Categories: Uncategorized

Οι επιστήμονες της Nissan, αποκάλυψαν τον μαθηματικό τύπο μέτρησης του ενθουσιασμού των οπαδών στο ποδόσφαιρο !

Με τον τελικό του UEFA Champions League να είναι προ των πυλών, η Nissan, επίσημος χορηγός της κορυφαίας αυτής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης,  αποκάλυψε την επιστημονική φόρμουλα για τον υπολογισμό του ενθουσιασμού στο ποδόσφαιρο.

Σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες της αθλητικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Loughborough, ο Δείκτης Ενθουσιασμού της Nissan (ή αλλιώς Nissan Excitement Index), χρησιμοποιεί δεδομένα που συγκεντρώνονται μέσω των φυσιολογικών αντιδράσεων των οπαδών του ποδοσφαίρου, καθώς αυτοί παρακολουθούν αγώνες του UEFA Champions League. Με βάση αυτές τις αντιδράσεις, η Nissan έχει αναπτύξει έναν μαθηματικό τύπο που έχει ως εξής :

NISSAN EXCITEMENT INDEX 

Μαθηματικός τύπος μέτρησης ενθουσιασμού σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα=

Κόκκινο= Γηπεδούχος Μπλέ= Φιλοξενούμενη ομάδα

G= Αριθμός Γκολ που σκόραραν  

Y= Κίτρινες Κάρτες

R= Κόκκινες Κάρτες

S = Παρουσία Σημαντικών Παικτών

C = Χωρητικότητα Σταδίου

MA = Αριθμός θεατών στο γήπεδο TG = Χρόνος που μπήκε το Γκολ

U = Κατάταξη της ομάδας στην UEFA 

H=Γηπεδούχος Ομάδα

A=Φιλοξενούμενη Ομάδα

Για να επιτύχουν αυτό το αποτέλεσμα, η Nissan και το Πανεπιστήμιο του Loughborough διεξήγαγαν ζωντανά “πειράματα ενθουσιασμού” με ζευγάρια οπαδών του ποδοσφαίρου στις κερκίδες, κατά τη διάρκεια έξι αγώνων του UEFA Champions League. Οι οπαδοί που συμμετείχαν στα πειράματα, “φορούσαν” ειδικό εξοπλισμό που επέτρεπε στους επιστήμονες να παρακολουθούν μια σειρά από δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων της καρδιακής συχνότητας, του ρυθμού αναπνοής, αλλά και της ηλεκτρο-δερμικής δραστηριότητας, προκειμένου να εξεταστεί η φυσιολογική επίδραση του ενθουσιασμού στην συμπεριφορά τους. Στη συνέχεια, το Πανεπιστήμιο του Loughborough συνδύασε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία από τον οργανισμό της Opta, προκειμένου να διαμορφωθεί ο συγκεκριμένος μαθηματικός τύπος του Δείκτη Ενθουσιασμού από τη Nissan !

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

16 ώρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago