ΝΕΑ

Nέα Εταιρική Ταυτότητα για τον Όμιλο Σφακιανάκη

Ο Όμιλος Σφακιανάκη παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη νέα του εταιρική ταυτότητα, η οποία σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο μίας μακροχρόνιας και δυναμικής πορείας.

Με ηγετική παρουσία άνω των 65 χρόνων στην ελληνική αγορά και δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, έχοντας την αποκλειστική εισαγωγή, διανομή και εμπορία μίας ευρύτατης γκάμας προϊόντων κορυφαίων κατασκευαστών, υπηρεσίες μακροχρόνιας και βραχυχρόνιας μίσθωσης, ασφαλιστικές υπηρεσίες, βαρέα οχήματα και βιομηχανικό εξοπλισμό, ταχυμεταφορές και προϊόντα τεχνολογίας, προσφέρει  ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη. Δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 χώρες, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους, που αποτελούν και την κινητήρια δύναμη της λειτουργίας του.

Η νέα οπτική ταυτότητα του Ομίλου εμπνέεται από τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, εκφράζοντας παράλληλα το όραμα του μέλλοντος που ατενίζει με σιγουριά και αισιοδοξία. Το ανανεωμένο λογότυπο χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα και σταθερότητα, αξίες που αντανακλούν τους βασικούς πυλώνες του Ομίλου Σφακιανάκη: αξιοπιστία, ασφάλεια, εμπιστοσύνη.

Εμπνευσμένο από το αρχικό γράμμα της επωνυμίας Σφακιανάκη και περικλείοντας αλληλένδετες με αυτήν έννοιες όπως η ένωση και η συνέχεια, το νέο σήμα αποτυπώνει τη δυναμική διαδρομή του Ομίλου, σαν μια σφραγίδα εμπιστοσύνης.

Η προσωπικότητα του Ομίλου, αποτυπώνεται σχεδιαστικά σε μια φρέσκια εταιρική ταυτότητα, όπου ένα σύγχρονο τυπογραφικό σύστημα εναρμονίζεται με μια μπλε χρωματική παλέτα πολλαπλών διαβαθμίσεων αποτυπώνοντας την τόλμη (Sfakianakis Blue), τον εκσυγχρονισμό (Modern Blue) και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα (Humanistic Light Blue) της φιλοσοφίας του Ομίλου.

Τέλος, η γραμματοσειρά του λογοτύπου είναι δυναμική, μοντέρνα και σαφής, με διαφορετικά βάρη χαρακτήρων, διαμορφώνοντας ένα επικοινωνιακό όχημα που παραμένει τόσο ομοιογενές όσο και ποικιλόμορφο μέσω κωδικοποιήσεων σε δευτερεύοντα γραφικά και μοτίβα.

Tα θεμελιώδη στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας υπογράφει το motto : ‘’Passion for Motion’’, το οποίο εκφράζει απόλυτα το DNA του Ομίλου για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκη, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη νέα εταιρική μας ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τις αξίες που μας οδηγούν καθημερινά : το πάθος, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον πελάτη. Η αλλαγή αυτή υπογραμμίζει ακόμα πιο έντονα την αφοσίωση στον στόχο μας να πρωταγωνιστούμε στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, μέσα από τη συνεχή εξέλιξη. Με γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την τεχνογνωσία, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, θέτοντας ως κορυφαία προτεραιότητά μας την υψηλής ποιότητας εμπειρία του πελάτη, ξεπερνώντας πάντοτε τις προσδοκίες του».

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

7 ώρες ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

8 ώρες ago

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

12 ώρες ago

Οδηγούμε  Volkswagen ID.3 Pro Performance: Το σύμβολο της μετάβασης (Βίντεο)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

14 ώρες ago

Ιδού, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

15 ώρες ago

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 ημέρα ago