Qual è stata la prima Nissan costruita in Europa?

Αν και στην καρδιά μας, τα πιο “ευρωπαϊκά” Nissan είναι τα Sunny, που συναρμολογούνταν στο εργοστάσιο της ΤΕΟΚΑΡ στο Βόλο, υπάρχει ένα άλλο, θρυλικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που έχει τον τίτλο του πρώτου Nissan που κατασκευάστηκε στην Ευρώπη. Πρόκειται για το φοβερό και τρομερό Patrol, το οποίο φέτος γιορτάζει τα 35 του χρόνια. 

Έχοντας κατασκευάσει  196.000 οχήματα του θρυλικού,  4X4 μοντέλου από το 1983 έως το 2001, η Nissan “μετουσιώνει” την κληρονομιά τριών δεκαετιών στα 4Χ4, σε μια νέα γκάμα pickup που κατασκευάζονται στην Ισπανία.

Ορισμένα οχήματα σηματοδοτούν ένα ορόσημο στην ιστορία μιας μάρκας.  Ένα από αυτά  είναι αναμφισβήτητα το Patrol, το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan που κατασκευάστηκε στην Ευρώπη.

Nel 1983, Nissan iniziò a costruire il Patrol in Europa presso lo stabilimento di Zona Franca a Barcellona, il primo impianto dell'azienda nel Vecchio Continente. Nei 18 anni successivi e fino al 2001, 196.000 veicoli di questo iconico modello uscirono dalla linea di produzione.

Το Patrol άνοιξε το δρόμο για την κατασκευή περισσότερων SUVs και pickups στο εργοστάσιο Zona Franca, κάτι που συνεχίστηκε  το 1993 με το Nissan Terrano II. Το εργοστάσιο της Βαρκελώνης παρήγαγε 375.000 οχήματα αυτού του μοντέλου μέχρι τον Μάιο του 2005, δίνοντας τη “σκυτάλη” στo Pathfinder και στην πρώτη έκδοση τoυ Navara pickup.

“Το Nissan Patrol είναι μια πραγματική πηγή υπερηφάνειας για το εργοστάσιο της Βαρκελώνης”, δήλωσε ο Genís Alonso, αντιπρόεδρος της Nissan Motor Ibérica. “Το ταξίδι που ξεκινήσαμε με αυτό το μοντέλο – ναυαρχίδα για την εταιρεία μας, συνεχίζεται σήμερα με τα pickup μας, που συνδυάζουν την κληρονομιά στην κατασκευή  οχημάτων 4X4, με την κορυφαία τεχνολογία αιχμής”.

Το Patrol είχε τέτοια επιτυχία που το 1988, ένα στα δύο SUV που πωλήθηκαν στην Ισπανία ήταν  Nissan Patrol και το μερίδιο αγοράς του μοντέλου στην Ισπανία, ανερχόταν στο 52%! Το Patrol διατίθεται στην Ευρώπη, καθώς  και σε ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά και  σε χώρες όπως η Αγκόλα, η Αργεντινή, η Νέα Καληδονία, η Τανζανία και η Ουρουγουάη. Συμμετείχε ακόμη και στο ράλι του Paris – Dakar του 1987, με το μοντέλο Nissan Patrol Fanta Limón.

George Karagiannis

Messaggi recenti

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

12 ore ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

13 ore ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

14 ore ago

BMW Motorrad presenta l'Assistente al cambio automatico

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

2 giorni fa

Ecco la nuova BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

2 giorni fa

Guida della Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: un capolavoro con vista (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

2 giorni fa