχοντας ευανάγνωστες πληροφορίες!

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για την κατηγορία και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση για τέσσερις ενηλίκους επιβάτες. 

Το πορτμπαγκάζ διαθέτει όγκο 405 λίτρων, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.050 λίτρα!

Κινητήριο σύνολο

Το Audì Q2 της δοκιμής φοράει τον βασικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου του ομίλου Volkswagen της οικογένειας TFSI που αποδίδει 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ. και 200 Nm/2.000–3.000 σ.α.λ που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων! 

Στον δρόμο

Οι «4 κρίκοι», προϊδεάζουν για οδηγική συμπεριφορά ανάλογη του ονόματος της γερμανικής εταιρείας! Ας το δούμε στην πράξη, σε κάθε δυνατή συνθήκη, προκειμένου να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας! 

Στην πόλη οι συμπαγείς διαστάσεις του, το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο και σε συνδυασμό με τη λειτουργία και την υψηλή ροπή του TFSI του 1.0 λίτρου, γίνεται ευχάριστο στην κίνηση στον αστικό ιστό. Παρέχει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα και οι ελιγμοί γίνονται «παιχνίδι» μέσα στα στενά της πόλης! 

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο θα εκπλήξει τον οδηγό, αφού η συμπεριφορά του θυμίζει περισσότερο Hatchback παρά SUV. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό, ενώ το στιβαρό πλαίσιο αναδεικνύεται χάρη στο εξαιρετικό κράτημα. Σε δρόμους με στροφές, είναι διασκεδαστικό ως αυτοκίνητο βόλτας. Συνολικά η Audì έχει εστιάσει περισσότερο στον εκδρομικό χαρακτήρα, προσαρμόζοντας ανάλογα τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου!

Στον αυτοκινητόδρομο έχει την τιμητική της η ποιότητα κατασκευής της Audì. Η κύλιση είναι υποδειγματική, ενώ η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη με αυτοκινήτα μεγαλύτερης κατηγορίας! Παραμένει σταθερό και ασφαλές ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες!  

Γενικά το Audì Q2 30 TFSI είναι ένα αξιόλογο οδηγικά αυτοκίνητο, ενσωματώνοντας τις αξίες της μάρκας σε ένα αστικό Crossover. Στον δρόμο πατάει πολύ καλά, με εξαιρετικό κράτημα ακόμα και στο όριο, με τον οδηγό να νιώθει πως κολλάει στο έδαφος! Η μέση κατανάλωση της δοκιμής αγγίζει τα 7,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Ωστόσο στο επαρχιακό δίκτυο και τον αυτοκινητόδρομο κινήθηκε ανέλπιστα οικονομικά με τον δείκτη κατανάλωσης να δείχνει μόλις 5,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα! Αντιθέτως στον αστικό ιστό κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 8,0 λίτρα.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Audì Q2 30 TFSI είναι ένα αυτοκίνητο για όσους επιζητούν την Premium αισθητική σε ένα μικρό Crossover, καθώς κινούνται κυρίως στον αστικό ιστό, αλλά παράλληλα στον ελεύθερο χρόνο τους, δεν χάνουν ευκαιρίες για εκδρομές και ταξίδια. Όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια και οικονομία!

