Categories: Uncategorized

Η Nissan αποκάλυψε στην Βραζιλία το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα τεχνολογίας ενεργειακών κυψελών με βιοαιθανόλη

Με αυτονομία 600 και πλέον χιλιομέτρων, το μοντέλο της Nissan εκπέμπει μηδενικούς ρύπους χάρη στην τεχνολογία ενεργειακών κυψελών  SOFC.

Το πρωτότυπο αυτό μοντέλο, έχει το πλεονέκτημα τροφοδοσίας με διαφορετικούς τύπους καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων της αιθανόλης και του φυσικού αερίου, τα οποία και χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής απόδοσης που αποτελεί και την ενέργεια κίνησής του.

Σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου της Nissan Carlos Ghosn, η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές και δημιουργεί ευκαιρίες για την παραγωγή περιφερειακών ενεργειακών υποδομών.  Στο μέλλον, η τεχνολογία αυτή θα γίνει ακόμη πιο φιλική προς το χρήστη. Το μίγμα αιθανόλης-νερού είναι ευκολότερο και ασφαλέστερο ως προς τον χειρισμό του, σε σχέση με τα περισσότερα άλλα καύσιμα. Επιπλέον, ο Carlos Ghosn επισήμανε ότι χωρίς να απαιτείται η κατασκευή νέων υποδομών, δημιουργείται μια μεγάλη δυναμική για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα του e-NV200, εφοδιασμένο με μπαταρία χωρητικότητας 24 kWh. Το ντεπόζιτο αιθανόλης που διαθέτει είναι χωρητικότητας 30 λίτρων, η παραγόμενη ισχύς  των ενεργειακών κυψελών φτάνει τα 5 kW, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο μοντέλο ενεργειακών κυψελών καυσίμου,  αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Nissan για την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών αλλά και νέων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και η συνδεσιμότητα. 

Σε αυτή την τελευταία εξέλιξη στον τομέα των οχημάτων μηδενικών εκπομπών, το e-Bio Fuel-Cell πρωτότυπο όχημα της Nissan κινείται 100 τοις εκατό με αιθανόλη που φροντίζει για την φόρτιση της μπαταρίας των 24 kWh. Η Nissan θα διεξάγει περαιτέρω δοκιμές της συγκεκριμένης τεχνολογίας στους δρόμους της Βραζιλίας, χρησιμοποιώντας το προαναφερόμενο πρωτότυπο.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

4 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

5 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

6 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

6 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

6 ημέρες ago