Categories: UncategorizedΝΕΑ

Η Nissan πούλησε ένα X-Trail μέσω… twitter

Η Nissan κατάφερε να γίνει η  πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη που πούλησε ένα όχημα αποκλειστικά και μέσω του Twitter.

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της Ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan Antamotor  και του πελάτη Raul Escolano, από την πρώτη επαφή  έως την τελική απόφαση για την αγορά (μετά από διάστημα έξι ημερών),  πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

 Για την ιστορία, ο @escolano, “έριξε το γάντι” σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία, προκαλώντας να τον υποστηρίξουν στην απόφασή του να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων. Μάλιστα για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το hashtag  #compraruncocheportwitter (που στα Ελληνικά σημαίνει “αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter”).


H Nissan με την αντιπροσωπεία της Antamotor στη Λα Κορούνια, εντυπωσίασε τον  Escolano για την καινοτόμο προσέγγιση στη διαδικασία, χρησιμοποιώντας  τη δημοφιλή νέα πλατφόρμα Periscope,  προκειμένου να κινηματογραφήσει και να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή, παρουσιάζοντας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming.
Στη συνέχεια, η Nissan “διαγωνίστηκε” με αντίπαλα μοντέλα σε μια δημοσκόπηση στο Twitter, που διοργανώθηκε από τον  Escolano, στην οποία οι followers κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα υποψήφια αυτοκίνητα.  Η  δημοσκόπηση, η οποία έλαβε 2,6 εκατομμύρια impressions (πηγή: Brandwatch), κατέταξε το  X-Trail πρώτο, συγκεντρώνοντας το 43% των ψήφων,  επιδρώντας καταλυτικά στο κλείσιμο της αγοράς για λογαριασμό της Nissan.

Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά καινοτόμου διαδικασίας αγοράς,  η Nissan παρέδωσε τα κλειδιά του X-Trail απευθείας στο σπίτι του Escolano με courier,  ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Κατόπιν ο πελάτης προσήλθε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ισπανία, όπου και παρέλαβε προσωπικά το νέο του X-Trail!

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

4 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

5 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

6 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

7 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

7 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

7 ημέρες ago