ΝΕΑ

Ο CFO της Porsche υποστηρίζει ότι η Ευρώπη μπορεί να καθυστερήσει την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Το πλάνο της Ευρώπης για τη σταδιακή κατάργηση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035 θα μπορούσε να καθυστερήσει, σύμφωνα με τον Lutz Meschke, Οικονομικό Διευθυντή της Porsche.

“Υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτή τη στιγμή γύρω από το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης”, δήλωσε ο Meschke την Πέμπτη στη Σιγκαπούρη. “Νομίζω ότι θα μπορούσε να καθυστερήσει”.

Η επιβράδυνση των παραγγελιών ηλεκτρικών οχημάτων έχει θέσει υπό αμφισβήτηση το κατά πόσον η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται σε καλό δρόμο για τη σταδιακή κατάργηση, η οποία αποτελεί μία από τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Οι καταναλωτές της περιοχής έχουν αποθαρρυνθεί από την έλλειψη αξιόπιστων δικτύων φόρτισης, τις επίμονα υψηλές τιμές και την ανατροπή των κινήτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ήδη αναβάλει την προγραμματισμένη απαγόρευση των νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων κατά πέντε χρόνια, για το 2035.

Ενώ οι κατασκευαστές των premium και πολυτελών EV μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς επιδοτήσεις, η αποκοπή τους από το τμήμα όγκου είναι λάθος, δήλωσε ο Meschke, ο οποίος μίλησε στο περιθώριο της παρουσίασης του ηλεκτρικού SUV Macan της Porsche που καθυστερεί εδώ και καιρό.

“Πρέπει να δούμε πόσο απότομη είναι η καμπύλη αύξησης της κατανάλωσης τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε ο Meschke. “Αν έχουμε μια κατάσταση όπως τώρα, με κάποια απροθυμία για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, τότε ίσως οι επιδοτήσεις επιστρέψουν”.

Πέρυσι, τις εβδομάδες πριν η ΕΕ υιοθετήσει το σχέδιο για τη σταδιακή κατάργηση των νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γερμανία αρνήθηκε να υποστηρίξει την προσπάθεια, απαιτώντας από τις Βρυξέλλες να προστατεύσουν επίσης τα οχήματα που κινούνται με ηλεκτρονικά καύσιμα – μια τεχνολογία που υποστηρίζεται από την Porsche.

Η κατασκευάστρια εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων το 2022 εντάχθηκε σε μια ομάδα επενδυτών που στοιχημάτισε 260 εκατομμύρια δολάρια σε μια νεοσύστατη επιχείρηση που κατασκευάζει ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρονικών καυσίμων στη Χιλή.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

2 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

2 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

2 ημέρες ago

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

3 ημέρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

3 ημέρες ago