Vivere il Movimento nelle strade

Mercedes-Benz EQG: test intensivi per la Classe G elettrica  

Μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο EQG, αλλά υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές στο δοκιμαστικό όχημα

Η EQG έκανε το ντεμπούτο της ως πρωτότυπο, δείχνοντας τις βλέψεις της Mercedes-Benz να εξηλεκτρίσει το εμβληματικό της μοντέλο.  Ωστόσο, αυτές οι κατασκοπευτικές λήψεις που εξασφάλισε το Motor1.com είναι η πρώτη μας ευκαιρία να δούμε τη διαδικασία της ανάπτυξης σε κρύο καιρό.

Η ομάδα ανάπτυξης καλύπτει το ηλεκτρικό SUV με ένα μαύρο-μπλε καμουφλάζ που μοιράζεται ένα χρωματικό συνδυασμό παρόμοιο με το χρώμα στο πρωτότυπο, αλλά με διαφορετικό μοτίβο.  Αντί για το παλαιότερο σχέδιο γούνας τσιτάχ, υπάρχει τώρα κάτι που μοιάζει με ένα μείγμα τοπογραφικού χάρτη και πλακέτας κυκλώματος. Πρόκειται για έναν ενδιαφέρον τρόπο να γνωστοποιήσει ότι είναι ένα EV που μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου.

Αυτό το EQG μοιάζει εξαιρετικά με το πρωτότυπο, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι μοιράζεται πολλά με την εμφάνιση της υπάρχουσας G-Class.  Το στυλ ακολουθεί την διαχρονική πεπατημένη του θρυλικού μοντέλου. Οι κυκλικοί LED προβολείς ωστόσο χωρίζονται σε τρία τμήματα.

Το πίσω μέρος της EQG φαίνεται περίεργο επειδή δεν υπάρχει η ρεζέρβα στην πέμπτη πόρτα, κάτι που θα περίμενε κανείς να δει σε μια G-Class. Το χαρακτηριστικό ωστόσο, ήταν παρόν στο πρωτότυπο, το οποίο χρησίμευε ως κουτί αποθήκευσης για τα καλώδια φόρτισης.

Η EQG εξακολουθεί να βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας.  Ωστόσο, δεν είναι πανομοιότυπο με αυτό που βρίσκεται κάτω από την υπάρχουσα G-Class.  Απαιτούνται τροποποιήσεις για την τοποθέτηση της μπαταρίας EQ και των ηλεκτροκινητήρων.  Τα πάνελ κάτω από το αμάξωμα με άνθρακα-κεβλάρ προστατεύουν αυτά τα εξαρτήματα από ζημιές όταν βρίσκεται εκτός δρόμου.

Το δοκιμαστικό EQG συνδυάζει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι στον κάθε τροχό ανεξάρτητα.  Λεπτομέρειες σχετικά με την ιπποδύναμη και τη χωρητικότητα της μπαταρίας δεν είναι ακόμη διαθέσιμες. Όλα αυτά κάνουν το SUV να ζυγίζει περίπου 6.600 κιλά.

Η EQG αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024. Είναι πολύ νωρίς για να μάθουμε τις λεπτομέρειες για τις τιμές.