Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand. Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.
«Η άνοδος της αξίας της Hyundai Motor Company μπορεί να αποδοθεί στην ενίσχυση των μελλοντικών δραστηριοτήτων κινητικότητας και στις συνεχείς επενδύσεις της μάρκας, όπως η ανακοίνωση της μάρκας ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ», δήλωσε ο κ. Mike Rocha, Global Director της Interbrand Brand Valuation. “Εν μέσω της πανδημίας Covid-19, η Hyundai Motor Company έχει αποδείξει ενεργά πόσο ανταποκρίνεται στις αλλαγές της αγοράς. Λαμβάνει διάφορες αποφάσεις, όπως η γρήγορη ανταπόκριση στις διαδικτυακές πωλήσεις, οι δραστηριότητες κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς, η επέκταση των πωλήσεων ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων οχημάτων καθώς και η συνεχής επένδυση στη μελλοντική κινητικότητα”.
Η δέσμευση της Hyundai Motor στα ηλεκτρικά οχήματα αποδείχθηκε πρόσφατα με το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ που αφορά αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα. Στο πλαίσιο της IONIQ, η εταιρεία θα αξιοποιήσει την κορυφαία τεχνογνωσία της σε ηλεκτρικά (EV) οχήματα παρουσιάζοντας τρία νέα ειδικά μοντέλα στα επόμενα τέσσερα χρόνια και ακόμη πιο καινοτόμα μοντέλα μελλοντικά. Η δημιουργία της μάρκας IONIQ ανταποκρίνεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της αγοράς και επιταχύνει το πλάνο της Hyundai να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.
Η επένδυση, επίσης, της Hyundai Motor στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ενίσχυσε ιδιαίτερα τη θέση της στον ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα μεταφορών. Η εταιρεία παρέδωσε πρόσφατα τα πρώτα επτά οχήματα του 1ου παγκοσμίως ηλεκτρικού βαρέως τύπου φορτηγού κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής XCIENT Fuel Cell σε πελάτες στην Ελβετία. Η παραγωγική ικανότητα του XCIENT Fuel Cell θα φτάσει τις 2.000 μονάδες ετησίως έως το 2021.
Επιπλέον, η εταιρεία προσπαθεί να δώσει λύσεις στις προκλήσεις της αστικής κυκλοφορίας και να αναδείξει ένα καινοτόμο νέο πρότυπο κινητικότητας μέσω της Urban Air Mobility (UAM). Και για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στη ρομποτική, την αυτόνομη οδήγηση και άλλους μελλοντικούς τρόπους κινητικότητας, πραγματοποιεί συνεχώς νέα προγράμματα συνεργασίας έρευνας και ανάπτυξης με διάφορα εργαστήρια καινοτομίας σε όλο τον κόσμο.
«Έχουμε προσαρμοστεί στις ταχέως εξελισσόμενες συνθήκες της αγοράς για να γίνουμε ηγέτης της μελλοντικής κινητικότητας και είμαστε ευέλικτοι να ανταποκριθούμε σε πρωτόγνωρους συνθήκες, όπως αυτές που προκαλούνται από την πανδημία», δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Βασιζόμενοι στις ενισχυμένες επενδύσεις και την τεχνολογική ανταγωνιστικότητα της μελλοντικής κινητικότητας, θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να παρέχουμε μια καλύτερη εμπειρία ζωής στους πελάτες μας και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα καθώς και να καθιερωθούμε ως μια μάρκα που συμβάλλει στην ανθρώπινη ευτυχία”.
Ταυτόχρονα, η Hyundai προσαρμοσμένη στις συνθήκες της πανδημίας COVID-19 ενισχύει παγκοσμίως τα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεών της. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα «Click to Buy» της εταιρείας παρουσιάζει στις ΗΠΑ και την Ινδία εξαιρετικά αποτελέσματα και αναπτύσσει μια παρόμοια διαδικτυακή πλατφόρμα πωλήσεων και για την Ευρωπαϊκή αγορά. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα έχει καλωσορίσει 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες συνολικά, έχει λάβει 20.000 ερωτήματα και έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 2.000 πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας Click to Buy στην Ινδία. Στις ΗΠΑ, περισσότερο από το 95% των τοπικών αντιπροσώπων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Click to Buy.
Αντιμετωπίζοντας τις συνθήκες του COVID-19, η Hyundai Motor πραγματοποίησε διάφορες δραστηριότητες κοινωνικής προσφοράς για πελάτες που επλήγησαν από τις συνέπειες της πανδημίας. Η εταιρεία παρείχε υποστήριξη οχημάτων, προϊόντα υγιεινής, μεταφορά ασθενών και ιατρικού προσωπικού καθώς και διάφορα οικονομικά οφέλη και υπηρεσίες.
Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία συμβούλων Interbrand διεξάγει ετησίως την αξιολόγηση των μεγάλων εμπορικών μαρκών παγκοσμίως και διαμορφώνει την κατάταξή τους. Η παρούσα αξία κάθε μάρκας επιτυγχάνεται μετά από μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση των φορολογικών και εμπορικών της δραστηριοτήτων, οι οποίες χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των μελλοντικών εσόδων της.