Vivere il Movimento nelle strade

Νέο σύστημα σχεδιασμού αυτοκινήτων απο την Nissan

Με την παγκόσμια συνεργασία μεταξύ της Nissan της Hewlett Packard και της Siemens, ο σχεδιασμός αυτοκινήτων αλλάζει επίπεδο γίνεται πιο παραγωγικός και με άμεση την συνεργασία των ομάδων σχεδιασμού ακόμα και αν τους χωρίζει μια ήπειρος.

Η Nissan Motor CO. LTD, η Hewlett Packard και η Siemens AG ανακοίνωσαν ότι έχουν αναπτύξει από κοινού μια νέας γενιάς υποδομή   σχεδιασμού οχημάτων, που τροφοδοτεί τα παγκόσμια κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) της Nissan, με αδιάλειπτη, υψηλής ταχύτητας σύνδεση, παρέχοντας τα τελευταία δεδομένα σχετικά με την έρευνα και ανάπτυξη οχημάτων. Η συγκεκριμένη υποδομή με την κωδική ονομασία Virtual Desktop Infrastructure (VDI),  προσφέρει στη Nissan μεγαλύτερη ευελιξία στη παγκόσμια διαχείριση του σχεδιασμού οχημάτων, ενώ η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται ήδη από τη Nissan, τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη.

Το σύστημα VDI πραγματοποιεί επεξεργασία προηγμένων γραφικών που βασίζονται στην τεχνολογία desktop virtualization. Αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς της Nissan να έχουν πρόσβαση σε ένα  εικονικό 3D CAD περιβάλλον εργασίας, βασισμένο σε διακομιστές και να το  ελέγχουν από το γραφείο τους. Με την τεχνολογία αυτή, η Nissan είναι σε θέση να αποθηκεύσει τα πιο πρόσφατα δεδομένα στους διακομιστές της, όπου οι σχετικές ομάδες  εργασίας που διαθέτει ανά την Υφήλιο, μπορούν να έχουν την απαιτούμενη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή.  Με τον τρόπο αυτό, ενισχύεται αφενός η παραγωγικότητα και αφετέρου η χρηστικότητα των διαθέσιμων πληροφοριών, καθώς και η απόδοση ως προς τη διαχείριση του κόστους, αλλά και του κινδύνου καταστροφών.

Αυτή η νέα πλατφόρμα είναι πλήρως επεκτάσιμη, αποτελώντας την επόμενη γενιά στις εφαρμογές σχεδιασμού αυτοκινήτων. Η Nissan θα χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη υποδομή, αρχικά στο Τεχνικό Κέντρο της Βόρειας Αμερικής, καθώς και στο αντίστοιχο της Ευρώπης. Επιπλέον, η Nissan σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση της πλατφόρμας στο μέλλον, δεδομένου ότι παρέχει την ευελιξία που απαιτείται για να υιοθετηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο για την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας.