Πόσο θα αλλάξει η Formula 1; Οι τραγικοί θάνατοι των Jules Bianchi και Justin Wilson έβαλαν την ασφάλεια των οδηγών σε πρώτο πλάνο για τη FIA, η οποία σκοπεύει να παρουσιάσει ένα προστατευτικό για το κόκπιτ, ώστε να μην είναι εκτεθειμένα τα κεφάλια των οδηγών. Όμως το “halo” concept, το οποίο είδαμε να προσπαθούν να δοκιμάσουν οι Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel di Ferrari στην Ισπανία, έχει προκαλέσει ανάμικτες αντιδράσεις στους οδηγούς, τις ομάδες και τους φίλους του αθλήματος.
Τώρα, η Red Bull φέρεται να εξελίσσει ένα εναλλακτικό προστατευτικό για τους οδηγούς, το οποίο μοιάζει περισσότερο με… παρμπρίζ (λέγε με και ανεμοθώρακα). Σε μια γραφική απεικόνιση για το motorsport.com, βλέπουμε πώς μπορεί να είναι αυτό το προστατευτικό που θα φοράνε (;) οι Red Bull F1 το 2017.
Ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner το περιγράφει ως “περισσότερο κάτι σαν κουβούκλιο, ανοιχτό από επάνω, σαν ένας μεγαλύτερος ανεμοθώρακας“. Και, αν αυτό ειναι -τουλάχιστον αισθητικά- καλύτερο από το προστατευτικό που είδαμε στη Ferrari, παραμένουν δεκάδες άλλα ερωτήματα ως προς το αν θα προσφέρει πραγματικά ασφάλεια και, το πιο βασανιστικό: Πώς θα μπαινοβγαίνουν οι οδηγοί…