Vivere il Movimento nelle strade
Subaru Forester

Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Η ανανέωση έφερε και νέο κινητήριο σύνολο αποκλειστικά για τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς

Che voto gli dai?0 Voti
0
7

Η Subaru ανανεώνει το Forester και το εφοδιάζει με ήπιο υβριδικό σύστημα απόδοσης 150 ίππων, προερχόμενοι από έναν δίλιτρο Noxer βενζινοκινητήρα. Ένα κινητήριο σύνολο αποκλειστικά για τις ανάγκες της Ευρώπης, το οποίο αντανακλά το DNA της μάρκας, προβάλλοντας την διαχρονική του αξία.

Με τις δάφνες της επιτυχίας

IMG 0794 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Η πρώτη γενιά του Forester παρουσιάστηκε την εποχή των αγωνιστικών επιτυχιών και της δόξας της Subaru το 1997. Δεν ήταν ένα παραδοσιακο SUV, αλλά ένα Sport Crossover με στοιχεία από Station Wagon με μικρή απόσταση από το έδαφος, αλλά εστιασμένο στις επιδόσεις. Από τότε μεσολάβησαν άλλες τέσσερις γενιές. Το Forester έγινε πλέον παραδοσιακό SUV, προσπαθώντας να διατηρήσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τις δάφνες της επιτυχίας του παρελθόντος.

IMG 0734 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Φυσική εξέλιξη

IMG 0736 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Σχεδιαστικά, το Subaru Forester είναι μια συνέχιση του στυλ ως φυσική εξέλιξη, διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητα  του, επενδύοντας στο γνώριμο ύφος του.

IMG 0760 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Παρατηρώντας το από μπροστά, τις εντυπώσεις κλέβει η παραδοσιακή τραπεζοειδής μάσκα, σήμα αναφοράς του μοντέλου, πλέον με μεγαλύτερη κλίση στην πιο ογκώδες πρόσοψη, η οποία πλαισιώνεται από τα νέας σχεδίασης led φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν το αμάξωμα και τον ενσωματωμένο Off-Road προφυλακτήρα.

IMG 0768 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Το προφίλ συνθέτουν απλές και λιτές γραμμές με έντονα νεύρα. Αρκετά ψηλό, αλλά κομψό, εστιάζει στον πιο SUV προσανατολισμό σε σχέση με το παρελθόν, υπογραμμίζοντας τον πρακτικό χαρακτήρα.

IMG 0713 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Το κάθετο πίσω μέρος διαθέτει μεγάλη πόρτα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ιδανικο στοιχείο για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων και εξοπλισμού. Ο δυναμικός προφυλακτήρας συνδυάζει σπορτίφ στοιχεία όπως η επινικελωμένη απόληξη της εξάτμισης περιπετειώδη χαρακτηριστικά, με έμφαση τον διαχύτη. Τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά Led ακολουθούν την φιλοσοφία των εμπρός προβολέων.

IMG 0733 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Μεταξύ Mainstrean και Premium

IMG 0689 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Η ιαπωνική εταιρεία έχει επιμεληθεί το εσωτερικό με καλής ποιότητας υλικά και προσεγμένη συναρμογή, εστιάζοντας σε ένα κοινό που ακροβατεί μεταξύ premium και mainstream.

IMG 0718 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Το ταμπλό δείχνει στιβαρό και ποιοτικό, στιλαρισμένο ώστε να αποπνέει την απαιτούμενη σπορτίφ αίσθηση ως παρακαταθήκη της εταιρείας.

IMG 0743 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Η κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται και χωρίζει το ταμπλό σε δύο μέρη με την οθόνη του συστήματος πολυμέσων 8 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, οι λειτουργίες του οποίου βρίσκονται πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τις σύγχρονες ψηφιακές ανάγκες, ενώ στο πάνω μέρος υπάρχει μια ακόμα μικρότερη 6,3 ιντσών για τις βασικές λειτουργίες. Πίσω από το τιμόνι, ο σπορ αναλογικός αλλά ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων, δημιουργεί νοσταλγία για άλλες εποχές.

IMG 0744 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Ωστόσο, πρέπει να αναδείξουμε το «ραντάρ» μη απόσπασης της προσοχής του οδηγού από τον δρόμο, ένα ενδιαφέρον στοιχείο ασφαλείας.

