Vivere il Movimento nelle strade
IMG 6978 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Guida di Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 CV: un'equazione difficile 

Η Mazda δοκιμάζει την τύχη της σε μια δύσκολη κατηγορία, για απαιτητικό κοινό, με το Mazda CX-60

Che voto gli dai?6 Voti
9
7.1

Έχουμε συνηθίσει τη Mazda ως κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, διατηρώντας αυτή τη φιλοσοφία και στα νεοφερμένα SUV της. Ωστόσο, η Premium στροφή των τελευταίων ετών, ανοίγει την όρεξη στην ιαπωνική εταιρεία να εξερευνήσει και να δοκιμάσει την τύχη της σε νέες κατηγορίες. Μια από αυτές αφορά την κατηγορία των Ε-SUV, με εκπρόσωπο της, το νέο CX-60 eSkyaktive PHEV. Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του, ανέδειξε τον διαφορετικό χαρακτήρα του, αφήνοντας ανάμεικτες εντυπώσεις!

IMG 6890 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Ενισχύοντας το κύρος της Mazda 

IMG 6887 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Il Mazda CX-60 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2022 και αποτελεί την ευρωπαϊκή ναυαρχίδα της Mazda (καθώς για άλλες αγορές υπάρχει και το μεγαλύτερο CX-90). Στόχος της είναι η ενίσχυση του κύρους της εταιρικής της ταυτότητας και η καθιέρωση της στην δύσκολη Premium αγορά! 

IMG 6918 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Δεν κρύβει το μέγεθος 

Πληθωρικό σε διαστάσεις, με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες σχηματίζεται μια συμμετρική σιλουέτα, ο όγκος της οποίας δεν περνάει απαρατήρητος. 

IMG 6911 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το κάθετο εμπρός μέρος είναι επιβλητικό, ακολουθώντας πιστά την εταιρική ταυτότητα της Mazda. Το μεγάλο καπό υψώνεται σε κάθετη θέση και ο ογκώδης προφυλακτήρας ενσωματώνει την μεγάλη μάσκα με το επινικελωμένο πλαίσιο. Οι LED προβολείς αντιθέτως είναι εξαιρετικά μικροί, σε σύγκριση με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Χωρίζονται σε δύο μέρη, το ένα ενσωματώνεται στο νίκελ πλαίσιο της μάσκας, ως συνέχεια του, θυμίζοντας αστρόξιφος! Το δεύτερο είναι ημικυκλικό και βρίσκεται στις άκρες των φτερών, ως φυσική συνέχεια του πρώτου.  

IMG 6840 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από μια ογκώδη ορθογώνια σιλουέτα με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, που αναδεικνύουν τον όγκο και το μέγεθος του αυτοκινήτου.  

IMG 6981 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η πιο κομψή όψη είναι το πίσω μέρος, το οποίο κλείνει σχεδόν κάθετα. Τα μεγάλα οριζόντια σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, με γραφικά LED εκτείνονται στο εσωτερικό της πέμπτης πόρτας, στην κορυφή της οποίας υπάρχει μια όμορφη αεροτομή. Ο προφυλακτήρας, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, δίνει μια πρακτική νότα και παίρνει ζωή από τον μαύρο διακριτικό Off-Road διαχύτη, που πλαισιώνεται από την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, δύο από κάθε πλευρά!

IMG 6878 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Φωτεινό και βιώσιμο 

IMG 6874 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση  

Η Mazda έχει επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα το εσωτερικό του CX-60. Το φινίρισμα έχει μία γεύση από την παράδοση της Ιαπωνίας, ακολουθώντας την φιλοσοφία και την διακόσμηση των ιαπωνικών σπιτιών! Έχουν επιλεγεί κορυφαίας ποιότητας και βιώσιμα υλικά, σχηματίζοντας μία φιλόξενη και φωτεινή καμπίνα, στην οποία κυριαρχεί το λευκό χρώμα, στοχεύοντας στην απλότητα. Το σημείο που εντυπωσιάζει και έλκει τα βλέμματα είναι οι επενδύσεις από ξύλο σφενδάμου! Στην συναρμογή κυριαρχεί η ιαπωνική τεχνοτροπία Musubu, η τέχνη του δεσίματος με λεπτομερείς ραφές, ολοκληρώνοντας ένα πολυτελές και όμορφο σύνολο. 

IMG 6855 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Κεντρικά στο ταμπλό αναδύεται η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 12,3 ιντσών με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Το σύστημα είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ο έλεγχος δεν γίνεται μέσω της αφής, αλλά από τον περιστροφικό διακόπτη που είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα. Πλήρως ψηφιοποιημένος είναι και ο πίνακας οργάνων πίσω από τιμόνι. 

