Όπως έχεις διαβάσει στο TopSpeed.gr πριν απ’ όλους, η Hyundai ετοιμάζει τη θριαμβευτική είσοδο στα “σαλόνια” των γρήγορων con il prima της, ουσιαστικά, μοντέλο επιδόσεων, υπό τη σκέπη του sport division Ν, il i30N. To μοντέλο της κορεάτικης φίρμας, βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης, δοκιμάζεται αυτό το διάστημα στα χιόνια και τους πάγους της Σουηδίας και αναμένεται να μας έρθει στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Τα ακόμα πιο ευχάριστα νέα, είναι ότι η Hyundai υπόσχεται ένα φθηνό, γρήγορο αυτοκίνητο, che è σταθερό και στις πιο δύσκολες συνθήκες, αλλά και εστιασμένο στη χαρά της οδήγησης.
Χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις της Hyundai στην Ελλάδα, καθώς, όπως όλα δείχνουν, μετά από το λανσάρισμα των i30 hatchback και Tourer στη χώρα μας τον ερχόμενο Μάϊο, η “οικογένεια” του i30 θα ενισχυθεί με ένα τρίτο μέλος, το μοντέλο υψηλών επιδόσεων, το οποίο υπόσχεται ό,τι θα περιμέναμε από την κορεάτικη φίρμα: Εκτός από affidabilità, την παροχή μέγιστης οδηγικής απόλαυσης σε ανταγωνιστικό κόστος. Θα κάνουμε λίγη υπομονή ώστε να το δούμε να “πατάει” σε ελληνικό έδαφος, καθώς το i30N αναμένεται να έρθει στη χώρα μας τον Ιούλιο.
Η Hyundai μας λέει ότι το Ν συγκεντρώνει την εμπειρία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υψηλής απόδοσης οχημάτων δρόμου. Και έτσι, επέλεξε τον οδηγό αγώνων Thierry Neuville να δοκιμάσει το αυτοκίνητο στη Σουηδία και μας δίνει ένα πρώτο βίντεο και κάποιες πρώτες εικόνες dal i30N να πιέζεται, επάνω σε μια παγωμένη λίμνη. Το γεγονός ότι ο οδηγός αγώνων εξαίρει το κιβώτιο και το διαφορικό του Ν, μόνο θετικά μπορεί να εκληφθεί.
Το i30 Ν θα είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας i30, μετά την έναρξη διάθεσης της πεντάθυρης έκδοσης, τον Ιανουάριο και την παγκόσμια πρεμιέρα του i30 Tourer (Wagon) πριν λίγες ημέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρώτο μοντέλο Ν της Hyundai Motor, θα συγκεντρώσει, σύμφωνα με την κορεάτικη φίρμα, την εμπειρία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υψηλής απόδοσης αυτοκινήτου δρόμου, δημιουργώντας μέγιστη οδηγική απόλαυση στο δρόμο και στην πίστα in un προσιτό πακέτο υψηλών επιδόσεων.
Κατά τη διάρκεια των πρόσφατων χειμερινών δοκιμών στη Σουηδία, ο Thierry Neuville, ο οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της Hyundai Motorsport, δοκίμασε το αυτοκίνητο σε μια παγωμένη λίμνη για να πάρει μια αίσθηση της απόδοσής του και να παρέχει σημαντικές πληροφορίες στους μηχανικούς, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η διαδικασία ανάπτυξής του. Η οδηγική του εμπειρία και τα σχόλιά του καταγράφηκαν σε βίντεο.
"Τόσοι πολλοί άνθρωποι περιμένουν αυτό το αυτοκίνητο και έτσι είναι χαρά μου να το δοκιμάζω,” είπε ο Thierry Neuville, μετά από το… παγωμένο τεστ και συνέχισε: «Οι μηχανικοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό. Υπάρχει καλή πρόσφυση e μεγάλη σταθερότητα στις ολισθηρές συνθήκες των δοκιμών. Και είναι πολύ εύκολο να το χειριστείς. Ένας κανονικός οδηγός θα μπορέσει να πάρει μια αίσθηση παρόμοια με εκείνη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου”.
Η Hyundai Motor πραγματοποιεί χειμερινές δοκιμές στο Arjeplog της Σουηδίας ώστε να αναπτυχθούν και να συντονιστούν τα δυναμικά συστήματα του αυτοκινήτου. Ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας, το Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης, το Σύστημα Διεύθυνσης, τα Αμορτισέρ, οι Αναρτήσεις και τα Ελαστικά δοκιμάζονται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασίες που φτάνουν τους μείον 30 βαθμούς Κελσίου!
Ο επικεφαλής του τμήματος High-Performance Test Vehicle and Development του Τεχνικού Κέντρου της Hyundai Motor Europe, Alexander Eichler, σκιαγραφεί το στόχο για το i30 Ν ως εξής: «Ο κύριος στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την οδηγική απόλαυση. Συμβολίζοντας έναν διπλό ελιγμό πίστας «chicane», όπου το λογότυπο «Ν» ενσωματώνει αυτή την πτυχή. Ένα ευέλικτο όχημα που είναι απολαυστικό στην οδήγηση”.
ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΛΙΜΝΗ: