Il Volkswagen Tiguan è il SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη και ένα από τα σημαντικότερα migliore–venditori στον κόσμο, ανεξάρτητα κατηγορίας. Το 2019, κατά μέσο όρο ένα ολοκαίνουργιο
Tiguan
έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής, σε ένα από τα τέσσερα εργοστάσια κατασκευής
του σε όλο τον κόσμο, κάθε 35 δευτερόλεπτα – συνολικά διατέθηκαν 910.926
μονάδες. Ένα στα επτά, από τα περίπου 6,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που
κατασκεύασε η Volkswagen το 2019, ήταν Tiguan. Il nuovo Tiguan, με νέο design, ισχυρά και αποδοτικά προηγμένα
κινητήρια συστήματα βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτρικής ενέργειας, εξοπλισμένο
με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με τις
προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 25.990 €, για το Tiguan 1.5
TSI 130 PS ACT EVO La vita.
Esterno, il nuovo Tiguan παραμένει επιβλητικό ενώ η εμφάνισή του είναι ακόμα πιο δυναμική. Με μήκος
4,509 μ., πλάτος 1,859 μ. (χωρίς τους καθρέφτες) και ύψος 1,665 μ., είναι από
τα πιο μεγάλα μοντέλα της κατηγορίας του. Ένα από τα βασικά οπτικά
χαρακτηριστικά του είναι η νέα, φαρδύτερη μάσκα με προβολείς LED, που παραπέμπει σε
μεγάλο βαθμό στο μεγαλύτερο Touareg. Το καπό είναι ψηλότερο, οι προφυλακτήρες επανασχεδιασμένοι
ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φωτιστικά σώματα, με το όνομα “Tiguan” τοποθετημένο σε κεντρική θέση κάτω από το σήμα Volkswagen. Νέα μορφή έχει και το σήμα “4MOZIONE”, στο πίσω μέρος
των τετρακίνητων μοντέλων. Νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου από 17 έως και 20
ίντσες, προσθέτουν αισθητικά στη δυναμική παρουσία του νέου μοντέλου.
All'interno, il Tiguan ήταν πάντα σημείο αναφοράς για την ευελιξία και τον έξυπνο σχεδιασμό του,
τους άνετους χώρους για πέντε άτομα, τη ρυθμιζόμενη μπρος-πίσω δεύτερη σειρά
καθισμάτων, τοn μεγάλο και ευμετάβλητο χώρο αποσκευών (615 –
1.655 λίτρα) και τα έξυπνα συστήματα λειτουργίας και ελέγχου. Η Volkswagen βελτίωσε περαιτέρω όλα αυτά τα χαρακτηριστικά στο
nuovo Tiguan
mentre il οδηγοκεντρική σχεδίαση,
που ανέκαθεν ήταν σήμα κατατεθέν του μοντέλου, ενισχύθηκε περισσότερο χάρη στα
έξυπνα χειριστήρια και το προσανατολισμένο προς τον οδηγό ταμπλό, που προσφέρει
υποδειγματική εργονομία.
Il δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι ανήκει
στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων για τις
pubblicazioni DSG,
αλλά και τα νέα συστήματα ελέγχου και
ψυχαγωγίας που διαθέτουν ψηφιακά πάνελ αφής αντί για κουμπιά και
χειριστήρια.
Il σύστημα αυτόματου κλιματισμού "Aria Cura"
Climatronic 3-ζωνών που εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις διαθέσιμες στην
Ελλάδα, ελέγχεται από τη μεγάλη οθόνη αφής ενώ παράλληλα διαθέτει μεγάλου
μεγέθους φωτιζόμενους ρυθμιστές αφής "touch sliders”, που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο του
ανεμιστήρα και της θερμοκρασίας. Ο χειρισμός γίνεται με διαισθητικό τρόπο χάρη
στα χειριστήρια άμεσης πρόσβασης που τοποθετούνται ιδανικά στο οπτικό πεδίο του
οδηγού.
Un
ακόμα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό στο νέο Tiguan είναι η notizie
γκάμα συστημάτων Infotainment, η
οποία επιτρέπει στο χρήστη να απολαμβάνει μια ποικιλία διαδικτυακών υπηρεσιών,
ανεβάζοντας την ψηφιοποίηση του αυτοκινήτου σε πολύ υψηλό επίπεδο. Όλα τα
συστήματα Infotainment nuova generazione MIB3 περιλαμβάνουν τις online υπηρεσίες Noi Collegare (για απεριόριστη
περίοδο χρήσης) και Noi Collegare In più (δωρεάν για ένα χρόνο). Οι χρήστες μπορούν επίσης να εξατομικεύσουν ένα
ευρύ φάσμα ρυθμίσεων και να τις αποθηκεύσουν στο cloud attraverso il Volkswagen ID su χρήση σε άλλα οχήματα της Volkswagen. Παράλληλα, σε όλες τις εκδόσεις διατίθεται
ασύρματη προβολή και χειρισμός εφαρμογών smartphone attraverso il App–Collegare Wireless su Mela CarPlay e Android Auto.
