Το Mitsubishi Outlander έγινε 15 χρονών

Περισσότερο γνωστή σήμερα για το πολύ επιτυχημένο PHEV – το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό σε όλο τον κόσμο – η οικογένεια Mitsubishi Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων – πάνω από 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, οι οποίες έχουν καταγραφεί σε τρεις διαδοχικές γενιές (Ιούνιος 2001 – Αύγουστος 2016) ενώ τώρα επεκτείνεται και στην Κίνα.

Η σκυτάλη από γενιά σε γενιά

Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την Εταιρεία και για τη βιομηχανία:

Πρώτη γενιά: Παρουσίαση του όρου “crossover” – πρωτιά για τη βιομηχανία (“ASX” concept (2001*)

Δεύτερη γενιά: Ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα της MMC  “Project Global” C/D (2005)

Τρίτη γενιά: Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της MMC (Outlander PHEV το 2012)

* « ASX » show car στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ 2001 – προάγγελος της πρώτης γενιάς Outlander (ή « Airtrek » στην Ιαπωνία)

Το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση MY16 εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα “Dynamic Shield” της MMC το φθινόπωρο του 2015.

SUV + Ηλεκτρικό 

Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi Motors – βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – έχει και στρατηγική σημασία.

Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Νέου Outlander (MY16) πριν από ένα χρόνο, η MMC ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια…

… όπου κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), 

…με διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων, 

… με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα 

… όπου η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα & έξω, θα επιβεβαιώσει μία ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει…

Παραγωγή 300.000+ μονάδων 1ης γενιάς (άνοιξη 2003 παρουσίαση σε Ευρώπη/MME34 – πωλήσεις 45.000 μονάδων στην περιοχή)



Παραγωγή 600.000+ μονάδων 2ης γενιάς (αρχές 2007 λανσάρισμα σε Ευρώπη/MME34 – πωλήσεις περίπου 145.000 μονάδων στην περιοχή)



Παραγωγή 598.125 μονάδων (μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2016) της 3ης γενιάς συμπερ. έκδοσης PHEV (φθινόπωρο 2012 λανσάρισμα σε Ευρώπη /MME34 – πωλήσεις 152.000 μονάδων στην περιοχή μέχρι Σεπτέμβριο 2016)

Οι 3 μεγαλύτερες Παγκόσμιες αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Αύγουστο 2016):

Ευρώπη (συμπερ. RU/UA): 260.000 μονάδες

Β. Αμερική: 82.000 μονάδες

Β. Ασία: 65.000 μονάδες

Οι 3 μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές (MME34) για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Σεπτέμβριο 2016):

Ηνωμένο Βασίλειο: 32.203 μονάδες

Ολλανδία 26.467 μονάδες

Γερμανία: 18.476 μονάδες

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

1 ημέρα ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago