Vivere il Movimento nelle strade

Πως Η νέα Mercedes-Benz S-Class θα προσφέρει Μία εντελώς νέα εμπειρία πολυτέλειας στο αυτοκίνητο

 

  H S-Class αντιπροσωπεύει τη μαγεία της Mercedes-Benz: η θρυλική της μηχανολογική εξέλιξη
καθορίζει παραδοσιακά την κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων και αποτελεί εμπειρία
για όλες σχεδόν τις αισθήσεις – όραση, αφή, ακοή και όσφρηση – ενώ προσφέρει
πολυάριθμες καινοτομίες στα θέματα της υποβοήθησης οδήγησης, της προστασίας και
της αλληλεπίδρασης. Η Mercedes-Benz διαμορφώνει
την επόμενη γενιά ατομικής κινητικότητας με καινοτομίες που έχουν στο επίκεντρο
τον άνθρωπο. Η νέα S-Class χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία, για να ανταποκρίνεται με ενσυναίσθηση
στις ανάγκες και τις επιθυμίες του οδηγού και των επιβατών της.

 



  "Η
SClass είναι το πιο ευπώλητο πολυτελές berlina παγκοσμίως.
Με την τελευταία γενιά, θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας καινοτομία,
ασφάλεια, άνεση και ποιότητα όπως δεν τις έχουν γνωρίσει ποτέ πριν», λέει ο
Ola Källenius, Πρόεδρος της Daimler AG e il MercedesBenz AG
.

 



  «Η νέα
SClass έρχεται να επιβεβαιώσει τη φιλοδοξία μας να
παράγουμε το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο», δηλώνει ο
Markus Schäfer,
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της
Daimler AG e MercedesBenz AG e
υπεύθυνος για την Έρευνα στον Όμιλο
Daimler e
su
MercedesBenz Auto COO. «Εδώ,
η επιτομή της πολυτέλειας συναντά την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και το υψηλότερο
επίπεδο άνεσης».


  Η μοντέρνα πολυτέλεια αγγίζει πρωτόγνωρα επίπεδα στο
εσωτερικό της S-Class. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα περιβάλλον απόλαυσης και χαλάρωσης όπου
επικρατεί η κομψότητα, η υψηλή ποιότητα και το φως. Το ταμπλό οργάνων με τη νέα
του αρχιτεκτονική, τη μοντέρνα σχεδίαση των επιφανειών και την εργονομική
διάταξη των ενδείξεων και των οργάνων αποτελεί κυρίαρχο χαρακτηριστικό.
Ιδιαίτερα η πτυχή της απόλαυσης όμως, είναι βαθιά μελετημένη: με υψηλής
ποιότητας χαρακτηριστικά άνεσης κατά την οδήγηση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και
μεγάλο εύρος προγραμμάτων ENERGIZING Comfort, η S-Class φροντίζει για την ευεξία των επιβατών της. Ταυτόχρονα, χάρη στο σύστημα
καθαρισμού αέρα, το οποίο αποκτά τη νέα ονομασία ENERGIZING AIR CONTROL για να δώσει έμφαση στις νέες του δυνατότητες, διατηρείται η φυσική τους
κατάσταση στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.

 


  Il nuovo MercedesBenz SClass έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς,
ενώ η εμπειρία της οδήγησής της αναβαθμίζεται στο επόμενο επίπεδο. Οι ψηφιακές
καινοτομίες, όπως το
MBUX (MercedesBenz Utente Esperienza), συνδυάζονται με καινοτομίες που αυξάνουν την
οδηγική απόλαυση, καθιστώντας ταυτόχρονα την οδήγηση ακόμη ασφαλέστερη, όπως το
σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγαλύτερη γωνία διεύθυνσης, και καινοτομίες
ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος. Το σύστημα
PRESAFE® Impulse Side αποκτά μία νέα λειτουργία η οποία επιτρέπει στην
ενεργή ανάρτηση
EACTIVE BODY CONTROL να ανασηκώνει το αμάξωμα του οχήματος (και στις δύο
πλευρές) ακριβώς πριν από μία επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Μετά τη
συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν
ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, χάρη στους
βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν
ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Η ενσωμάτωση
a
MBUX
σημαίνει ότι οι προβολές γραφικών και εικόνων έχουν αναβαθμιστεί σε ένα εντελώς
νέο επίπεδο.

