Στην έκθεση SEMA, στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ (30 Οκτωβρίου- 2 Νοεμβρίου), στο περίπτερο της Nissan, ένα πορτοκαλί 370Ζ τραβάει τα βλέμματα. Είναι το πρωτότυπο Project Clubsport 23, το οποίο δημιούργησε η Nissan Motorsports con il MA Motorsports. A αγωνιστικό πρωτότυπο των 400 ίππων, η ιαπωνική μάρκα συνδυάζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με την αισθητική της σειράς Z. Σήμερα, η Nissan μας εξηγεί τι ακριβώς έκανε για να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα.
Οι βελτιώσεις συνεχίστηκαν με την προσθήκη ενός κιτ εισαγωγής αέρα της AMS Performance και με τις βαλβίδες εκτόνωσης της Z1 Motorsports. Η MA Motorsports δημιούργησε ένα εξατομικευμένο διπλό σύστημα εξάτμισης διαμέτρου 76 mm για να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπήρχε διακοπή στην ροή του αέρα. Η εξάτμιση καταλήγει στο πίσω πλαίσιο της πινακίδας κυκλοφορίας, προσδίδοντας στο Project Clubsport 23 μια μοναδική εμφάνιση και αίσθηση. Προκειμένου να διατηρηθεί η ψύξη του κινητήρα VR30DDTT σε σωστό επίπεδο, τα συστήματα ψύξης και διεύθυνσης αναβαθμίστηκαν με εναλλάκτη θερμότητας της AMS Performance, ψύκτρα υδραυλικού τιμονιού της MA Motorsports και κολάρα ψυγείου από σιλικόνη της Z1 Motorsports.
Il σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με τη χρήση των φρένων NISMO HC Street / Track, δισκόπλακες της Z1 Motorsports και με σωληνάκια φρένων της NISMO από ανοξείδωτο ατσάλι. Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό από νέα εξαρτήματα ανάρτησης εμπρός και πίσω της NISMO, το κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης Variant 3 της KW και τα πίσω ελατήρια της Eibach.
Κορυφαίες είναι και οι ζάντες από κράμα αλουμινίου, που φέρουν το λογότυπο της NISMO και έχουν διάσταση 18×10,5 ίντσες. Οι σφυρήλατες ζάντες χρησιμοποιούν την τελευταία τεχνολογία RAYS “flow-forming” για υψηλή ποιότητα, αντοχή, ανθεκτικότητα και προσιτό κόστος.
Όπως και στα μηχανικά μέρη του αμαξώματος, έτσι και στο εσωτερικό του Project Clubsport 23 αντανακλώνται οι συνδυασμοί εξαρτημάτων, εξειδικευμένων και μη, από αξιόπιστους προμηθευτές. Κυρίαρχο ρόλο στην καμπίνα έχουν τα νέα καθίσματα QRT-R της Sparco, οι αγωνιστικές ζώνες πρόσδεσης 6 σημείων της Sparco, καθώς και το τιμόνι Sparco R383 με τον αποσπώμενο κώνο της Bell Works. Εκτός των παραπάνω, υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης στην καμπίνα και στον κινητήρα, καθώς και ένα ειδικής κατασκευής roll cage. Η ειδική ταπετσαρία από την MA Motorsports είναι ραμμένη σε σχήμα διαμαντιού , “αποτυπώνοντας” μια σύγχρονη εκδοχή του αυθεντικού μοτίβου από βινύλιο, που χρησιμοποιήθηκε στο 240Z.
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Dalla sua fondazione nel 1947, un elemento ha sempre affascinato gli appassionati del Cavallino Rampante:...
Peugeot rinnova il suo Best Seller 2008 per rimanere competitiva in termini di...
Hyundai Motor ha presentato la nuova Hyundai BAYON con un design audace e robusto. La grande...
Alfa Romeo ha presentato in tutto il mondo il suo nuovo SUV compatto Junior il 10 aprile,...