Η Volkswagen συνεργάστηκε με
τον ειδικό ήχου Harman Kardon για την ανάπτυξη ενός νέου, προαιρετικού premio ηχοσυστήματος για
το Tiguan.
Δέκα μεγάφωνα υψηλής απόδοσης και ενισχυτής 480 watt εξασφαλίζουν ήχο υψηλών προδιαγραφών. Ο ήχος
μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά χρησιμοποιώντας τέσσερα προκαθορισμένα προφίλ
ήχου. Ο συνδυασμός πλούσιων μπάσων, πεντακάθαρων πρίμων και αναπαραγωγής
ομιλίας με πιστότητα, δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία ήχου.
Tiguan eHybrid da
Motore STI και ηλεκτροκινητήρα – Στην Ευρώπη, η Volkswagen offre il nuovo Tiguan con un spina–in υβριδικό κινητήριο σύστημα για πρώτη φορά.
Πρόκειται για τον ιδιαίτερα αποδοτικό συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1.4 STI 150 PS (110 kW) e il motore elettrico 85
kW (115 PS) που χρησιμοποιείται
και σε άλλα bestsellers di Volkswagen. Η συνδυαστική ισχύς στο νέο Tiguan eHybrid è 245 PS (180 kW). Η μέγιστη ροπή είναι 400 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας
σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού
συμπλέκτη DSG 6-σχέσεων. Η μονάδα συνδέεται απευθείας με τον εγκάρσια τοποθετημένο Motore STIil movimento viene trasmesso alla parte anteriore
asse.
Il concetto operazione
του κινητήριου συστήματος έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε το Tiguan eHybrid να ξεκινά ηλεκτρικά, με την προϋπόθεση ότι η
μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. Χάρη στη σχετικά μεγάλη μπαταρία με ενεργειακό
περιεχόμενο 13 kWh, η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία (κατά NEDC)
είναι έως 60 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι οι μέσες ημερήσιες αποστάσεις
ταξιδιού μπορούν να καλυφθούν με ηλεκτρική ισχύ και μηδενικές τοπικές εκπομπές.
Il Tiguan eHybrid
μπορεί να οδηγηθεί σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα στο E–MODO. Πάνω από αυτήν την ταχύτητα, το SUV μεταβαίνει αυτόματα σε
υβριδική λειτουργία.
Διατίθεται
και λειτουργία GTE, που προσφέρει ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο δυναμικής οδήγησης. Αυτή η
λειτουργία ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού άμεσης πρόσβασης στα δεξιά, δίπλα
στο μοχλό ταχυτήτων DSG. Στη λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας STI si combinano per fornire la massima potenza del
sistema.
Come spina–in ibrido, la sua batteria Tiguan eHybrid φορτίζεται από θύρα φόρτισης μπροστά, στην πλευρά
του οδηγού. Ανάλογα με την πηγή ισχύος, η φόρτιση πραγματοποιείται με
εναλλασσόμενο ρεύμα 2,3 ή 3,6 kW (AC). Ο φορτιστής μπαταρίας που είναι ενσωματωμένος
a Tiguan eHybrid
διαχειρίζεται πλήρως αυτόματα τη φόρτιση, με τον οδηγό απλά να συνδέει τα
βύσματα.
Nuovo Tiguan da
δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου σε τρεις εκδόσεις ισχύος – Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας TDI di
re Tiguan υιοθετεί τη λύση των δύο διαδοχικών καταλυτικών μετατροπέων SCR διαδοχικά
και της διπλής δόσης AdBlue. Αυτό επιτρέπει στη Volkswagen να μειώσει τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με τον
προκάτοχό του.
Ο
πρώτος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται κοντά στον κινητήρα έτσι ώστε να φτάσει
στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του λίγο μετά την εκκίνηση, γεγονός που
βοηθά στη μείωση των εκπομπών NOx πολύ γρήγορα. Ο δεύτερος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται στο κάτω
μέρος του οχήματος. Ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, η διπλή
δοσολογία διασφαλίζει ότι ένας από τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR λειτουργεί πάντα στο
βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας. Αυτό διευκολύνει την εξαιρετικά αποτελεσματική
μετεπεξεργασία καυσαερίων, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε νερό και
αβλαβές άζωτο.