 

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η πολυτελής κατηγορία
είναι συνώνυμη με τη
MercedesBenz


  Η SClass είναι η ναυαρχίδα της μάρκας και αντιπροσωπεύει τη μαγεία της MercedesBenz: η θρυλική μηχανολογική εξειδίκευση και η
παράδοση στην ποιότητα κατασκευής συναντούν την ψηφιακή καινοτομία. Η
SClass συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη με την εμπειρία 135 ετών στη μηχανολογία
αυτοκινήτου. Πριν από περίπου 70 χρόνια, η
MercedesBenz έθεσε τα θεμέλια για τη δημιουργία της SClass με το μοντέλο 220. Από την παρουσίασή της στην αγορά το 1951, έχουν
παραδοθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια
SClass Berlina σε πελάτες σε όλον τον κόσμο. Η ονομασία «SClass» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου 116 το 1972. Τα τελευταία 10
χρόνια η
SClass Berlina παραμένει ιδιαίτερα
δημοφιλής στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη Νότια Κορέα και τη Γερμανία. Συνολικά, από
την παρουσίαση της γενιάς που βρίσκεται τώρα σε φάση διακοπής παραγωγής, έχουν
πουληθεί περισσότερες από 500.000
SClass Berlina.

 


  Il
ποσοστό πιστότητας σε αυτό το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλό. Για παράδειγμα,
σχεδόν 80% των πελατών στη Δυτική Ευρώπη που οδηγούσαν SClass
επιλέγουν και πάλι
MercedesBenz. Στις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό είναι πάνω από 70
τοις εκατό. Σε όλο τον κόσμο πωλείται περισσότερο η
SClass Berlina da
μακρύ μεταξόνιο: περίπου 9 στους 10 πελάτες επιλέγουν τη έκδοση
long di SClass Berlina.

 

MBUX: μία
νέα διάσταση στην εξατομίκευση και την αλληλεπίδραση


  Καμία άλλη καινοτομία δεν έχει αλλάξει τόσο ριζικά τη λειτουργία μιας Mercedes-Benz όσο το MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Η δεύτερη γενιά του συστήματος, με δυνατότητα να μαθαίνει, εγκαινιάζεται
στη νέα S-Class. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές,
καθώς το υλικό (hardware) και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα
προόδου: φωτεινές ενδείξεις σε έως πέντε μεγάλες οθόνες, εν μέρει με τεχνολογία
OLED, διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τον χειρισμό και τις λειτουργίες ανέσεων
του αυτοκινήτου. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης και διαισθητικού χειρισμού
διευρύνθηκαν ακόμη περισσότερο. Αυτό ισχύει τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και
για τον οδηγό: για παράδειγμα, η νέα τρισδιάστατη οθόνη οδηγού προσφέρει, για
πρώτη φορά, καλύτερη αντίληψη του χώρου με το πάτημα ενός κουμπιού. Ρεαλιστικό,
τρισδιάστατο – οπτικά – αποτέλεσμα, χωρίς να χρειάζεται να φοράτε γυαλιά 3D.


  Opzionale
διατίθενται δυο διαφορετικές οθόνες Headsu. Η
μεγαλύτερη οθόνη
Headsu προσφέρει περιεχόμενα με επαυξημένη
πραγματικότητα (
AR). Για
παράδειγμα, κατά την πλοήγηση, προβάλλονται στη λωρίδα κυκλοφορίας εικονικά
κινούμενα βέλη αλλαγής κατεύθυνσης με μεγάλη ακρίβεια. Στο πλαίσιο των
λειτουργιών υποβοήθησης, εμφανίζονται πληροφορίες π.χ. από το ενεργό σύστημα
υποβοήθησης απόστασης. Η εικόνα προβάλλεται σε απόσταση 10 μέτρων, ενώ η
επιφάνεια ενδείξεων αντιστοιχεί σε οθόνη με διαγώνιο 77 ιντσών.


  Ο φωνητικός
βοηθός «Ehi Mercedes» αποκτά
ακόμη περισσότερες δυνατότητες εκμάθησης και διαλόγου ενεργοποιώντας τις
online υπηρεσίες
στην εφαρμογή
Mercedes me. Επιπλέον, ορισμένες ενέργειες μπορούν να
πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε «
Ehi Mercedes» για
ενεργοποίηση, όπως η αποδοχή τηλεφωνικής κλήσης. Το «
Ehi Mercedes» εξηγεί
πλέον επίσης λειτουργίες του οχήματος και απαντά σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων.
A
SClass ο φωνητικός
οδηγός μπορεί να ελέγχεται και από τους πίσω επιβάτες.


  Utilizzo
κάμερες στη μονάδα χειριστηρίων οροφής και αλγόριθμους μάθησης, το εσωτερικό
σύστημα υποβοήθησης MBUX αναγνωρίζει
και προβλέπει επιθυμίες και προθέσεις των επιβατών. Για να το κάνει αυτό, ερμηνεύει
την κατεύθυνση του κεφαλιού, τις κινήσεις των χεριών και τη γλώσσα του σώματος,
και ανταποκρίνεται με αντίστοιχες λειτουργίες του οχήματος. Εκτός από την
αυξημένη άνεση χειρισμού, το εσωτερικό σύστημα υποβοήθησης
MBUX προσφέρει επίσης βελτιωμένη ασφάλεια. Πριν
την έναρξη της διαδρομής, ενημερώνει τον οδηγό εάν η κάμερα έχει ανιχνεύσει
παιδικό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού χωρίς να έχει στερεωθεί με τη ζώνη
ασφαλείας, λόγου χάρη.