IMG 0714 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Εργονομικά, λειτουργικά και πρακτικά είναι επίσης προσεγμένο με τους διακόπτες στα σωστά σημεία, κορυφαία περιμετρική ορατότητα και έξυπνες θήκες στην καμπίνα.

IMG 0752 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Τα καθίσματα επίσης παρέχουν αξιοσημείωτη στήριξη του σώματος των επιβατών και ταυτόχρονα είναι εξαιρετικά άνετα και ποιοτικά. Η αμφιθεατρική αρχιτεκτονική, αφήνει χώρο ακόμα και για τους πίσω επιβάτες, κάνοντας την διαβίωση στο αυτοκίνητο ευχάριστη.

IMG 0716 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 509 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.779 λτ.

IMG 0696 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Εξηλεκτρισμένος Boxer

IMG 0775 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Κάτω από το καπό  βρίσκουμε έναν σύγχρονο επίπεδο Boxer βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, 2.0 λίτρων απόδοσης 150 ίππων και 194 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 17 ίππων και 66 Nm ροπής που είναι τοποθετημένο στο αυτοματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineartronic… σχέσεων. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 57 kWh, η οποία έχει τοποθετηθεί πάνω από τον πίσω άξονα, ευνοώντας την κατανομή του βάρους που πλέον είναι κοντά στο 50/50.

IMG 0776 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Πιστό στις αξίες του

IMG 0646 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Κατά ποσό λοιπόν η Subaru διατηρεί το αυθεντικό DNA του Forester εξηλεκτρίζοντας τον Boxer βενζινοκινητήρα; Η απάντηση δίνεται από την συμπεριφορά του σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

IMG 0558 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

In città, κινείται ως ένα τυπικό μεσαίο SUV, ανέλπιστα ευέλικτο, ωστόσο ιδανικότερη είναι η επιλογή κεντρικών αρτηριών παρά στενών. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η υψηλή θέση οδήγησης και οι γωνίες των παραθύρων, προσφέρουν κορυφαία περιμετρική ορατότητα, αποτελώντας τον καλύτερο σύμμαχο στον αστικό ιστό. Ενδιαφέρον έχει η κάμερα στον καθρέπτη του συνοδηγού, που διευκολύνει το παρκάρισμα, δείχνοντας την θέση του τροχού στην μικρή οθόνη στην κορυφή του ταμπλό.

IMG 0572 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Nella rete montana e rurale αναδεικνύει το στιβαρό πλαίσιο… ενώ χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση πατάει υποδειγματικά στον δρόμο. Με την παρακαταθήκη της Subaru, είναι ευχάριστο και ποιοτικό, ενώ παρατηρούνται μικρές κλήσεις στις στροφές εξαιτίας του ύψους του αμαξώματος, οι οποίες δεν προβληματίζουν και δεν επηρεάζουν το στήσιμο του αυτοκινήτου και οφείλονται στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.

IMG 0565 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

In autostrada η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο και σε συνδυασμό με την εξαιρετική άνεση, είναι πολύ ευχάριστο στο ταξίδι.

IMG 0599 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Generale το αυτοκίνητο είναι αυτό που περιμέναμε από ένα Subaru. Νευρικό, με προσεγμένο στήσιμο και εστιασμένο στον οδηγό. Η μόνιμη τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφος, σε συνεργασία με το προηγμένο σύστημα… που αυξάνει την ροπή σε λάσπη και την ευστάθεια στο χιόνι, το αυτοκίνητο έχει τις Off-Road ικανότητες που χρειάζεται ο μέσος χρήστης στην καθημερινότητα και στις εξορμήσεις. Ο e-boxer αποδεικνύεται γραμμικός, με ωραίο ήχο και την συνδυασμένη κατανάλωση να αγγίζει τα 7,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

IMG 0563 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Extreme

IMG 0787 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Το Subaru Forester έχει συνδέσει το όνομα του με νέους ηλικιακά και δυναμικούς ανθρώπους, οι οποίοι αρέσκονται σε extreme sports και χρειάζονται χώρο για τον εξοπλισμό. Παράλληλα καλυπτει τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες των σύγχρονων οικογενειών, καθιστώντας το ως μια ιδανική λύση.

