Categories: UncategorizedΝΕΑ

Έτσι θα είναι ο Μονομάχος της Jeep

Αν η νέα γενιά του Renegade ήταν μεγάλα, τεράστια νέα για τη Jeep, όπως και των Cherokee/Grand Cherokee, τα μεγαλύτερα, δεν έχουν έρθει ακόμα. Στην έκθεση του Detroit, ο επικεφαλής της αμερικανικής φίρμας, Mike Manley επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά του σκληρότερου εκ των Jeep, του θρυλικού Wrangler, θα έχει και pickup version.

Αν και το Wrangler Pickup, το οποίο πιθανότατα θα ονομάζεται Gladiator (Μονομάχος), δεν θα βγει στην παραγωγή πριν από το 2019 (το νέο Wrangler θα αποκαλύπτεται εντός του 2016 από την FCA), στις ΗΠΑ κυκλοφορούν διάφορες φήμες για το ποιον και τις ικανότητές του, καθώς είναι μια αγορά που “καίει”, στις ΗΠΑ.

Η ομάδα του Topspeed.com δημιούργησε ένα rendering του νέου Wrangler pickup, το οποίο, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, είναι εντυπωσιακό.
Προς το παρόν, ξέρουμε ότι το Wrangler και το Wrangler pickup θα μοιράζονται το ίδιο σασί, τους ίδιους κινητήρες, το ίδιο εσωτερικό (εδώ θα υπάρχουν γιγαντιαίες αλλαγές σε σχέση με το σημερινό, αφού θα υπάρχει το Chrysler Uconnect 8.4 και αρκετά στοιχεία άνεσης) και τα περισσότερα από τα εξωτερικά μέρη τους, με στόχο να κρατηθούν τα κόστη χαμηλά.

Πρωταρχικός στόχος για τους Αμερικανούς είναι να δημιουργήσουν ένα όχημα το οποίο θα είναι το ίδιο ικανό σε όλα τα τεραίν με το σημερινό Wrangler, αλλά θα είναι περισσότερο χρηστικό σε κίνηση στην άσφαλτο.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, εδώ είναι τα πιο ενδιαφέροντα: Από τις ΗΠΑ μαθαίνουμε, ότι σε πρώτη φάση, τα νέα Wrangler θα παρουσιαστούν με μια ανανεωμένη έκδοση του υπάρχοντος 3,6 λίτρων V6 Pentastar, απόδοσης περίπου 300 ίππων και 28 κιλών ροπής. Και με τον 3λιτρο EcoDiesel με 200 ίππους και 45 κιλά ροπής (!), καθώς η ντήζελ έκδοση του Wrangler θα είναι ειδικά φτιαγμένη για ρυμούλκηση και μεταφορά βαρέων αντικειμένων, εκτός από extreme off roading.

Και οι δύο κινητήρες θα φοράνε το γνωστό οκτατάχυτο κιβώτιο της φίρμας. Το κιβώτιο θα έχει τη δυνατότητα απεμπλοκής των δύο τροχών (εννοείται πως η τετρακίνηση θα είναι στάνταρ) για κίνηση σε άσφαλτο, εκτός από τις γνωστές επιλογές των Jeep.

Και για το τέλος, μήπως θα πρέπει, εκτός από το Rubicon, να περιμένουμε και μια extreme έκδοση του Μονομάχου, για να μπει “απέναντι” από την AMG 6X6; Όλα είναι πιθανά…

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

2 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

3 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

4 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 ημέρες ago