 


  Con il
funzione Intelligente Casa di MBUX, η SClass
μετατρέπεται πλέον και σε κέντρο ελέγχου του σπιτιού, καθώς ολοένα περισσότεροι
άνθρωποι αποκτούν «έξυπνα σπίτια». Έτσι, η κινητή τεχνητή νοημοσύνη εξασφαλίζει
μέγιστη άνετη χειρισμού εξ αποστάσεως. Το δίκτυο
WLAN e
οι αισθητήρες επιτρέπουν στο σπίτι να επικοινωνεί: η θερμοκρασία και ο
φωτισμός, τα παντζούρια και οι ηλεκτρικές συσκευές μπορούν να επιτηρούνται και
να ελέγχονται από μακριά. Οι αισθητήρες κίνησης και οι επαφές στα παράθυρα
ενημερώνουν τον χρήστη για τυχόν ευπρόσδεκτους ή ανεπιθύμητους επισκέπτες.

 

Διαστάσεις
και εσωτερική σχεδίαση: μεγάλη ευρυχωρία και χαλαρωτική ατμόσφαιρα

 


 Η SClass προσέφερε ανέκαθεν άνετα ταξίδια και χώρο για ήρεμη
εργασία. Με τη νέα γενιά, το εσωτερικό της έχει πλέον εξελιχθεί σε έναν
«ενδιάμεσο χώρο», ένα καταφύγιο μεταξύ του σπιτιού και του χώρου εργασίας. Όλα
σχεδόν τα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την άνεση και στις δύο εκδόσεις της
SClass, δηλαδή με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, έχουν
βελτιωθεί τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Η αίσθηση ευρυχωρίας
είναι αντίστοιχα γενναιόδωρη.
 


  Η επιθυμία για αρμονία μεταξύ ψηφιακής και
φυσικής πολυτέλειας οδήγησε σε μία επαναστατική εσωτερική σχεδίαση, η οποία
έχει στοιχεία αρχιτεκτονικής εσωτερικού χώρου και σχεδίασης θαλαμηγού. Η
αριστοτεχνική εμφάνιση του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας και των υποβραχιόνιων
δημιουργεί την αίσθηση ότι αιωρούνται στον άνετο εσωτερικό χώρο. Η συστηματική
μείωση του αριθμού χειριστηρίων και διακοπών υπογραμμίζει τη μινιμαλιστική
εμφάνιση του εσωτερικού. Μία διακριτική διαχωριστική γραμμή μεταξύ του επάνω
τμήματος του ταμπλό και του μεγάλου διακοσμητικού στοιχείου διαμορφώνει το χώρο
και δημιουργεί οπτικά την εντύπωση του εύρους.

 


  Πέρα από τις έως πέντε οθόνες, εντυπωσιακά
χαρακτηριστικά αποτελούν επίσης τα μεγάλα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό
οργάνων και στο πίσω μέρος (στην έκδοση Comfort Sedile). Περιβάλλουν τους επιβάτες και αποτελούν τη μετεξέλιξη
του σχεδίασης «
wraparound». Μία ιδιαίτερα ελκυστική έκδοση είναι η
επένδυση ξύλου με ανοικτούς πόρους με κομψά ένθετα αληθινού αλουμινίου που
ακολουθούν τις καμπύλες. Στα νέα σχεδιαστικά στοιχεία συγκαταλέγονται και οι
τέσσερις επίπεδοι, τετράγωνοι κεντρικοί αεραγωγοί με οριζόντια διάταξη. Δύο
λεπτοί, κάθετοι αεραγωγοί σε κάθε πλευρά ολοκληρώνουν τη σχεδίαση του ταμπλό.

 


  Η
οθόνη οδηγού και η οθόνη μέσων προσφέρουν μια ολοκληρωμένη αισθητική εμπειρία.
Η εμφάνιση των οθονών μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τέσσερα
στιλ ενδείξεων (Discreet, Sporty, Exclusive, Classico) και τρεις τρόπους λειτουργίας (Navigazione (Πλοήγηση),
Assistenza (Υποβοήθηση), Servizio) :

 

 

Καθίσματα: Η υψηλή τεχνολογία στην υπηρεσία της άνεσης
σε μακρινά ταξίδια


  Τα καθίσματα κυριολεκτικά προσκαλούν τους
επιβάτες να καθίσουν αναπαυτικά και να χαλαρώσουν. Η ρευστή, τρισδιάστατη
σχεδίασή τους δημιουργεί την αίσθηση της ελαφρότητας, ενώ οι διαφορετικές
επενδύσεις αλλάζουν τον χαρακτήρα των καθισμάτων. Για παράδειγμα, οι συνεχείς,
διαμήκεις ραφές στο δέρμα Lugano dare una performance eclettica e innovativa,
mentre l'andamento progressivamente romboidale della pelle di nappa e
Exclusive Napa è
più classico ed espressivo.