A
Ελλάδα, το νέο Tiguan θα είναι διαθέσιμο και με τις τρεις εκδόσεις ισχύος του 2.0 TDI. Παρέχουν 122 PS (90 kW), 150 PS (110 kW) και 200 PS (147 kW) αντίστοιχα. Μερικά
τεχνικά χαρακτηριστικά για την καθεμία:
TDI 122 PS – Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται πάντα με ένα
6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή των 320 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.600 και 3.200 σ.α.λ. Η κίνηση
μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα η κατανάλωση
4,7 έως 4,5 λ./100 χλμ. (NEDC).
TDI 150 PS – Η μέγιστη ροπή των 360 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.600
και 2.750 σ.α.λ. Προαιρετικά συνδυάζεται με τετρακίνηση 4MOZIONE. Η έκδοση με κίνηση
στους εμπρός τροχούς έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα κατανάλωση καυσίμου 4,7
έως 4,5 λ./100 χλμ. (NEDC). Οι αντίστοιχες
τιμές για την παραλλαγή 4MOZIONE: 198 χλμ./ώρα και 5,1 έως 4,9 λ./100 χλμ..
TDI 200 PS – Με ισχύ 200 PS, το ισχυρότερο Tiguan 2.0 TDI έχει τελική ταχύτητα έως και 216 χλμ./ώρα. Οι
αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται σε αυτήν την περίπτωση από ένα κιβώτιο
διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG) στάνταρ. Η τετρακίνηση με κίνηση 4MOZIONE εξασφαλίζει ανώτερη
μετάδοση ισχύος και στους τέσσερις τροχούς. Η ροπή 400 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.750 και 3.500 σ.α.λ. Παρά την
υψηλή ισχύ, ο κινητήρας έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου από 5,4 έως 5,2 λ./100 χλμ..
Nuovo Tiguan da
motore a benzina 1.5 STI με ενεργή διαχείριση κυλίνδρων σε
δύο εκδόσεις ισχύος – Ο γνωστός
βενζινοκινητήρας 1.5 STI είναι επίσης διαθέσιμος στο νέο Tiguan, σε δύο εκδόσεις
ισχύος. Διαθέτει Attivo Cylinder Gestione (ATTO), σύστημα που απενεργοποιεί ανάλογα με το φορτίο
τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους και μειώνει την κατανάλωση έως και 0,3 λ./100
χλμ.. Και οι δύο εκδόσεις STI 1,5 λίτρων έχουν μπροστινή κίνηση. Μερικά τεχνικά
χαρακτηριστικά για τις δύο εκδόσεις:
STI 130 PS – Η μέγιστη ροπή 220 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 3.500 σ.α.λ.
Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, έχει τελική ταχύτητα έως και
195 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση NEDC είναι 5,7 έως 5,5 λ./100 χλμ..
STI 150 PS – Ο κινητήρας 150 PS STI αποδίδει τη μέγιστη ροπή 250 Nm από 1.500 έως 3.500
σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το Tiguan έχει τελική
ταχύτητα 203 χλμ./ώρα. Με το προαιρετικό κιβώτιο DSG 7-σχέσεων η τελική ταχύτητα είναι 202 χλμ./ώρα.
Και οι δύο εκδόσεις είναι εξίσου οικονομικές με κατανάλωση 5,7 έως 5,9 λ./100 χλμ..
Tiguan R da Prestazioni κινητήριο σύστημα – Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο Tiguan θα διατίθεται και σε έκδοση R. Εξοπλισμένο με τον δίλιτρο Prestazioni STI κινητήρα των 320 PS (235 kW), με μεταβλητό χρονισμό
βαλβίδων με διπλό έλεγχο εκκεντροφόρου άξονα και τετρακίνηση 4MOZIONE da R–Prestazioni Torque Vectoring για να κατανέμεται η ροπή ανεξάρτητα σε κάθε έναν
από τους πίσω τροχούς, για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και κορυφαίο έλεγχο
ακόμα και στις στροφές.
Ο
οδηγός μπορεί να ελέγξει τον τρόπο λειτουργίας του R–Prestazioni Torque Vectoring και των συστημάτων δυναμικής σταθεροποίησης του
οχήματος μέσω του στάνταρ προφίλ οδήγησης (COMFORT, SPORT, RACE, INDIVIDUAL, OFFROAD, SNOW e OFFROAD EXPERT). Ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στη λειτουργία
RACE, in
πιο δυναμική λειτουργία, ιδιαίτερα γρήγορα μέσω του κουμπιού R στο πολυλειτουργικό τιμόνι
di Tiguan R.