Τιμή

Η Audì κρατάει την τιμή χαμηλά με τη βασική έκδοση να ξεκινάει από τα 26.500€ με αρκετές ωστόσο παραχωρήσεις στον εξοπλισμό. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΑΜΑΞΩΜΑ
Τύπος SUV
Καθίσματα 5
Πόρτες 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέση συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου (WLTP) 5.7-6.5 l/100 km
Εκπομπές CO2 (WLTP) 129-147 g/km
Τύπος καυσίμου Βενζίνη
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα 11.2 δευτ
Μέγιστη ταχύτητα 197 km/h
Προδιαγραφές Καυσαερίων Euro 6d-ISC-FCM
Αναλογία βάρους/ισχύος 11.4 κιλά/Hp, 88 Hp/τόνος
Αναλογία βάρους/Ροπή 6.3 κιλά/Nm, 160 Nm/τόνος
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ισχύς 110 Hp @ 5500 σ.α.λ.
Ισχύς ανά λίτρο κυβισμού 110.1 Hp/l
Ονομαστική ροπή του κινητήρα 200 Nm @ 2000-3000 σ.α.λ.
Διάταξη κινητήρα Εμπρός, εγκάρσια
Μοντέλο/Κωδικός κινητήρα DLAA
Κυβισμός κινητήρα 999 cm3
Αριθμός κυλίνδρων 3
Διαμόρφωση κινητήρα Σε σειρά
Διάμετρος κυλίνδρου 74.5 mm
Διαδρομή εμβόλιου 76.4 mm
Βαθμός συμπίεσης 11.5
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο 4
Σύστημα ψεκασμού καυσίμου Άμεσος ψεκασμός
Αναρρόφηση κινητήρα Στροβιλοσυμπιεστής , Ιντερκούλερ
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 4 l
ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Βάρος 1250 κιλά
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 565 κιλά
Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών 405 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών 1050 l
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων 50 l
Μέγιστο φορτίο 60 κιλά
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (85) 1500 κιλά
Μέγιστο φορτίο στήριξης 75 κιλά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 4208 mm
Πλάτος 1794 mm
Ύψος 1537 mm
Μεταξόνιο 2601 mm
Εμπρός ίχνος 1546 mm
Πίσω ίχνος 1542 mm
Συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0.31
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής) 11.1 m
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Κίνηση Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων 6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Εμπρός ανάρτηση Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω ανάρτηση Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
Βοηθητικά συστήματα ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Τύπος διεύθυνσης Τσουκράνια διαχείρισης (με δόντια)
Σύστημα διεύθυνσης Ηλεκτρικό Τιμόνι
Τροχοί 205/60 R16

Photo Gallery

 

Συμπέρασμα
Το Audì Q2 30 TFSI έχει κληρονομήσει τις παραδοσιακές αξίες τις γερμανικής εταιρείας και τις προβάλει σε συμπαγείς διαστάσεις! Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και κύλισης, σε συνδυασμό με την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, προσφέρονται σε τιμή mainstream με την Audì να εκφράζει μία νέα φιλοσοφία… Value for… Premium!
Εσωτερικό & πρακτικότητα
6.8
Τρεχούμενα έξοδα
6.6
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
7.8
Ασφάλεια
7.8
Παράγοντας απόλαυσης
7.6
Value for money
8
Εσύ τι βαθμό του βάζεις;6 Votes
7.1
ΣΥΝ
Lifestyle χαρακτηρας
Ποιότητα κατασκευής
Κύλιση
Εξωτερική σχεδίαση
Σχέση τιμής / αξίας
ΠΛΗΝ
Υψηλή κατανάλωση εντός αστικού ιστού
7.4
Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Fiat: Από το Panda Elettra, στο Grande Panda Elettrica – Πόσο έχει αλλάξει η ηλεκτροκίνηση μετά 35 χρόνια;

Η Fiat παρουσιάζει το Grande Panda, τη νέα γενιά του ιστορικού ιταλικού μπεστ σέλερ, το…

9 ώρες ago

Maserati GranCabrio Folgore Tignanello: Ένα αριστούργημα Ιταλικής κληρονομιάς και καινοτομίας

Ένα αυτοκίνητο εμπνευσμένο από την παράδοση, την καινοτομία και τη δεξιοτεχνία, κατασκευασμένο στην Ιταλία Από…

13 ώρες ago

DACIA SPRING ELECTRIC 65 : Τώρα, απο 17.950€

To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές.…

19 ώρες ago

Δωρεάν έλεγχος αυτοκινήτου Drive ‘N Smile Summer Edition από τη Suzuki

Και αυτό το καλοκαίρι, η SUZUKI προσκαλεί όλους τους κατόχους και χρήστες των αυτοκινήτων της…

20 ώρες ago

Νέα BMW M5: Έναρξη παραγωγής για το υψηλών επιδόσεων sedan

Για πρώτη φορά, με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης Πριν από μερικές ημέρες, η BMW M GmbH…

22 ώρες ago

Το Koenigsegg Jesko Absolut, τα σπάει (τα ρεκόρ)!

Η Koenigsegg Automotive επιβεβαίωσε εκ νέου τη φήμη της ως ηγέτης στην παραγωγή καινοτόμων, υψηλών…

1 ημέρα ago