 


  I sedili anteriori sono dotati di un massimo di 19 motori.
che si occupano del comfort - un numero che mostra la portata della tecnologia
installati sui sedili. Ma il comfort non è sufficiente: i sedili
svolgono un ruolo importante anche per la sicurezza. E quando si parla di lusso
benessere, tutti i posti disponibili per il SClass sopportare il
sigillo di approvazione dell'Associazione tedesca per la salute della colonna vertebrale
AGR.

 


 Nella nuova Classe S sono disponibili dieci diversi programmi di massaggio. I programmi di massaggio
utilizzano motori a vibrazione e possono migliorare l'effetto di rilassamento.
con il calore, come nel massaggio con le pietre calde. A questo scopo, il sistema
Il riscaldamento dei sedili è combinato con le camere d'aria dei sedili attivi.
contorni multipli. Le camere d'aria sono situate più vicine alla superficie
del sedile, così il controllo diventa più facile e il loro funzionamento
meglio percepito.

 


  Il
cinque diverse versioni di sedili consentono di configurare il sedile posteriore
di SClass in un'area di riposo o di lavoro. Un nuovo
La caratteristica è il cuscino aggiuntivo riscaldato per il poggiatesta, il
disponibili per i due sedili posteriori regolabili elettricamente. La gamma e
l'angolo di regolazione del sedile del passeggero anteriore in modalità "chauffeur" e il sedile
Anche il riposo dietro di lui è stato migliorato.

 

Il
Programmi
ENERGIZZARE ComfortViaggio confortevole con una forma fisica eccellente


  Premendo un pulsante o impartendo un comando vocale, l'approccio olistico "Fit & Healthy" del sistema ENERGIZING Comfort offre un'offerta tangibile
esperienza dei vari sistemi di comfort della Classe S con funzioni raggruppate in
diversi mondi di esperienza. Allo stesso tempo, il sistema crea la
atmosfera adeguata all'interno, ad esempio rinfrescando la
percorsi monotoni o di rilassamento se il livello di stress è elevato. L'ENERGIZING COACH suggerisce anche un programma di ringiovanimento o di benessere adatto, basato su
i dati del veicolo o del percorso. L'algoritmo intelligente tiene conto anche delle informazioni sulla qualità del veicolo e del percorso.
il sonno e il livello di stress se il conducente dispone di un dispositivo indossabile adatto.

 


  Η MercedesBenz ha migliorato radicalmente il sistema di controllo del comfort ENERGIZZARE a
notizie
SClass.
Innovazioni come il massaggio con motore a vibrazione sono state incorporate nel sistema nel
e dai suoni emessi dall'impianto audio 4
D Circondare Burmester® AltoFine. In questo modo i bassi diventano migliori
in modo evidente. La riproduzione diretta del suono nei sedili aggiunge un ulteriore livello alla qualità del suono dei sedili.
esperienza audio in 3D - suono 4
D
ispirato al massaggio con i suoni. L'intensità percepita
di
Il suono può essere regolato individualmente per ogni posto a sedere. L'esperienza musicale
Si ottiene così una migliore percezione, grazie a due eccitatori
integrati nello schienale di ogni sedile.

 

Αυτοματοποιημένη
οδήγηση και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης: μεγαλύτερη υποστήριξη του οδηγού


  Το γραφείο θα είναι σύντομα κινητό – ακόμη και για τον οδηγό. Τουλάχιστον για
όσους οδηγούν ένα αυτοκίνητο με το αστέρι: διότι η MercedesBenz θέλει η νέα SClass να μπορεί να οδηγείται αυτοματοποιημένα, με
απόλυτη τεχνική και λειτουργική ασφάλεια, πληρώντας όλες τις αυστηρές νομικές
απαιτήσεις του λεγόμενου συστήματος 3ου επιπέδου. Από το δεύτερο εξάμηνο του
2021, αναμένεται ότι η
SClass θα είναι έτοιμη για αυτοματοποιημένη υπό
συνθήκες οδήγηση με το νέο σύστημα
GUIDA PILOT, όταν υπάρχει πυκνή κυκλοφορία ή συμφόρηση
σε ενδεδειγμένα τμήματα αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία. Αφαιρώντας την πίεση της
οδήγησης από τον οδηγό, το σύστημα αυτό του επιτρέπει να ασχολείται με άλλες
δραστηριότητες, όπως να σερφάρει στο διαδίκτυο ή να διαβάζει και να απαντά σε
e-mail con il InAuto Office, ώστε να κερδίζει χρόνο.

