Categories: UncategorizedΝΕΑ

Το Koenigsegg One:1 θέλει το σκαλπ… όλων

Μας αρέσει- δε μας αρέσει, το Nurburgring και οι χρόνοι που κάνουν εκεί τα supercars και τα hypercars, θεωρούνται σαν πεδίο μάχης και “κριτήριο” για τον “καλύτερο”. Εκεί η Nissan περηφανεύεται ότι εξευτέλισε την 911 με το GT-R, εκεί η Porsche αφήνει τους άλλους να προσπαθούν -αδίκως- να πιάσουν το ρεκόρ της 918 Spyder, με το χρόνο της εκεί ως “άρμα”, η Alfa Romeo παρουσίασε τη Giulia QV για να πει ότι είναι καλύτερη από την BMW M3. Όμως, ο βασιλιάς είναι άλλος.
Με χρόνο 6:48, μια πανάλαφρη υπερκατασκευή, το Radical SR8LM είναι το αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κάνει τον ταχύτερο γύρο της “Πράσινης Κόλασης“. Στη δεύτερη θέση, με 6:56, ένα άλλο Radical, το SR8 και στην τρίτη, η 918 που λέγαμε, με 6:57. Και μετά, το χάος.

Ε, λοιπόν, ξέχασέ τους όλους. Αυτός ο τρελο-Σουηδός, ο Von Koenigsegg έχει βάλει στόχο, τώρα που η γερμανική πίστα σήκωσε ξανά τα όρια ταχύτητας (τα οποία είχε επιβάλλει το 2015 σε σημεία της, μετά απο ένα δυστύχημα που κόστισε τη ζωή ενός θεατή), να σπάσει το ρεκόρ πίστας. Με όπλο του, το απόλυτο όπλο της βιομηχανίας ονείρων που διατηρεί, το One:1, σκοπεύει να πάρει ως σουβενίρ στη Σουηδία τα σκαλπ... όλων. Να σπάσει το ρεκόρ ακόμα και του Radical.

Και μάλιστα, ξεκινάει άμεσα, από τα τέλη Απριλίου τις δοκιμές στην πίστα για να πετύχει το ρεκόρ. Μπορεί όμως να τα καταφέρει;

Αν ρίξεις μια ματιά στο hypercar του, θα καταλάβεις πως έχει καλές πιθανότητες. Με 1.361 ps για 1.361 κιλά, το One:1 πήρε το όνομά που του αξίζει και τώρα, δύο χρόνια μετά από την επίσημη παρουσίασή του, σκοπεύει να γίνει και το “number one”.
Και, αν καταφέρει έναν γύρο κάτω από 6:48 στην “πράσινη κόλαση”, πότε θα δούμε το βίντεο; Σίγουρα, δεν θα πρέπει να το περιμένουμε πριν από το τέλος του 2016. Ο ίδιος ο Koenigsegg, εξηγεί γιατί: “Ενώ προβλέπουμε πως αυτό θα μας πάρει κάποιους μήνες, αυτοί οι μήνες περιλαμβάνουν μόνο μία ή δύο μέρες στην πίστα κάθε μήνα. Δεν θα τεστάρουμε τις μέρες που η πίστα είναι ανοιχτή στο κοινό. Θα δοκιμάζουμε μόνο σε private μέρες, στις οποίες θα έχουμε πρόσβαση”. Κι εμείς θα περιμένουμε, φον
Παρεμπιπτόντως: Με χρόνο 2:32:14, με λάστιχα δρόμου και με σιγαστήρα στην εξάτμιση για να πιάσει τα 103 DB που είναι το όριο ηχορρύπανσης, το One:1, κατέρριψε κατά 5 δευτερόλεπτα (!) το ρεκόρ της McLaren P1 και έχει πια το ρεκόρ ταχύτερου γύρου από αυτοκίνητο παραγωγής στο Spa-Francorchamps

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

4 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

5 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

6 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

6 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

6 ημέρες ago