Categories: Uncategorized

Ένας μηχανικός της Nissan χώρεσε 200 αυτοκίνητα σε έναν… χαρτοφύλακα !

Ο Martin Banks, δεν είναι ένας απλός μηχανικός της Nissan. Υλοποιώντας ένα καινοτόμο “φορητό τεχνικό κέντρο” που έφτιαξε στον ελεύθερο χρόνο του μέσα στο σπίτι του, o Martin το τοποθετεί σε έναν χαρτοφύλακα και το μεταφέρει μαζί του πανεύκολα, προκειμένου να “μοιράζεται” προηγμένες τεχνολογίες με τους συναδέλφους του στο εξωτερικό.

Σε ένα ανεκπαίδευτο “μάτι” το βαλιτσάκι του Martin φαίνεται κάπως “πρωτόγονο”, χάρη στους απλούς διακόπτες και τα LED που ενσωματώνει. Όμως αυτό το “κουτί”, που είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να μεταφερθεί ως χειραποσκευή στην καμπίνα ενός αεροπλάνου, μπορεί να αναπαραγάγει το σύνολο της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής μέχρι και 200 διαφορετικών μοντέλων  της Nissan, συμπεριλαμβανομένων και των εκδόσεών τους !

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Martin με αυτόν τον “ χαρτοφύλακα” είναι κατά την σάρωση των αποσκευών στα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων!

Όπως εξηγεί ο Μάρτιν, “Έχω ταξιδέψει σε πολλές συναντήσεις με συναδέλφους από όλο τον κόσμο, όπου μοιραζόμαστε ιδέες και λύσεις”. “Το ζητούμενο ήταν πάντα η επίδειξη των συστημάτων που έχουμε αναπτύξει στο γραφείο, όποτε αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου λύση”.

Ο Martin πραγματοποίησε το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού και της ανάπτυξης του “χαρτοφύλακά” του στο σπίτι, στον ελεύθερο χρόνο του, δημιουργώντας ακόμη και τα δικά του τυπωμένα κυκλώματα, ούτως ώστε να λειτουργούν όπως ακριβώς θέλει.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει :  “Φαίνεται πολύ πρωτόγονο, αλλά τα LED μου δείχνουν  εάν τα κυκλώματα λειτουργούν κανονικά. Αυτός ο απλός μηχανισμός μπορεί να εξετάσει στο αυτοκίνητο μερικά από τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της Nissan, όπως τα συστήματα  υποστήριξης του οδηγού και του Safety Shield.”

O συγκεκριμένος χαρτοφύλακας αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά συστήματα και το λογισμικό στα crossovers της επόμενης γενιάς –όπως τα Qashqai, Juke και X-Trail – θα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, παρέχοντας τη λειτουργικότητα που απαιτεί ο σημερινός οδηγός.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

2 ώρες ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

3 ώρες ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

4 ώρες ago

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

1 ημέρα ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

1 ημέρα ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

1 ημέρα ago