 


  Με τη νέα SClass η MercedesBenz κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα προς το όραμά
της για οδήγηση χωρίς ατυχήματα. Ο οδηγός υποστηρίζεται από πολλά νέα ή
διευρυμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Έτσι, είναι πιο ξεκούραστος στην
καθημερινότητά του και οδηγεί με άνεση και ασφάλεια. Όταν προκύπτει κίνδυνος,
τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να αντιδράσουν σε επικείμενες συγκρούσεις
ανάλογα με τις απαιτήσεις. Η λειτουργία των συστημάτων απεικονίζεται με έναν
νέο σχεδιασμό ενδείξεων στην οθόνη του οδηγού.

 


  Χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος,
τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους
ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Ο χειρισμός γίνεται ταχύτερα και πιο διαισθητικά
χάρη στη συμπερίληψή του στο MBUX. Το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω
άξονα είναι ενσωματωμένο στα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης, ενώ ο
υπολογισμός της πορείας έχει προσαρμοστεί αντίστοιχα. Η λειτουργία φρεναρίσματος
έκτακτης ανάγκης εξυπηρετεί επίσης στην προστασία των υπόλοιπων χρηστών του
δρόμου.

 


  Ο
οδηγός μπορεί να παρκάρει και να ξεπαρκάρει το αυτοκίνητο μέσω του smartphone con il
σύστημα υποβοήθησης απομακρυσμένης στάθμευσης. Η λειτουργία έχει απλοποιηθεί
σημαντικά. Εάν η
SClass διαθέτει προεγκατάσταση του INTELLIGENT PARK PILOT, τότε
είναι έτοιμη για τη λειτουργία
Automated Valet Parking (AVP, 4ο
επίπεδο
SAE). Σε συνδυασμό με τον αναγκαίο προαιρετικό
εξοπλισμό και την αντίστοιχη υπηρεσία
Collegare
(ανάλογα με τη χώρα), η νέα
SClass διαθέτει την τεχνολογία που χρειάζεται, ώστε να
μπαίνει και να βγαίνει από πολυώροφα γκαράζ, που έχουν υποδομή
AVP, con
λειτουργία υψηλής αυτοματοποίησης και χωρίς οδηγό, εφόσον το επιτρέπει η
νομοθεσία της χώρας.

 

Σύστημα
ανάρτησης: ευκολότεροι και πιο δυναμικοί ελιγμοί με το σύστημα διεύθυνσης πίσω
άξονα


  Τα πρωτοποριακά συστήματα ανάρτησης
προσφέρουν εντυπωσιακή εμπειρία ταξιδιού στη νέα SClass. Il
(προαιρετικό) σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με γωνία διεύθυνσης έως 10°
προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες ελιγμών στην πόλη, αντίστοιχες ενός
compatto auto.
Ακόμα και στην
SClass με το μακρύ μεταξόνιο και τετρακίνηση, ο
κύκλος στροφής έχει μειωθεί κατά 1,9 μέτρα φτάνοντας κάτω από τα 10,9 μέτρα.

 


  Η
προαιρετική, πλήρως ενεργή ανάρτηση EACTIVE BODY CONTROL, που
λειτουργεί στα 48
V, προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό άνεσης και
ευκινησίας, καθώς και πρόσθετη προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Η
αερανάρτηση
AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+
περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Η στενή συνεργασία μεταξύ όλων των
συστημάτων ανάρτησης και ελέγχου εξασφαλίζει μέγιστη ευστάθεια και ασφάλεια. Η
MercedesBenz ha
προσθέσει μια νέα λειτουργία του συστήματος
PRESAFE® Impulse Side a
μέτρα που εφαρμόζονται κατά το στάδιο πριν την σύγκρουση: Σε περίπτωση κινδύνου
πλευρικής σύγκρουσης, η ανάρτηση
EACTIVE BODY CONTROL
μπορεί να ανασηκώσει το αμάξωμα του οχήματος κατά έως 80 χιλιοστά μέσα σε λίγα
δέκατα του δευτερολέπτου. Έτσι μειώνονται τα φορτία στα στοιχεία κάθε πόρτας,
καθώς τα μαρσπιέ μπορούν να απορροφήσουν μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας επειδή
βρίσκονται σε υψηλότερο σημείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της
παραμόρφωσης του χώρου επιβατών και των φορτίων που επενεργούν στους επιβάτες.
Οι αισθητήρες ραντάρ μπορούν να αναγνωρίζουν έγκαιρα μια πιθανή πλευρική
σύγκρουση.

