Vivere il Movimento nelle strade

Mazda RX-Vision ritorna (su Playstation)

Soffiate, fiamme dagli scarichi, rotori che urlanofintanto che il turbo ...soffiare via. Η Mazda, l'azienda che più di ogni altra ha associato il proprio nome alla Motori Wankel, attraverso il leggendaria serie RX, non ci ha dato successore RX-8 (o RX-7, se preferite). Almeno non ancora, dato che la speranze che il concetto RX-Vision -che, a detta di molti, era la bozza di produzione di nuova RX-7 o RX-9da quando l'azienda ha brevettato questi due nomi, brevettando nuove soluzioni per un turbo a tre rotori) è probabilmente pochi, ma ci sono

Impressionante versione da corsa dell'RX-Vision

Dopo il Hiroshima l'evoluzione del rotore non si è fermato mai (come ha rivelato TopSpeed.gr) e dato che Mazda non ha dato il milioni di fan di Wankel e patrimonio sportivo di la soddisfazione di produzione di un nuovo RX...lo fa... virtuale. Ora, possiamo per guidare tutti l'RX-Vision in corsa Si, non è quello che avremmo voluto, ma almeno è una versione per... Playstation. è "qualcosa"perché mantiene viva la leggenda e la speranza. E la mantiene in modo piacevole, visto che stiamo parlando di un Un mostro da 570 cavalli a trazione integrale.

Nella parte posteriore sono evidenti i riferimenti alla RX-7 di ultima generazione.

Da oggi, quindi, il Concetto Mazda RX-Vision GT3sarà disponibile per il download all'indirizzo Gran Turismo Sport. Come potete vedere, cari co-fan della RX, la RX-Vision GT3 Concept è la nuova εικονικό αγωνιστικό μοντέλο της Mazda για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport του PlayStation®4 της Sony, το οποίο εξελίχθηκε για το παιχνίδι, σε συνεργασία με την Polyphony Digital Inc.

Ο τετραρότορος κινητήρας των 570 ίππων έχει τοποθετηθεί στο κέντρο, μεταξύ των δύο αξόνων. Παρατήρησε τη θέση της εξάτμισης

Το GT3 Concept είναι φυσικά βασισμένο στο φοβερό και τρομερό πρωτότυπο Mazda RX-Vision, που παρουσιάστηκε στην Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο το 2015, προκαλώντας ρίγη ενθουσιασμού και… ονείρωξη, όμως έχει τροποποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ισχύουν για τα αυτοκίνητα τα οποία συμμετέχουν σε αγώνες του πρωταθλήματος FIA GT3, και τους κανονισμούς του ίδιου του Gran Turismo για την κατηγορία Gr.3.

Επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα και έξτρα χαμήλωμα στο GT3

Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει σε σχέση με το “νορμάλ” RX-Vision; Με την εργοστασιακή καμπίνα και τις πόρτες να έχουν παραμείνει αμετάβλητες, βάσει των κανονισμών του GT3, το εμπρός και πίσω μετατρόχιο così come il πλάτος των φτερών, έχουν αυξηθεί. Ένας μεγάλος αεραγωγός στο καπό βελτιώνει την aerodinamica, συμβάλλοντας παράλληλα και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ οι εμπρός και πίσω αεροτομές e il πίσω διαχύτης, αυξάνουν την κάθετη δύναμη. Επιπρόσθετα, έχει μειωθεί το συνολικό ύψος και η απόσταση του αυτοκινήτου από τo έδαφος ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. 

Μας έχει γίνει απωθημένο. Θα το δούμε ποτέ σε έκδοση παραγωγής, άραγε;

Η αφαίρεση βαριών υλικών così come περιττών εξαρτημάτων στο εσωτερικό είχε σαν αποτέλεσμα το σημαντικό περιορισμό του βάρους και το χαμήλωμα του κέντρου βάρους, ενώ η τοποθέτηση του νέας γενιάς περιστροφικού κινητήρα με 4 ρότορες, Skyactiv-R, των 570 ίππων, στο κέντρο του αμαξώματος, πέτυχε την ιδανική κατανομή βάρους, 48:52 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. 

Όσοι παίζετε Gran Turismo… σπεύσατε

Όπως και σε όλα τα μοντέλα της Mazda, έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην εργονομία της θέσης οδήγησης που δίνει έμφαση στην ευκολία χρήσης κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Ειδικότερα, το τιμόνι είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει ευκολία χειρισμών σε συνθήκες αγώνα. 

Il καλύτεροι παίκτες του Gran Turismo Sport, ηλικίας πάνω από 18, που χρησιμοποιούν τα αγωνιστικά της Mazda όπως είναι το RX-Vision GT3 Concept θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο, πιστοποιημένο από τη FIA, πρωτάθλημα Gran Turismo, που θα διεξαχθεί σε διάφορα μέρη του κόσμου, φέτος. 

Η Mazda φυσικά συνεχίζει να… παίζει με τον πόνο μας, χωρίς να μας λέει εάν υπάρχει ελπίδα να δούμε ποτέ μια νέα γενιά RX στις εκθέσεις της, αρκούμενη στο ότι “αποσκοπεί στην ενίσχυση της βάσης των οπαδών της, παρουσιάζοντας την απόλαυση της αγωνιστικής οδήγησης σε μεγαλύτερη γκάμα πελατών που λατρεύουν τους ψηφιακούς αγώνες αυτοκινήτων“.