Categories: Uncategorized

John Elkann, Robert Peugeot και Carlos Tavares τα αφεντικά της Stellantis

 

Προχωρά ταχύτατα η συγκρότηση του νέου ομιλικού σχήματος το οποίο προκύπτει από τη συνένωση PSA και FCA και ονομάζεται Stellantis. Το νέο ΔΣ του Ομίλου, το οποίο ανακοινώθηκε θα απαρτίζεται από 11 μέλη, με τη μεγαλύτερη “δύναμη” να έχει δοθεί στα χέρια του John Elkann, που αναλαμβάνει πρόεδρος της Stellantis, του Robert Peugeot που αναλαμβάνει αντιπρόεδρος και του Carlos Tavares που αναλαμβάνει τη θέση του CEO. 

Στο νέο ΔΣ, ο βασικός μέτοχος της FCA, Exor, θα συνεισφέρει 5 μέλη, ενώ οι κύριοι μέτοχοι του Groupe PSA, EPF/FFP και BPIfrance θα συνεισφέρουν με ισάριθμα μέλη, με μόνο ανεξάρτητο μέλος να είναι ο CEO της, Carlos Tavares. 

Η πλήρης σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Stellantis είναι:

John Elkann (Chairman)

Robert Peugeot (Vice Chairman)

Henri de Castries (Senior Independent Director) 

Andrea Agnelli (Non-Executive Director)

Fiona Clare Cicconi (Non-Executive Director)

Nicolas Dufourcq, (Non-Executive Director)

Ann Frances Godbehere, (Non-Executive Director)

Wan Ling Martello (Non-Executive Director)

Jacques de Saint-Exupéry, (Non-Executive Director)

Kevin Scott (Non-Executive Director),

Carlos Tavares (Chief Executive Officer)

Στο μεταξύ η Stellantis θα έχει στη διάθεσή της τρεις καινούριες πλατφόρμες, επάνω στις οποίες θα βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα ενσωματωθούν στις γκάμες τόσο των Peugeot, Citroen, Opel κ.α. όσο και των Fiat, Chrysler, Alfa Romeo κ.α.

Και ενώ οι πλατφόρμες eCMP και eVMP που θα αρχίσουν να “δίνουν” μοντέλα μικρού και μεσαίου μεγέθους από το 2023 (νέο Punto, 500 XL, B-SUV της Alfa Romeo κ.α.) είναι ήδη γνωστές, στην Ιταλία διακινούνται πληροφορίες βάσει των οποίων η FCA εξελίσσει μία νέα πλατφόρμα για μεγαλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ιστοσελίδα clubalfa.it αναφέρει μάλιστα ότι το νέο πλαίσιο θα ονομάζεται Giorgio και προορίζεται για τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της Alfa Romeo καθώς και της ηλεκτρικής Maserati.

H νέα πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει έως τρεις ηλεκτροκινητήρες και η αρχιτεκτονική της θα υποστηρίζει τάση 800 V για μέγιστο όφελος αυτονομίας και σούπερ φόρτισης. Πάνω στην Giorgio θα βασιστούν τα μεγάλα ηλεκτρικά των δύο ομίλων με τα σήματα των DS, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Dodge και Chrysler.

Γιώργος Καραγιάννης

Share
Published by
Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

4 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

5 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

6 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

7 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

7 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

7 ημέρες ago