 

Εξωτερική
σχεδίαση: τέλειες αναλογίες για κλασική εμφάνιση


  Με κοντό μπροστινό πρόβολο, μακρύ μεταξόνιο
και ισορροπημένο πίσω πρόβολο, η SClass έχει τη σχεδίαση ενός κλασικού berlina με τέλειες
αναλογίες. Το φαρδύ μετατρόχιο και οι τροχοί, που δεν προεξέχουν από το
αμάξωμα, σε μοντέρνα σχέδια δίνουν στο αυτοκίνητο μία μυώδη εμφάνιση. Οι
χαρακτηριστικές γραμμές και πτυχώσεις στις πλευρές του αυτοκινήτου έχουν μειωθεί
αισθητά. Οι έξυπνα διαμορφωμένες επιφάνειες με τις γλυπτές καμπύλες δημιουργούν
ενδιαφέρουσες φωτοσκιάσεις. Το μπροστινό τμήμα εντυπωσιάζει με την κορυφαία
μάσκα ψυγείου.

 


  Οι προβολείς καθορίζουν την όψη του
αυτοκινήτου. Διαθέτουν τα φώτα πορείας ημέρας που χαρακτηρίζουν την SClass, αλλά αυτή
τη φορά είναι πιο επίπεδοι και ελαφρώς μικρότεροι συνολικά. Οι (προαιρετικές)
επίπεδες χειρολαβές στις πόρτες εξελίχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο.
Εκτείνονται ηλεκτρικά όταν πλησιάζει ο οδηγός ή όταν αγγίζει κάποιος επιβάτης
την εξωτερική τους επιφάνεια. Η πρόσβαση χωρίς κλειδί εξασφαλίζεται με το
sistema
KEYLESSGO.

 


  Η
δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου συνεχίζει και το πίσω τμήμα. Χάρη στη
μελετημένη σχεδίαση των εσωτερικών τους επιφανειών και κάποιες ειδικές
λειτουργίες φωτισμού, τα πίσω φώτα συντελούν στην εντύπωση υψηλής ποιότητας και
στη χαρακτηριστική εμφάνιση της SClass τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.

 

Il
φώτα: καινοτόμα ψηφιακή τεχνολογία μέσα και έξω


  Το προαιρετικό σύστημα DIGITAL LIGHT μπαίνει για πρώτη φορά σε σειρά παραγωγής
a
MercedesBenz, επιτρέποντας εντελώς νέες λειτουργίες
υποβοήθησης :

-       
Προειδοποίηση
για ανίχνευση οδικών έργων προβάλλοντας ένα εικονίδιο εκσκαφέα στο οδόστρωμα

-       
Προβολή
ακτίνας φωτός σε πεζούς που ανιχνεύονται στην άκρη του δρόμου ως προειδοποίηση

-       
Οι φωτεινοί
σηματοδότες, τα σήματα
stop και απαγόρευσης εισόδου επισημαίνονται
προβάλλοντας ένα προειδοποιητικό σύμβολο στο οδόστρωμα

-       
Υποστήριξη σε
στενές λωρίδες κυκλοφορίας (με οδικά έργα) προβάλλοντας βοηθητικές γραμμές στο
οδόστρωμα.


  Il DIGITAL LIGHT διαθέτει μία μονάδα φωτισμού σε κάθε
προβολέα αποτελούμενη από τρεις πανίσχυρες λυχνίες
LED των οποίων
το φως διαθλάται και κατευθύνεται από 1,3 εκατομμύρια μικρό-κάτοπτρα. Συνεπώς,
η ανάλυση υπερβαίνει τα 2,6 εκατομμύρια
pixel ανά όχημα,
επιτρέποντας την κατανομή φωτός με μεγάλη ακρίβεια. Έτσι το σύστημα υποβοήθησης
φώτων μεγάλης σκάλας μπορεί να εξαιρεί με 100 φορές μεγαλύτερη ακρίβεια τα
επερχόμενα οχήματα και τα οδικά σήματα από τη φωτεινή ακτίνα σε σύγκριση με το
φως 84
pixel. Οι διαβαθμίσεις φωτός/σκίασης και η
κατανομή του φωτός όλων των υπόλοιπων λειτουργιών προσαρμοζόμενου φωτισμού
παρέχονται με σημαντικά μεγαλύτερη ακρίβεια, π.χ. φωτισμός ομίχλης, φωτισμός
αυτοκινητοδρόμου ή φωτισμός πόλης.

 


  Harry
στην τεχνολογία LED, il nuovo SClass ha
πραγματοποιήσει ένα σημαντικό άλμα και στον εσωτερικό φωτισμό: η
MercedesBenz ha
δημιουργήσει για πρώτη φορά διαδραστικό εσωτερικό φωτισμό. Ο (προαιρετικός)
ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός έχει πλέον ενσωματωθεί στα συστήματα υποβοήθησης
οδήγησης και έχει τη δυνατότητα να ενισχύει οπτικά τις προειδοποιήσεις. Το
γεγονός αυτό επιτρέπει και την αντίστοιχη επιβεβαίωση ανταπόκρισης από τα
συστήματα ανέσεων, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος κλιματισμού και του
φωνητικού βοηθού «
Ehi Mercedes".

