Αυτό είναι ένα rendering του Topspeed.com για το επόμενο Ζ. Έχει “δανειστεί” στοιχεία από τα Sentra και Murano.
Con il Toyobaru, il BMWδάκια e il Fiata να κάνουν… πάρτυ, η Nissan θα πρέπει να ετοιμάσει κάτι πολύ ξεχωριστό για να ρίξει απέναντί τους. Και, μιας και το 2018 είναι η χρονιά που θα παρουσιαστεί ο διάδοχος του 370Ζ, τα νέα για τους petrolheads είναι… ερεθιστικά.
Εν αρχή, ην η… κίνηση. Στη Nissan, έχουν αποφασίσει το νέο μοντέλο (το οποίο αποκαλούν απλά “το Ζ“) να κρατήσει το πισωκίνητο setup, με μια ουσιώδη διαφορά: Να γίνει (ακόμα πιο) fun to drive από τους προκατόχους, μιας και τα 350 e 370Ζ φημίζονται για τα παιχνίδια της ουράς τους. Και, για να το σοβαρέψουμε ακόμα περισσότερο, η Nissan, όπως έχει αποκαλύψει παλιότερα το TopSpeed.gr, προσανατολίζεται στο να αναβιώσει, εν μέρει, τη “συνταγή” του θρυλικού Datsun 240Z.
Και τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Ο αντιπρόεδρος και CCO της Nissan, Shiro Nakamoa, λέει ότι την ιδέα του Ζ “χρειάζεται να την ξανασκεφτούμε“. Και εξήγησε ότι το επερχόμενο μοντέλο θα έπρεπε να είναι μικρότερο και ελαφρύτερο, πιθανότατα “βλέποντας πισω” στις ρίζες του αυθεντικού, του Datsun 240Z.
Παρότι πληροφορίες δεν υπάρχουν πολλές, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Nissan, Roel de Vries, λέει ότι ο διάδοχος του 370Ζ θα μπορούσε να έχει μια ποικιλία κινητήρων, η οποία θα dipendente e από την κάθε αγορά (1.400άρη biturbo για την Ελλάδα, παρακαλώ). Και, σχεδόν ταυτόχρονα, διέρρευσε ότι η versione originale di Z sarà lanciato solo convertibile e che probabilmente indosserà un quattro cilindri motore ibrido turbo da due litri, con potenza sconosciuta. In futuro, Nissan lancerà - probabilmente di nuovo - una versione della Z con il V6 classico.
Μικρότερο, ελαφρύτερο, πιο fun to drive με δίλιτρο turbo, υβριδικό, λοιπόν. Τι άλλο μπορεί να σημαίνει αυτό; Μιας και ένα από τα μεγαλύτερα “παράπονα” για το 370Ζ è che sembra molto costosonel mercato statunitense, a fronte di un Mustang GTNissan, ad esempio, non vuole che la serie Z subisca il destino della terribile e orrenda serie Z. 300ZX που “È morto” πριν ετοιμαστεί αντικαταστάτης, λόγω της τιμής του. Όπερ σημαινει, ότι θα είναι και più economico.
Και κάτι τελευταίο. Ο Nakamora, μιλά για “επανάσταση” με το Ζ. Και εξηγεί ότι “το GT-R είναι πιο πολύ evolution (εξέλιξη), ενώ το Ζ χρειάζεται να είναι πιο πολύ revolution (επανάσταση) από evolution”.
Così, mentre Nissan sta preparando la prossima giocattolo per bambini grandi, il team di TopSpeed.com fatto un rendering della prossima Z, utilizzando i dati di Nissan Sentra e Murano. E, per completare la nostra, vi ricordiamo due concetti, τα οποία πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφει ο Ιάπωνας…
Vi è piaciuta la nostra storia? Come il la nostra pagina Facebook per sostenere il nostro sforzo. Dopo tutto, non costa nulla, no?
Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…
Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…
Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…
Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…