ΝΕΑ

MINI : Βιωσιμότητα, διαφορετικότητα, καινοτομία, κερδοφορία, αισιοδοξία

Η σταθερή προσήλωση στην ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση, η προσέλκυση νέων υποψηφίων πελατών και η κατάκτηση νέων αγορών, η αυξημένη παρουσία της μάρκας σε δραστηριότητες της κοινότητας και η κοινωνική εμπλοκή σε θέματα που αφορούν το σεβασμό στη διαφορετικότητα και την ανεκτικότητα αποτελούν τον πυρήνα της μελλοντικής στρατηγικής της MINI. Ως μία μάρκα πολυτελών μικρών και compact αυτοκινήτων που δραστηριοποιείται ανά τον κόσμο σε 109 χώρες, η MINI δεσμεύεται στη συνέχιση του success story της με στρατηγική επέκταση της προϊοντικής γκάμας, τεχνολογικές καινοτομίες και νέες τοποθεσίες παραγωγής. Στόχος είναι η σημαντική αύξηση της δημοτικότητας και της κερδοφορίας τα προσεχή δέκα χρόνια.

 

O επαναπροσδιορισμός του ‘status quo’ είναι συνδεδεμένος με την παράδοση της μάρκας. Πολυάριθμες ευκαιρίες ορίζονται στη μελλοντική στρατηγική της MINI και αναφύονται μέσα από τον μετασχηματισμό που συντελείται σήμερα στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Έτσι δημιουργούνται οι βάσεις για αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία σχετικά με την τρέχουσα εξέλιξη της μάρκας. Μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021, η MINI πέτυχε αύξηση πωλήσεων 7,9% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αξιοσημείωτος είναι ο αυξανόμενος ενθουσιασμός για την ηλεκτροκίνηση. Η αναλογία εξηλεκτρισμένων μοντέλων στις συνολικές πωλήσεις MINI είναι τώρα πάνω από 15%. Η MINI επιδιώκει τους στρατηγικούς στόχους βιωσιμότητας του BMW Group μειώνοντας σταθερά τις εκπομπές CO2 σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα. Καινοτόμα υλικά και αυξημένη χρήση δευτερογενών πρώτων υλών συνεισφέρουν επίσης στην αυξημένη βιωσιμότητα.

 

Η MINI αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιοποίηση στα διαισθητικά συστήματα ελέγχου και τις καινοτόμες μορφές εξατομίκευσης. Οι πελάτες μπορούν να ενσωματώνουν ομαλά το όχημά τους στο ψηφιακό lifestyle τους με τη μάρκα να θέτει πρότυπα και στον τομέα κοινοχρησίας οχημάτων. Επιπλέον, το MINI App μεταμορφώνεται σε μία ψηφιακή πλατφόρμα για την παγκόσμια Κοινότητα MINI. Ήδη από το 2023, η MINI θα παρουσιάσει τα πρώτο μοντέλο σε μία νέα γενιά αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το μελλοντικό, βασικό portfolio των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων θα περιλαμβάνει το 3θυρο MINI και ένα crossover μοντέλο στη μικρή και την compact κατηγορία. Η MINI αναπτύσσει επίσης φιλοσοφίες για μοντέλα John Cooper Works με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Παράλληλα, τα μικρά μοντέλα MINI και ένα crossover της πολυτελούς compact κατηγορίας διατίθενται και με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Σημαντικός παράγοντας στη στρατηγική κερδοφόρας ανάπτυξης είναι η αυξημένη δέσμευση της MINI στην πολυτελή compact κατηγορία. Παράλληλα με το διάδοχο του σημερινού MINI Countryman, αναπτύσσεται μία νέα φιλοσοφία αυτοκινήτου. Αυτή θα ικανοποιήσει τις επιθυμίες πολλών πελατών για πρόσθετο χώρο και άνεση και αυξημένη μεταβλητότητα.

 

Η αγορά αυτοκινήτου της Κίνας εξακολουθεί να αυξάνεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Για να μπορεί να συμμετέχει στην ανάπτυξη της παγκοσμίως μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτου και να απογειώσει τις πωλήσεις της στην περιοχή, η MINI σύντομα θα αλλάξει το status της και από εισαγωγική εταιρεία θα γίνει μία μάρκα με τοπική παραγωγή των προϊόντων της. Από το 2023 και μετά, τα νέα μικρά μοντέλα που θα προορίζονται για την ηλεκτροκίνηση θα κατασκευάζονται στην Κίνα. Η παραγωγή θα εγκατασταθεί στο νεοανεγερθέν εργοστάσιο αυτοκινήτων, στα ανατολικά της Κίνας. Η MINI θα χρησιμοποιήσει τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται εκεί για να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση στις παγκόσμιες αγορές.

 

Η παραγωγή της επόμενης γενιάς MINI Countryman θα ξεκινήσει επίσης το 2023 και το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, που σημαίνει ότι θα είναι τα πρώτο MINI γερμανικής κατασκευής. Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα MINI θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη, που παραμένει η καρδιά της παραγωγής MINI. Το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει η έδρα της μάρκας MINI.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

1 ημέρα ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago