NOTIZIE

Tavares smentisce le voci di una fusione con VW e Renault

Τις τελευταίες ώρες, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, προέβλεψε ότι μόνο πέντε από τις μεγάλες παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να παραμείνουν όρθιες μετά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, και συμπεριέλαβε τη Stellantis μεταξύ αυτών. Διευκρίνισε επίσης ότι η εταιρεία δεν αναζητά ενεργά σημαντικές νέες συνεργασίες ή συγχωνεύσεις αυτή τη στιγμή.

Κατά τη διάρκεια συζητήσεων με δημοσιογράφους στη Νέα Υόρκη, ο Carlos Tavares διευκρίνισε: «Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ενοποίηση στο τραπέζι». Αναφέρθηκε στην ευκαιρία τέτοιων συζητήσεων, λαμβάνοντας υπόψη την πίεση για συμμαχία με ανταγωνιστές ενόψει του κινεζικού ανταγωνισμού στην Ευρώπη, λέγοντας: «Αυτή τη στιγμή, επικεντρωνόμαστε μόνο στην εκτέλεση. Έχουμε αρκετά να κάνουμε. Δεν υπάρχουν συζητήσεις για συγχώνευση αυτή τη στιγμή. Θέλω να αποκόψω όλες τις εικασίες σχετικά με αυτά τα πράγματα». Ο Tavares αναφέρθηκε στις φήμες που υποδηλώνουν μια πιθανή συνεργασία μεταξύ της Stellantis, της Volkswagen και της Renault για τη δημιουργία ενός είδους «Airbus του αυτοκινήτου».

Στρατηγικής σημασίας οι συγχωνεύσεις

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν σταδιακά χώρο στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων, προσφέροντας ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους και στρέφοντας επίσης την προσοχή τους στην αγορά των ΗΠΑ. Οι συγχωνεύσεις, οι εξαγορές και οι συνεργασίες με άλλες εταιρείες είναι στρατηγικές που θα μπορούσαν να υιοθετήσουν αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να αυξήσουν τον όγκο παραγωγής και να μειώσουν το βάρος του κεφαλαίου και των δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη. Ο στόχος είναι να παράγουν πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία με περιθώρια κέρδους παρόμοια με τα αντίστοιχα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο Ταβάρες δήλωσε: «Οι Κινέζοι είναι η κύρια απειλή αυτή τη στιγμή. Είναι οι μόνοι που μπορούν να πωλούν ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) στην τιμή των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), χάρη στην τεχνογνωσία που διαθέτουν, με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα 30% όσον αφορά το κόστος». Ωστόσο, ο νούμερο ένα της Stellantis είναι βέβαιος ότι ο όμιλος έχει τις δυνατότητες να αντιμετωπίσει τον ασιατικό ανταγωνισμό, προσφέροντας ηλεκτρικά αυτοκίνητα χαμηλού κόστους, όπως το Citroen e-C3 και το νέο Fiat Panda.

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

8 ore ago

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

9 ore ago

Podcast TSF1 - GP di Monaco 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

1 giorno fa

Podcast TSF1 - GP dell'Emilia-Romagna 2024 | McLaren continua ad andare forte

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

1 giorno fa

L'indagine Ford Pro evidenzia le prospettive di adozione dei veicoli elettrici da parte delle PMI in Europa

Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…

2 giorni fa

Auto elettriche: Una ricerca rivela che sono più pericolose per i pedoni

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…

2 giorni fa