IMG 6860 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Εργονομικά το Mazda CX-60, δεν κουράζει τον οδηγό, διαθέτοντας όλους τους απαραίτητους διακόπτες σε σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. 

IMG 6861 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η άνεση κυριαρχεί χάρη στις γενναιόδωρες διαστάσεις. Τα καθίσματα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως πολυθρόνες, χάρη στα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρουν, παρέχοντας υποδειγματική στήριξη του σώματος των επιβατών. 

IMG 6915 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η πρακτικότητα βρίσκεται επίσης σε υψηλό επίπεδο, με πολλές θήκες για αντικείμενα στο εσωτερικό. Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 570 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.726 λτ.

IMG 6867 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το πιο ισχυρό Mazda όλων εποχών 

IMG 6891 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G των 2,5 λίτρων, απόδοσης 192 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 175 ίππων. Συνολικά αποδίδει 327 ίππους και 500 Nm ροπής. Η ισχύς κατανέμεται σε όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με πολύδισκο συμπλέκτη. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια αποδοτική μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355 V, 17,8 kWh.

IMG 6661 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Αρχοντικό 

IMG 6697 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Όντας πληθωρικό σε διαστάσεις, με έναν ενδιαφέρων χαρακτήρα και γεμάτο οδηγικές υποσχέσεις, προκαλεί να το δοκιμάσουμε σε κάθε δυνατή συνθήκη. 

IMG 6741 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

In città οι πληθωρικές διαστάσεις του Mazda CX-60, το περιορίζουν. Η αποφυγή στενών δρόμων και η επιλογή κεντρικών αρτηριών είναι αναπόφευκτο. Το μόνο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου εντός του αστικού ιστού, είναι η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με μηδενική κατανάλωση, χάρη στο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. 

IMG 6749 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Nella rete montana e rurale αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο. Βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, η οποία δίνει τον απόλυτο έλεγχο του πληθωρικού αμαξώματος. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης i-Activ AWD, κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες σε πραγματικό χρόνο, πετυχαίνοντας υποδειγματική ενεργητική ασφάλεια. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά στο απαιτητικό επαρχιακό δίκτυο της χώρας μας, ενώ τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και πίσω, εγγυώνται την απόλυτη ασφάλεια. Το σύστημα διεύθυνσης με κύκλο στροφής 10.8m λειτουργεί ως διαβήτης. Το αυτοκίνητο παρά τον όγκο του, συμπεριφέρεται εξαιρετικά στις στροφές, διατηρώντας χαμηλά το κέντρο βάρους του. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα. 

IMG 6685 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

In autostrada κινείται με γνώμονα την άνεση και την ασφάλεια, διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ηχομόνωση. Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες, κάνοντας το ταξίδι, απόλαυση! 

IMG 6745 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Generale η μόνιμη τετρακίνηση i-Activ ΑWD εξαιτίας της πισωκίνητης αρχιτεκτονικής μεταδίδει έως και το 90% της ροπής στον πίσω άξονα. Πετυχαίνει έτσι μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Διαθέτει τα εξής πέντε προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport, Off-Road, Towing και EV. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε από 3.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, έως 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Αν και τετρακίνητο, δεν προκαλεί για Off-Road χρήση, αλλά συμβιβάζεται σε απλούς χωματόδρομους. Ο λόγος είναι κυρίως το μεταξόνιο και το βάρος που ξεπερνάει τους 2 τόνους. 

IMG 6812 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Εναλλακτική πολυτέλεια

IMG 6908 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η Mazda τολμάει να αντιπαρατεθεί στα ίσα με τον γερμανικό ανταγωνισμό στο γήπεδο τους. Απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό, που διαθέτει ένα αρκετά σημαντικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου, επιθυμεί ένα μεγάλο αυτοκίνητο με εξαιρετικούς χώρους, ποιοτικό και προσανατολισμένο για αποδράσεις. Ένα SUV που να διαφέρει από τον άμεσο ανταγωνισμό, με τη δίκη του ταυτότητα, το οποίο δεν υστερεί σε τίποτα από τα υπόλοιπα μοντέλα που τίθεται απέναντι τους. Για όσους επιθυμούν ένα πολυτελές και Sport SUV, με εναλλακτικό χαρακτήρα.  