 

Αεροδυναμική:
εκτενείς προσομοιώσεις κατά την πρώιμη φάση ανάπτυξης


  Με συντελεστή αεροδυναμικής Cd που ξεκινά από 0,22, η SClass
αναδεικνύεται σε ένα από τα πλέον αεροδυναμικά αυτοκίνητα του κόσμου, ιδίως
στην πολυτελή κατηγορία. Παρόλο που η μετωπική επιφάνεια (
A) της νέας SClass έχει αυξηθεί
ελαφρώς στα 2,5 τ.μ., ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί ακόμη
περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Το γινόμενο των τιμών
Cd e A είναι 0,56 τ.μ., δηλαδή 200 τ.εκ. μικρότερο σε σύγκριση
με το προηγούμενο μοντέλο μετά το
facelift. Τα μέτρα αεροδυναμικής στο αμάξωμα, το
υποδάπεδο και τα προσαρτήματα προσφέρουν καλές επιδόσεις τόσο στην αεροδυναμική
σήραγγα όσο και κατά τη οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες. Οι προσομοιώσεις
αεροδυναμικής πραγματοποιήθηκαν ήδη από τα πρώιμα στάδια ανάπτυξης
χρησιμοποιώντας υπολογιστές υψηλής απόδοσης.

 


  Η SClass ha
επιτύχει επίσης σημαντικές βελτιώσεις αεροακουστικής. Το προηγούμενο μοντέλο
είχε ήδη άριστες επιδόσεις ως προς τους θορύβους στον εσωτερικό χώρο. Στο νέο
μοντέλο επικρατεί ακόμη περισσότερη ησυχία. Η υψηλή ακαμψία του αμαξώματος
αποτελεί τη βάση για την εξαιρετική άνεση ως προς τους θορύβους και τους
κραδασμούς, αλλά συμπληρώνεται και με πρόσθετα μέτρα βελτίωσης. Για παράδειγμα,
οι οπές για τα καλώδια στο τροπέτο διαθέτουν διπλά λαστιχένια στεγανοποιητικά.
Για να ακούγεται ο ήχος κινητήρα πολιτισμένος και καθόλου ενοχλητικός στον
εσωτερικό χώρο, η μόνωση του τροπέτου επεκτάθηκε στις πλευρές των κολώνων Α και
στο δάπεδο. Η
MercedesBenz χρησιμοποιεί επίσης για πρώτη φορά
ηχοαπορροφητικό αφρώδες υλικό σε ορισμένα τμήματα του αμαξώματος.

 

Σύστημα
μετάδοσης κίνησης: περισσότερος εξηλεκτρισμός, περισσότερη αποδοτικότητα

Οι πρώτες εκδόσεις κινητήρων που θα
εξοπλίσουν τη νέα
SClass είναι εξακύλινδροι εν σειρά βενζινοκινητήρες
και πετρελαιοκινητήρες διαφορετικών επιπέδων ισχύος.

Ένας κινητήρας V8 με ενσωματωμένο δυναμό μίζας (ISG) e
ηλεκτρικό σύστημα 48
Era θα είναι διαθέσιμος σύντομα. Η υβριδική
ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων θα παρουσιαστεί
το 2021.

Η
γκάμα του μοντέλου κατά την παρουσίαση της
SClass :

 


 

Ακολουθούν οι τιμές κατανάλωσης σύμφωνα με WLTP  :

 


 

 

Αμάξωμα
οχήματος και προστασία από ατυχήματα: νέοι μετωπικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες
 


  Η ευφυής σχεδίαση του αμαξώματος και οι
καινοτομίες στα συστήματα συγκράτησης επιβεβαιώνουν τον ηγετικό ρόλο της SClass στο θέμα της
παθητικής ασφάλειας. Το νέο υβριδικό αμάξωμα από κράμα αλουμινίου με
περιεκτικότητα άνω του 50 τοις εκατό σε αλουμίνιο πληροί πολλές απαιτήσεις:
Υψηλό επίπεδο σταθερότητας σε σύγκρουση, χαμηλότερο βάρος και μεγάλη ακαμψία
αμαξώματος. Όλες αυτές οι ιδιότητες εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά
οδικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβων και
κραδασμών.

