Uncategorized

Δες το Juke R με τους 600 ίππους να driftάρει χωρίς αύριο

Nissan JUKE-R 2.0: αποκάλυψη της νεότερης έκδοσης που ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη!

Με το λανσάρισμα του JUKE-R το 2011, η Nissan κατάφερε να “παντρέψει” τη συναρπαστική εκδοχή του δημοφιλούς compact crossover με τις εξίσου εκρηκτικές επιδόσεις του θρυλικού GT-R.  Τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, το JUKE-R έχει δεχθεί μια θεαματική αναβάθμιση που αφενός αντανακλά το στυλ
του τελευταίου μοντέλου του JUKE και αφετέρου προσφέρει περισσότερη δύναμη, αλλά και συναρπαστικές επιδόσεις !

Το παγκόσμιο ντεμπούτο του JUKE-R 2.0 (όπως αποκαλείται η τελευταία αυτή εκδοχή του), πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ετήσιο Goodwood Festival of Speed και όπως ήταν αναμενόμενο, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων.

Το JUKE-R 2.0, βασίζεται στο νεότερο μοντέλο του JUKE, στο οποίο υπάρχουν εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του αλλά και πρόσθετες βελτιώσεις τεχνικού χαρακτήρα. Με κύριο άξονα το πλήθος των επιλογών εξατομίκευσης του μοντέλου με βάση τις επιθυμίες του εκάστοτε ιδιοκτήτη του, αλλά και
με νέο σχήμα στα φώτα με την προσθήκη LED,  τους νέους  καθρέπτες που με τη σειρά τους ενσωματώνουν  φλας τεχνολογίας LED , καθώς και με την χαρακτηριστική μάσκα της Nissan τύπου V μπροστά, το JUKE-R 2.0 δεν μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστο.

 

Το εύρος των βελτιώσεων στην αναβαθμισμένη έκδοση του JUKE-R 2.0, συνοψίζεται στα εξής :

• Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατασκευασμένος 100% από ίνες άνθρακα, ενώ
είναι και  εξ ολοκλήρου ανασχεδιασμένος, τόσο αισθητικά όσο και
λειτουργικά. Οι οπές ψύξης  έχουν αυξηθεί σε μέγεθος κατά 100%, λόγω της
αυξημένης ανάγκης για  την ψύξη του κινητήρα, καθώς η ιπποδύναμή του
έχει “εκτιναχθεί” στα  600bhp !

• Ο πίσω προφυλακτήρας  έχει κατασκευαστεί  από ανθρακονήματα, όπου και “φιλοξενεί” τις carbon απολήξεις  του διαχύτη.

• Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει στα φτερά, τους θόλους, τα μαρσπιέ, όπως και στις εισαγωγές του αέρα πάνω στο καπό.

• Το Juke-R 2.0, πατάει σε νέου σχεδιασμού  τροχούς, όπως ακριβώς  συμβαίνει και στο τρέχων GT-R.

• Το χρώμα είναι μαύρο ματ (όπως και στην αρχική έκδοση του μοντέλου).

• Ο κινητήρας  έχει αναβαθμιστεί για να αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 600bhp, όπως συμβαίνει και με το GT-R NISMO !

Δείτε σχετικό video με το εκπληκτικό JUKE-R 2.0

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

8 ώρες ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

9 ώρες ago

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

13 ώρες ago

Οδηγούμε  Volkswagen ID.3 Pro Performance: Το σύμβολο της μετάβασης (Βίντεο)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

14 ώρες ago

Ιδού, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

16 ώρες ago

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 ημέρα ago