Λίγο πριν περάσει στη μαζική παραγωγή, το νέο μοντέλο πρέπει τώρα να δοκιμαστεί σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες σε αμμώδεις διαδρομές στην έρημο. Με μήκος 4.075 mm, πλάτος 1.754 mm και ύψος 1.495 mm, το MINI Aceman τοποθετείται ανάμεσα στο MINI Cooper και το MINI Countryman. Το τρίτο αυτόνομο μοντέλο της νέας αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας MINI είναι εξοπλισμένο με τέσσερις πόρτες και μια μεγάλη πίσω στο χώρο αποσκευών. Το εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες.
«Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Aceman ανοίγει νέες ευκαιρίες για τους πελάτες που θέλουν ένα crossover πιο μικρό από το επιτυχημένο μας MINI Countryman. Ο συνεπής εξηλεκτρισμός του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας δηλώνει ξεκάθαρα το μέλλον της μάρκας MINI», σχολιάζει η Stefanie Wurst, επικεφαλής της MINI.
Αφού το MINI Aceman ανταπεξήλθε με επιτυχία στις δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο, το crossover μοντέλο ολοκληρώνει τις τελικές δοκιμές στην έρημο σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας και καύσωνα. Εκτός από τα κλασικά χαρακτηριστικά, όπως η δυναμική οδήγησης και η άνεση, η ομάδα δοκιμών εστιάζει στις απαιτητικές πτυχές ενός ηλεκτρικού οχήματος. Για το σκοπό αυτό, ο κλιματισμός, η φόρτιση και η ψύξη της μπαταρίας, τα συστήματα κίνησης και ελέγχου δοκιμάζονται σε συνθήκες έντονης καταπόνησης σε θερμοκρασίες έως και 50° Κελσίου σε σύννεφα σκόνης που δημιουργούνται από την άμμο της ερήμου.
Το νέο MINI Aceman θα είναι διαθέσιμο μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό. Η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι 54,2 kWh. Χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική φιλοσοφία κίνησης, το ευέλικτο crossover της MINI καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο στο δρόμο και προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και ευελιξίας. Η σχεδίαση του νέου μοντέλου ακολουθεί τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας της μάρκας: άφθονος εσωτερικός χώρος με τις μικρότερες δυνατές εξωτερικές διαστάσεις, ευέλικτα οδηγικά χαρακτηριστικά και αποδοτικότητα. Πίσω από αυτό βρίσκεται η λειτουργική σχεδίαση δύο όγκων με κοντούς προβόλους. Έτσι εξασφαλίζεται μέγιστος χώρος για πέντε επιβάτες και αποσκευές σε συνδυασμό με ένα μινιμαλιστικού στυλ δάπεδο.
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…
Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…