Η
μετάδοση ισχύος πραγματοποιείται από ένα ειδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
7-σχέσεων ( DQ500), το οποίο έχει σχεδιαστεί για ιδιαίτερα υψηλές ροπές. Το πλεονέκτημα
di DQ500
είναι ότι η πλήρης ροπή μπορεί να μεταδοθεί ήδη από την 1η ταχύτητα χωρίς
περιορισμό. Η τελική ταχύτητα του Tiguan R è
250 χλμ./ώρα.
Comfort
και Ασφάλεια – Προηγμένες Τεχνολογίες Υποβοήθησης Οδηγού – Il nuovo Tiguan Caratteristiche
όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες IQ. GUIDA di Volkswagen που στόχο έχουν την ασφάλεια και την άνεση του
οδηγού και των επιβατών.
Ο
βασικός εξοπλισμός IQ. GUIDA nel nuovo Tiguan αναλυτικά:
- Multi–collision Freno
- Front Assist da
City Emergency Braking & protezione pedonale - Lane Assist
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης Fatigue Rilevamento
- Adaptive Cruise Control
- Luce Assist –
Σύστημα αυτόματης προσαρμογής φωτισμού μεγάλης σκάλας - Park Pilota –
Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω - Emergency Call Service (Κλήση έκτακτης ανάγκης)
- Προνοητικό σύστημα Inizio & Fermarsi
Προαιρετικός
Attrezzatura IQ. GUIDA
- Travel Assist
- Park Assist
(Αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης) - Pre–Crash (Προληπτική προστασία επιβατών)
- Side Assist
(Σύστημα προειδοποίησης οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο τυφλό σημείο) - Riconoscimento dei segnali stradali
- Emergenza Assist
(Αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης) μόνο DSG
Il Travel Assist που αποτελεί μία νέα προσθήκη στα συστήματα
υποβοήθησης της μάρκας, εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη των ημιαυτόνομων
συστημάτων οδήγησης της Volkswagen. Το σύστημα προσφέρει υποβοήθηση στο τιμόνι, το
φρενάρισμα και την επιτάχυνση σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα. Για το σκοπό αυτό,
το σύστημα χρησιμοποιεί λειτουργίες όπως το Adattivo Crociera Controllo και το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist. Ο οδηγός
ενεργοποιεί το σύστημα πατώντας ένα ξεχωριστό κουμπί Travel Assist στο πολυλειτουργικό τιμόνι ενώ πρέπει να διατηρεί
επαφή με το τιμόνι ακόμα και όταν το Travel Assist είναι ενεργό. Αυτή η ανίχνευση αφής είναι πολύ
πιο αξιόπιστη από το σύστημα ανίχνευσης της γωνίας στροφής τιμονιού σε
προηγούμενες υλοποιήσεις.
Riflettori puntati IQ.LIGHT – Πλέον στο νέο Tiguan είναι διαθέσιμοι προαιρετικά για πρώτη φορά οι προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix. Il nuovo Tiguan είναι το τέταρτο μοντέλο Volkswagen που διαθέτει αυτό το σύστημα φωτισμού LED, το οποίο θεωρείται
ένα από τα καλύτερα του είδους του στον κόσμο. Ένας πίνακας 24 LED σε κάθε μονάδα
προβολέα χρησιμοποιείται για την ενεργοποίηση διαφόρων λειτουργιών φωτισμού στο
δρόμο, μερικές από τις οποίες είναι διαδραστικές. Επίσης, il nuovo Tiguan διαθέτει δυναμικά φλας LED ενσωματωμένα στους IQ.LIGHT – LED matrice προβολείς. Οι συστοιχίες πίσω φωτισμού LED έχουν επίσης επανασχεδιαστεί ενώ ξεχωρίζει η
οπτικά εντυπωσιακή εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας των φώτων στην κορυφή της πίσω
πόρτας και των υπόλοιπων φώτων φρένων, καθώς και φωτιστικές λειτουργίες κατά το
ξεκλείδωμα και το κλείδωμα.