 


  Το 2019, με το Experimental Safety Veicolo (ESF) 2019, η MercedesBenz presentato
τις ιδέες τις οποίες επεξεργάζονται οι ειδικοί ασφάλειας της εταιρείας. Μεταξύ
των 20 και πλέον καινοτομιών, υπήρχαν ορισμένες που ήταν σχεδόν έτοιμες να
τεθούν σε σειρά παραγωγής, όπως ο πίσω αερόσακος, ο οποίος είναι πλέον
διαθέσιμος ως προαιρετικός εξοπλισμός στη νέα
SClass. Ο μετωπικός
αερόσακος για τους πίσω επιβάτες φουσκώνει εξαιρετικά ήπια χάρη στην καινοτόμα,
κυλινδρική δομή μου. Σε περίπτωση σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης, ο πίσω
αερόσακος μπορεί να μειώνει σημαντικά το φορτίο που επενεργεί στο κεφάλι και
τον αυχένα των επιβατών στις πίσω εξωτερικές θέσεις.

 


  A
διάρκεια σφοδρής πλευρικής σύγκρουσης, ανάλογα με τη φορά της σύγκρουσης, τη
σφοδρότητα και την ύπαρξη συνοδηγού στο όχημα, ο νέος κεντρικός αερόσακος
παρεμβάλλεται ανάμεσα στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού, μειώνοντας
έτσι τον κίνδυνο να έρθουν σε επαφή τα κεφάλια τους. Είναι ενσωματωμένος στην
πλάτη του καθίσματος του οδηγού, στο κέντρο του οχήματος.

 

Βιωσιμότητα: ανάπτυξη με σεβασμό προς το
περιβάλλον


  Στην S-Class χρησιμοποιούνται περισσότερα από 98 κιλά εξαρτημάτων που κατασκευάζονται
από υλικά διατήρησης φυσικών πόρων. Ο αριθμός των εξαρτημάτων που περιέχουν
ανακυκλωμένα υλικά είναι πλέον 120 – υπερδιπλάσιος σε σύγκριση με το
προηγούμενο μοντέλο. Άλλα 40 κιλά περίπου φτιάχνονται από ανανεώσιμες πρώτες
ύλες. Η διαδικασία ανάπτυξης με σεβασμό προς το περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο
τμήμα της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας και βασίζεται σε συγκεκριμένους
στόχους. Οι περιβαλλοντικές πτυχές λαμβάνονται υπόψη ήδη από τη φάση
σχεδιασμού.


  Il nuovo
ανακυκλωμένο νήμα, με την εμπορική ονομασία Econyl®, χρησιμοποιείται πλέον για τα καλύμματα
δαπέδου. Φτιάχνεται από ανακυκλωμένο νάιλον το οποίο ανακτάται από απόβλητα που
προορίζονται για υγειονομική ταφή, όπως παλιά δίχτυα αλιείας και υπολείμματα
υφαντουργίας και μοκετών. Όλα αυτά συλλέγονται και μετατρέπονται σε καινούριο
νήμα, το οποίο έχει τις ίδιες ιδιότητες με το νάιλον που φτιάχνεται από
καινούριες πρώτες ύλες. Η διαδικασία ανακύκλωσης που χρησιμοποιείται για την
παραγωγή αυτού του νήματος προκαλεί σημαντικά λιγότερο
CO2 su
σύγκριση με την κατασκευή νέου νήματος. Ταυτόχρονα, επιτρέπει στη
MercedesBenz να συνεχίζει
τον κύκλο ζωής των υλικών.

 

Ιστορία: το πρότυπο της πολυτελούς κατηγορίας
εδώ και δεκαετίες


  Η MercedesBenz SClass ha
μια μακρά παράδοση που ξεκινά σχεδόν ταυτόχρονα με την ιστορία της μάρκας
Mercedes a
αρχές του 20ου αιώνα. Κάθε μοντέλο έχει επηρεάσει καθοριστικά τη μηχανολογία της
αυτοκίνησης στην εποχή του. Πολύ πριν καθιερωθεί επισήμως η ονομασία
SClass, il
μοντέλα της κορυφαίας και πολυτελούς κατηγορίας αποτελούσαν το επίκεντρο της
γκάμας της εταιρείας από τη Στουτγάρδη, η οποία αποτελούσε ανέκαθεν σύμβολο της
πολυτέλειας, της άνεσης, της ασφάλειας και του
stile di vita. Οι
ρίζες της οικογένειας
SClass εντοπίζονται στο μοντέλο 220 (W 187)
του 1951. Η ονομασία «
SClass» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου
116 το 1972.

 

Tutto sommato


  Απο την πρώτη στιγμή, η S Class ήταν ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν συνώνυμο της πολυτέλειας, της ασφάλειας και της καινοτομίας. Έτσι και η νέα S Class, μένει πιστή στα όσα αντιπροσωπεύει εδώ και δεκαετίες, φέρνοντας καινοτομίες που σήμερα δεν είναι καν ακόμη διαθέσιμες λόγω νομικών περιορισμών. Θα μπορούσε να πει κανείς, πως για άλλη μία φορά, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μπροστά απο την εποχή του. Την αντιπροσωπεύει απόλυτα θα έλεγε κανείς, το slogan της Mercedes, “The best or nothing”…