IMG 6991 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Για ακριβά γούστα 

IMG 6804 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η τιμή εκκίνησης των 58.087,00€, το κατατάσσει αυτομάτως στα ακριβά μοντέλα. Ωστόσο, παραμένει στα λογικά πλαίσια του ανταγωνισμού. Εν κατακλείδι το Mazda CX-60 είναι ένα μεγάλο SUV για ακριβά γούστα. 

IMG 6979 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Caratteristiche tecniche 

AMAXOMA
 
Stampa
SUV
Posti a sedere
5
Porte
5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 
 
Consumo medio combinato di carburante (WLTP)
1.5 l/100 km
Emissioni di CO2 (WLTP)
33 g/km
Tipo di carburante
βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα
5.8 δευτ
Velocità massima
200 km/h, Περιορίζεται ηλεκτρονικά
Specifiche dei gas di scarico
Euro 6d
Rapporto peso/potenza
6 κιλά/Hp, 165.7 Hp/τόνος
Rapporto peso/coppia
4 κιλά/Nm, 252.5 Nm/τόνος
MOTORE TOTALE
 
MOTORE A COMBUSTIONE INTERNA 
 
Potenza
192 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Potenza per litro di cilindrata
77.2 Hp/l
Coppia nominale del motore
261 Nm
Layout del motore
In avanti, lungo
Modello/codice motore
PYZR
Carter del motore
2488 cm3
Numero di cilindri
4
Configurazione del motore
In serie
Diametro del cilindro
89 mm
Via del vaccino
100 mm
Grado di compressione
13
Numero di valvole per cilindro
4
Sistema di iniezione del carburante
Spruzzatura diretta
Aspirazione del motore
Ατμοσφαιρικός κινητήρας
Meccanismo di distribuzione del gas
DOHC
Capacità dell'olio motore
4.5 l
MOTORE ELETTRICO
 
Potenza del motore
136 Hp
Motore elettrico di coppia
250 Nm
TOTALE
 
Potenza totale del sistema
328 Hp @ 4000 σ.α.λ.
Coppia del sistema
500 Nm
BATTERIA 
 
Capacità lorda della batteria
17.8 kWh
Tensione della batteria
355 V
Tecnologia delle batterie
Ioni di litio (Li-Ion)
Βάρος μπαταρίας
175 κιλά
Autonomia elettrica (WLTP)
63 km
Consumo medio di energia (WLTP)
17.1 κιλοβατώρα/100 χλμ
ALTEZZA E PESO 
 
Peso
1980-2072 κιλά
Carico utile massimo
595-687 κιλά
Volume minimo di spazio per i bagagli
477 l
Volume massimo del bagaglio
1726 l
Capacità del serbatoio del carburante
50 l
Capacità di traino ammissibile con freni (12%)
2500 κιλά
DIMENSIONI 
 
Lunghezza
4745 mm
Larghezza
1890 mm
Altezza
1680-1685 mm
Passo
2870 mm
Pista anteriore
1640 mm
Traccia posteriore
1645 mm
Distanza dal suolo
170-175 mm
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione)
10.8 m
ARCHITETTURA 
 
Movimento
Σε όλους τους τροχούς (4×4)
Κιβώτιο ταχυτήτων
8 σχέσεις, αυτόματο κιβώτιο
Sospensione anteriore
Διπλά ψαλίδια
Sospensione posteriore
Sospensione indipendente di più collegamenti
Freni anteriori
Αεριζόμενοι δίσκοι , 347 mm
Freni posteriori
Αεριζόμενοι δίσκοι , 328 mm
Sistemi ausiliari
ABS (Sistema frenante antibloccaggio)
Tipo di indirizzo
Gestione chukrania (con denti)
Sistema di sterzo 
Volante elettrico
Τροχοί / ελαστικά 
235/60 R18 ή 235/50 R20

galleria fotografica  

 

IMG 6978 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 
Conclusione
Με το CX-60 η Mazda βρίσκει την λύση σε μια δύσκολη εξίσωση, διατηρώντας την σπορ φιλοσοφία της σε ένα πληθωρικό SUV. Το αυτοκίνητο στέκεται επί ίσοις όροις απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο, με αναλλοίωτη την ιαπωνική κουλτούρα, την οποία προβάλλει συνεχώς. Το CX - 60 είναι ένα σύγχρονο Sport - Premium SUV, με τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, αφήνοντας το προσωπικό του στίγμα στην κατηγορία του.
Interni e praticità
8.9
Spese correnti
7.2
Comportamento stradale
6.9
Prestazioni
6.6
Fattore di divertimento
6.2
rapporto qualità/prezzo
6.3
Comfort
7.9
Che voto gli dai?6 Voti
9
SYN
PLEEN
7.1