Οι νέες γραμμές εξοπλισμού λεπτομερώς – Il nuovo Tiguan, βγαίνει από τη γραμμή
παραγωγής στην έκδοση Basic, που είναι ήδη πλούσια εξοπλισμένη. Το μοντέλο στην
Ελλάδα διατίθεται από την αμέσως επόμενη, πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού, τη La vita. Ενδεικτικά, η έκδοση La vita περιλαμβάνει:
- Βασικό πακέτο εξοπλισμού IQ. GUIDA
- Riflettori puntati LED
- Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
- Κλιματισμός “Air Care” Climatronic 3-ζωνών
- Σύστημα
Infotainment “Ready 2 Discover Media” da έγχρωμη Schermo toccare 8 ιντσdi - Υπηρεσίες We Connect e We Connect Plus
Τα στάνταρ
χαρακτηριστικά του πακέτου La vita περιλαμβάνουν
επίσης έλεγχο κύριας δέσμης φώτων, ACC (Adattivo Crociera Controllo), ράγες οροφής ή αυτόματο κλιματιστικό (Aria Cura Climatronic) και τροχούς αλουμινίου
17 ιντσών. Επιπλέον, το Tiguan La vita eHybrid διαθέτει το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας Ready 2 Discover (δυνατότητα
αναβάθμισης πλοήγησης) με οθόνη αφής 8 ιντσών.
Στον προαιρετικό
εξοπλισμό του νέου Tiguan ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από ergoActive καθίσματα για οδηγούς και συνοδηγούς (μεταξύ
άλλων, με ηλεκτρική ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης 4 κατευθύνσεων και λειτουργία
μασάζ), μια από τις μεγαλύτερες πανοραμικές ηλιοροφές με κλίση αυτής της
κατηγορίας (870 χιλ. x 1.364 χιλ.), Facile Aperto & Close (αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο της πέμπτης πόρτας
με κίνηση του ποδιού), θερμαινόμενο και προοδευτικό τιμόνι (συμπεριλαμβανομένου
μειωμένου αριθμού στροφών τιμονιού και ακριβέστερης οδήγησης στο μέσο του
τιμονιού), τους νέοι προβολείς IQ.LIGHT LED matrice που μετατρέπουν τη νύχτα σε μέρα, πακέτο ατμοσφαιρικού
φωτισμού 30 χρωμάτων, το πακέτο σχεδιασμού Nero Stile (συμπεριλαμβανομένων των μαύρων τροχών από κράμα Valencia 19 ιντσών και
προφυλακτήρες τύπου R–Linea),
και πολλά άλλα.
A
λανσάρισμα του νέου Tiguan στην Ελλάδα, άμεσα διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις βενζίνης με τον κινητήρα
1.5 STI όλες οι εκδόσεις πετρελαίου με τον κινητήρα 2.0 TDI. Τόσο
η spina–in υβριδική έκδοση όσο και οι πιο ισχυρές εκδόσεις
βενζίνης (ανάμεσά τους και η R) θα ακολουθήσουν στο πρώτο
τρίμηνο του 2021, οπότε και θα ανακοινωθούν οι σχετικές προτεινόμενες τιμές
λιανικής.
Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής των άμεσα διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Tiguan, στον
Πίνακα που ακολουθεί:
Τέσσερα εργοστάσια σε τέσσερις διαφορετικές ζώνες ώρας – συνεχής
παραγωγή για το Tiguan. Οι ετήσιοι όγκοι Tiguan έχουν αυξηθεί σχεδόν οκτώ φορές από το πρώτο
πλήρες έτος παραγωγής. Οι τρεις πρώτες αγορές σε παραδόσεις Tiguan σε
πελάτες το 2019, ήταν η Κίνα (περίπου 255.000 μονάδες), οι ΗΠΑ (περίπου 110.000
μονάδες) και η Γερμανία (περίπου 85.000 μονάδες). Το Tiguan κατασκευάζεται επί του
παρόντος σε τέσσερα εργοστάσια της Volkswagen που εκτείνονται σε τέσσερις ζώνες ώρας, διασφαλίζοντας έτσι σχεδόν την
24ωρη παραγωγή του SUV. Η έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο κατασκευάζεται στο κύριο εργοστάσιο
της Volkswagen στο Wolfsburg της
Γερμανίας, για αγορές στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και την Ωκεανία. Το
εργοστάσιο Kaluga, που
βρίσκεται 170 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Μόσχας, παράγει το Tiguan για τη
ρωσική αγορά και για τις γειτονικές χώρες της Κεντρικής Ασίας. Στη Σαγκάη, η SAIC Volkswagen
κατασκευάζει το Tiguan LWB για την κινεζική αγορά. Στην πόλη Puebla του Μεξικού, παράγονται οι εκδόσεις LWB του Tiguan για τη
Βόρεια και τη Νότια Αμερική και – ως Tiguan Allspace – για χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και την Ωκεανία.