ΝΕΑ

Ο Oliver Zipse επικρίνει την ΕΕ: Η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι μια κακώς μελετημένη απόφαση

Με αυτά τα λόγια ο Oliver Zipse, διευθύνων σύμβουλος της BMW, σχολίασε στην Handelsblatt την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2035. Ο επικεφαλής του Μονάχου υπογράμμισε ότι η ήπειρός μας δεν θα πρέπει να εστιάσει αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διότι η παραγωγή αυτοκινήτων με μπαταρία εξαρτάται πλήρως από τις διεθνείς αλυσίδες εφοδιασμού, με όλα τα προβλήματα που αυτό συνεπάγεται, από διαταραχές μέχρι πραγματικές βιομηχανικές πολιτικές που αποσκοπούν στο να θέσουν σε μειονεκτική θέση τους κατασκευαστές της Γηραιάς Ηπείρου. Ο Zipse είναι απλώς ο τελευταίος σε μια μακρά σειρά κορυφαίων στελεχών που έχουν εκφράσει τις αμφιβολίες τους σχετικά με τις ευρωπαϊκές στρατηγικές απαλλαγής από τον άνθρακα για την αυτοκινητοβιομηχανία, ο Γερμανός ανέφερε επίσης πώς οι θερμικοί κινητήρες και το υδρογόνο μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην απαλλαγή του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας από τον άνθρακα, προτείνοντας τους ως εναλλακτική λύση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε διάφορους τομείς.

Δομικό πρόβλημα

«Η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να αυξηθεί μόνο εάν εξασφαλιστεί η πρόσβαση στις πρώτες ύλες. Και σε αυτό το σημείο η Ευρώπη αντιμετωπίζει δομικό πρόβλημα», δήλωσε ο διευθυντής, ο οποίος επέκρινε επίσης τις ευρωπαϊκές πολιτικές ως κακοσχεδιασμένες, διότι προβλέπουν μόνο την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από την αγορά χωρίς στρατηγική εισόδου των νέων τεχνολογιών. Ο διευθύνων σύμβουλος συνέχισε επισημαίνοντας πώς η θέσπιση αυστηρότερων κανονισμών CO2 για τη βιομηχανία καυσίμων θα μπορούσε να καταστήσει τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας πιο φιλικό προς το κλίμα, διατηρώντας ζωντανές τις μηχανές εσωτερικής καύσης.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

2 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

3 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

4 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 ημέρες ago