IMG 0780 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Πάνω από το ψυχολογικό φράγμα

IMG 0783 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Η τιμή των 44.350€ που ξεκινάει το Subaru Forester e-Boxer βρίσκεται πολύ πάνω το από το ψυχολογικό φράγμα της κατηγορίας και πάνω από τον μέσο όρο, αντιπροτείνοντας τον ξεχωριστό DNA της ιαπωνικης εταιρείας.

IMG 0770 Οδηγούμε Subaru Forester 2.0 e-Boxer 150 HP: Διαχρονική αξία

Caratteristiche tecniche

AMAXOMA

Stampa

SUV

Posti a sedere

5

Porte

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ

Tipo di carburante

Benzina

Rapporto peso/potenza

11.2 κιλά/Hp, 89.5 Hp/τόνος

Rapporto peso/coppia

8.6 κιλά/Nm, 116 Nm/τόνος

Τελική Ταχύτητα

188 km/h

Επιτάχυνση (0-100 km/h)

11,8

Μέση συνδυασμένη κατανάλωση (WLTP)

8,1/100 km

Εκπομπές (WLTP)

185

MOTORE TOTALE

MOTORE A COMBUSTIONE INTERNA

Potenza

150 Hp @ 6000 σ.α.λ.

Potenza per litro di cilindrata

75 Hp/l

Coppia nominale del motore

194 Nm @ 4000 σ.α.λ.

Layout del motore

In avanti, lungo

Modello/codice motore

FB20

Carter del motore

1995 cm3

Numero di cilindri

4

Configurazione del motore

μπόξερ

Diametro del cilindro

84 mm

Via del vaccino

90 mm

Grado di compressione

12.5:1

Numero di valvole per cilindro

4

Sistema di iniezione del carburante

Spruzzatura diretta

Meccanismo di distribuzione del gas

DOHC, AVCS

MOTORE ELETTRICO

Μέγιστη Ισχύς

16,7

Μέγιστη Ροπή

66

Incorporato nella trasmissione

BATTERIA

Stampa

Ιόντων λιθίου

Τάση

118,4 V

Χωρητικότητα (Ah)

4,8

ALTEZZA E PESO

Peso

1686 kg

Carico utile massimo

275-315 κιλά

Capacità del serbatoio del carburante

48 l

Ελάχιστη χωρητικότητα όγκου αποσκευών

509 l

Μέγιστη χωρητικότητα όγκου αποσκευών

1.779 l

DIMENSIONI

Lunghezza

4640 mm

Larghezza

1815 mm

Altezza

1715-1730 mm

Passo

2670 mm

Pista anteriore

1565 mm

Traccia posteriore

1570 mm

Distanza dal suolo

220 mm

Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione)

10.8 m

ARCHITETTURA

Movimento

Σε όλους τους τροχούς (4×4)

Numero di rapporti e tipo di cambio

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Lineartronic

Sospensione anteriore

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου

Sospensione posteriore

Διπλά ψαλίδια

Freni anteriori

Vassoi ventilati

Freni posteriori

Vassoi ventilati

Sistemi ausiliari

ABS (Sistema frenante antibloccaggio)

Tipo di indirizzo

Gestione chukrania (con denti)

Sistema di sterzo

Volante elettrico

Ruote

225/60 R17 ή 225/55 R18

galleria fotografica

Subaru Forester
Conclusione
Η Subaru διατηρεί τις διαχρονικές αξίες, στο πιο οικογενειακό Forester της ιστορίας της. Με τον e-boxer συμμορφώνεται στα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων της ΕΕ, χάνοντας μέρος της νευρικής συμπεριφοράς, όχι όμως των δυνατοτήτων του, οι οποίες συνεχίζουν να συναρπάζουν, ενώ παράλληλα αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους χρειάζονται ένα δυναμικό αυτοκίνητο με χώρους, ώστε να μεταφέρουν εξοπλισμό για Extreme Sports!
Interni e praticità
7.2
Spese correnti
6.6
Comportamento stradale
7.4
Prestazioni
6.7
Fattore di divertimento
7.6
rapporto qualità/prezzo
6.3
Comfort
7.1
Che voto gli dai?0 Voti
0
SYN
Visibilità
Λειτουργία τετρακίνησης
Κράτημα
PLEEN
Prezzo
Attrezzatura
7