Vivere il Movimento nelle strade
NSU

La storia di NSU Ramses

Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1960 και του 1970, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας αδειοδότησης, η NSU απέστειλε εξαρτήματα για το NSU Prinz στην Αίγυπτο, όπου συναρμολογούσαν το NSU Ramses.

NSU

Από τη σημερινή οπτική γωνία, το NSU from the Nile project φαίνεται αρκετά μοναδικό. Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1960 και του 1970, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας αδειοδότησης, η NSU απέστειλε εξαρτήματα για το NSU Prinz στην Αίγυπτο, όπου συναρμολογούσαν το NSU Ramses. Παρόλο που βρισκόταν στην παραγωγή για 13 χρόνια, παρέμεινε μια περιορισμένη σε αριθμό παραγωγή. Ωστόσο, στην Αίγυπτο, το Ramses προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό, συμβολίζοντας τη φιλοδοξία της χώρας να δημιουργήσει τη δική της αυτοκινητοβιομηχανία. Στο έκτο επεισόδιο της ιστορίας της NSU, η Audi Tradition παρουσιάζει αυτό το ξεχωριστό αυτοκίνητο που φέρει τη μάρκα NSU.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1960, η Αίγυπτος μετατράπηκε από ένα γεωργικό έθνος σε ένα κράτος που είχε ως στόχο να δημιουργήσει τον δικό του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με τη φιλοδοξία να ενισχύσει την οικονομία και να μειώσει την εξάρτηση από το εξωτερικό, η Αίγυπτος ξεκίνησε την τοπική παραγωγή προηγουμένως εισαγόμενων αγαθών, όπως ψυγεία και τηλεοράσεις. Μέρος αυτού του οράματος ήταν η ανάπτυξη μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, συνδέοντας την κατασκευή αυτοκινήτων με το κύρος και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Ένα μέτριο, αρχικό εργοστάσιο αυτοκινήτων δημιουργήθηκε κοντά στις πυραμίδες της Γκίζας. Η NSU, που αναζητούσε νέες πηγές εσόδων, βρήκε αυτή την ευκαιρία ως επίκαιρη για την εξαγωγή εξαρτημάτων για το δημοφιλές μοντέλο Prinz. Την άνοιξη του 1960, εκπρόσωποι της αιγυπτιακής βιομηχανίας βρίσκονταν στο Neckarsulm και συζητούσαν μια πιθανή συμφωνία. Τον Ιούνιο του 1960, η NSU άρχισε να στέλνει εξαρτήματα στην Αίγυπτο.

Στην Αίγυπτο, το πρώτο αυτοκίνητο που παρήγαγε η Egyptian Automotive Company ήταν ένα συμπαγές ανοιχτό όχημα εκτός δρόμου. Αυτό το αυτοκίνητο, που κινούνταν από τον κινητήρα Prinz, είχε ένα χειροποίητο αμάξωμα προσαρμοσμένο στο πλαίσιο που προμήθευσε η NSU, με ένα προσεκτικά χειροποίητο εσωτερικό. Λόγω της έλλειψης τυποποιημένων βιομηχανικών μηχανημάτων και εργαλείων στην Αίγυπτο, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά αντισυμβατικό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Ωστόσο, μέχρι τον Μάιο του 1961, το αυτοκίνητο αυτό είχε αντέξει με επιτυχία τις δοκιμές στην έρημο. Αυτό το εγχώριο όχημα, που ονομάστηκε εύστοχα NSU Ramses, μετέτρεψε τον “μικρό πρίγκιπα” σε Αιγύπτιο φαραώ.

Η παραγωγή ξεκίνησε αργά, με λίγα μόνο αυτοκίνητα να κατασκευάζονται καθημερινά. Ωστόσο, η αιγυπτιακή κυβέρνηση είχε μεγαλύτερα οράματα, στοχεύοντας σε ετήσιες πωλήσεις 10.000 μονάδων. Η γκάμα του Ramses επεκτάθηκε και περιλάμβανε ένα σεντάν, ένα σπορ κάμπριο και υπηρεσιακά οχήματα. Για παράδειγμα, η αιγυπτιακή ταχυδρομική υπηρεσία χρησιμοποιούσε μια pick-up έκδοση του NSU Ramses και ο στρατός το χρησιμοποιούσε ως όχημα εκτός δρόμου. Μέχρι τον Ιούλιο του 1973, η παραγωγή του NSU Prinz 4 σταμάτησε στο Neckarsulm, τερματίζοντας τη συμφωνία αδειοδότησης με αυτό που ήταν πλέον γνωστό ως Egyptian Light Transport Manufacturing Company. Ο ακριβής αριθμός των εξαρτημάτων που έστειλε η NSU στην Αίγυπτο παραμένει άγνωστος. Αν και η NSU από τον Νείλο δεν σημείωσε τεράστια επιτυχία, κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην αιγυπτιακή ιστορία. Το NSU Ramses συμβολίζει το αιγυπτιακό όνειρο της δεκαετίας του 1960: τοπική παραγωγή αυτοκινήτων, οικονομική ανάπτυξη και αυτοδυναμία.