Πριν φύγει το 2018, η Hyundai, η οποία… έβγαλε μάτια φέτος με το i30N -και όχι μόνο- πετυχαίνει έναν μάλλον πολυπόθητο στόχο της: Σαρώνει σημαντικα βραβεία, ποιότητας, σχεδιασμού και καινοτομίας στην Ευρώπη και κυρίως στη Γερμανία. Το τελευταίο “χτύπημα” των Κορεατών για φέτος ήταν το “Auto Trophy 2018”.
Η Hyundai Motor λοιπόν, κατέκτησε το διάσημο βραβείο “Auto Trophy 2018”, όπου οι εκδότες του γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτων Auto Zeitung επέλεξαν τη Hyundai ως την “πιο καινοτόμο μάρκα”. Το διάσημο βραβείο υπογραμμίζει τη φιλοδοξία της μάρκας να παίξει ηγετικό ρόλο στη μελλοντική κινητικότητα και να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων.
“Η κορεατική μάρκα κατασκευάζει τα πάντα, από τα σπορ compact στα υβριδικά, τα ηλεκτρικά οχήματα ή ακόμη και το κυψελών καυσίμου NEXO”, έγραψε ο Αρχισυντάκτης της Auto Zeitung, Volker Koerdt, σχετικά με τις πρωτοποριακές τεχνολογίες της Hyundai στο τεύχος Νοεμβρίου 2018.
Η Hyundai έχει ήδη κορυφαία θέση στη μελλοντική κινητικότητα και εξακολουθεί να είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που διαθέτει όλα τα συστήματα κίνησης σε ευρεία παραγωγή. Το προοδευτικό πνεύμα μας αντικατοπτρίζεται επίσης στην παγκόσμια στρατηγική βιωσιμότητας για το λανσάρισμα 18 νέων οικολογικών μοντέλων μέχρι το 2025, που περιλαμβάνουν οκτώ (8) υβριδικά, τέσσερα (4) plug-in υβριδικά, πέντε (5) ηλεκτρικά οχήματα και ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου “, σχολίασε με περηφάνεια ο Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann. “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι η Auto Zeitung εκτιμά τη στρατηγική και την επιτυχία μας βραβεύοντάς μας ως την πιο καινοτόμο μάρκα”.
Το Hyundai IONIQ, είναι το πρώτο αυτοκίνητο σε παγκόσμιο επίπεδο που διατίθεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες σε έναν τύπο αμαξώματος – Υβριδικό, Plug-in και Ηλεκτρικό – καθιστώντας την φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα προσιτή σε όλους. Νωρίτερα φέτος, η Hyundai επέκτεινε την εναλλακτική γκάμα των κινητήρων της με το ολοκαίνουργιο Kona Electric – το πρώτο παγκοσμίως πλήρως ηλεκτρικό subcompact SUV.
Η Hyundai ερευνά τον τομέα των κυψελών καυσίμου από το 1998 και υπήρξε πρωτοπόρος δύναμη στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας. Το 2013, η Hyundai δημιούργησε το πρώτο παγκοσμίως όχημα κυψελών καυσίμου, το ix35 Fuel Cell. Το 2018, η Hyundai λάνσαρε το NEXO, ηλεκτρικό όχημα 2ης γενιάς, που εισέρχεται σε παραγωγή. Το NEXO (κατανάλωση υδρογόνου σε kg / 100 km: εντός πόλης 0.77, εκτός πόλης 0.87, μικτή διαδρομή 0.84) προσφέρει προηγμένη τεχνολογία με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης, έξυπνα προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και ισχυρότερη κινητήρια δύναμη στην κατηγορία. Τον Οκτώβριο του 2018, η Hyundai παρουσίασε ένα ακόμα ορόσημο για την ηγετική της θέση στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου με το ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το 2019.
Διαθέτοντας πάνω από το 70% των οχημάτων κυψελών καυσίμου που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, η Hyundai κατέχει ήδη ηγετική θέση σε αυτή την αγορά. Τον Ιούνιο του 2018, όπως είναι ήδη γνωστό, η Hyundai Motor και η AUDI AG ανακοίνωσαν τη σύναψη πολυετούς συνεργασίας καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα κατασκευαστικών στοιχείων και τεχνολογιών ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCEV). Στο πλαίσιο αυτής της εταιρικής σχέσης, η Hyundai και η AUDI AG θα καταβάλουν κοινές προσπάθειες για την ανάπτυξη των FCEV, προκειμένου να οδηγήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης “IAA Commercial Vehicles 2018” στο Αννόβερο, η Hyundai προχώρησε σε μνημόνιο συνεργασίας με την Ελβετική εταιρεία υδρογόνου H2 Energy (H2E). Ξεκινώντας από το 2019 και για μια πενταετία, η Hyundai και η H2 Energy θα παράσχουν 1.000 βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά, καθώς και μια επαρκή αλυσίδα εφοδιασμού για το ανανεώσιμο υδρογόνο.