Vivere il Movimento nelle strade

Honda: Presentazione della nuova generazione del sistema di sicurezza Honda SENSING Elite

 

  Η Honda Motor Co., Ltd.
avvio delle vendite 
leasing in Giappone, il 5 marzo 2021, della Honda Legend EX, che deve essere dotato di Honda SENSING Elite.

 

  Nel suo sforzo di creare un
società senza incidenti e seguendo lo spirito del motto universale
la sicurezza dell'azienda, "
Sicurezza per tutti", η Honda è stata a lungo all'avanguardia nella ricerca e nella
tecnologie di sicurezza in via di sviluppo. L'avvento di 
Leggenda dotato di Honda SENSING Elite rappresenta il prossimo passo avanti nel campo
tecnologia avanzata legata alla sicurezza.

 

  Il Honda SENSING Elite basato sulla funzionalità del SENSO Hondache è di serie su tutta la gamma europea
auto del 
Honda.

 

  Un'eccellente tecnologia di sistema
è la funzione "
Pilota di ingorghi stradali", che soddisfa i requisiti per l'automazione
Guida di livello 3 (guida condizionata automatizzata in un ambiente ristretto)
area), per il quale il 
Honda ha ricevuto la necessaria approvazione da parte del Giappone
Ministero della Pianificazione territoriale, delle Infrastrutture, dei Trasporti e del Turismo (
MLIT). La tecnologia Pilota di ingorghi stradali consente al sistema di guida automatica di
guida il veicolo in determinate circostanze, al posto del conducente, come nel caso di
se il veicolo si trova in condizioni di traffico congestionato in
autostrada.

 

  Per controllare il veicolo, il sistema
determina la propria posizione e le condizioni della strada utilizzando i dati
da mappe 3D ad alta risoluzione e da satelliti globali
sistema di navigazione (
GNSS*3), riconoscendo intorno al perimetro con un angolo di 360 gradi il
ambiente intorno al veicolo con l'aiuto di sensori esterni. Allo stesso tempo,
il sistema monitora le condizioni del conducente tramite la telecamera
dispositivo di monitoraggio montato all'interno del veicolo. Sulla base di questo
una vasta gamma di informazioni, l'unità di controllo elettronica principale (
ECU) effettua le diagnosi, le previsioni e le
decisioni e applica un elevato livello di controllo all'accelerazione, alla frenata e alla
και τη διεύθυνση του οχήματος για να βοηθήσει τον οδηγό να επιτύχει ομαλή
οδήγηση υψηλής ποιότητας.

 

  Δίνοντας την υψηλότερη προτεραιότητα στους
τομείς της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, για την ανάπτυξη του συστήματος
χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις στις οποίες περιλαμβάνονταν συνολικά περίπου 10
εκατομμύρια σενάρια και μοτίβα πιθανών καταστάσεων στον πραγματικό
κόσμο,  ενώ πραγματοποιήθηκαν αρκετές δοκιμές με την οδήγηση
δοκιμαστικών οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους για συνολικά περίπου 1,3 εκατομμύρια
χιλιόμετρα. Επιπλέον, το σύστημα ενσωματώνει στοιχεία στο σχεδιασμό του για να
διασφαλίσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία σε περίπτωση προβλήματος με
οποιαδήποτε από τα επιμέρους τμήματά του.

 

 Ο εξωτερικός εξοπλισμός που έχει σχεδιαστεί
αποκλειστικά για το ολοκαίνουργιο 
Leggenda περιλαμβάνει αξεσουάρ σε μπλε χρωματισμό και
ειδικούς αλουμινένιους τροχούς. Πολλοί από τους αισθητήρες είναι ενσωματωμένοι
σε σημεία ώστε να είναι λιγότερο διακριτοί στο μάτι, όπως αρμόζει σε ένα 
berlina ναυαρχίδα, υποδηλώνοντας συγχρόνως με διακριτικό τρόπο
ότι πρόκειται για ένα όχημα εξοπλισμένο με στοιχεία αυτοματοποιημένης οδήγησης.

 

  Ο εσωτερικός εξοπλισμός, ο οποίος προσφέρεται
αποκλειστικά στο συγκριμένο μοντέλο, περιλαμβάνει τις ενδεικτικές λυχνίες 
Honda SENSING Elite με προσεκτικά επιλεγμένες θέσεις, μεγέθη, χρώματα,
φωτεινότητα και άλλες λεπτομέρειες, όπως επίσης και μία 
completoLCD οθόνη 12,3 ιντσών. Αυτός ο εξοπλισμός υιοθετήθηκε για να
διασφαλιστεί με διαισθητικό τρόπο η κατανόηση της κατάστασης λειτουργίας του
οχήματος, της τρέχουσας κατάστασης και όποιων άλλων αιτημάτων για την ανάκτηση
του ελέγχου του αυτοκινήτου από τον οδηγό.



Βασικά χαρακτηριστικά του Honda SENSING Elite


'Handsspento’ Λειτουργικότητα

  Οδηγώντας με το Adaptive Cruise Control (ACC) με
ενεργοποιημένα τα 
BassoSpeed Follow Lane Keeping Assist System (LKAS), όταν πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις σε έναν
αυτοκινητόδρομο, το σύστημα θα βοηθήσει στις λειτουργίες οδήγησης ακόμα και
όταν ο οδηγός έχει τα χέρια του μακριά από το τιμόνι.

 

     Adaptive in Lane
Driving:

 Το σύστημα βοηθά την οδήγηση κατά την
οποία το αυτοκίνητο ακολουθεί ένα προπορευόμενα σε μία λωρίδα. Το σύστημα
οδηγεί το όχημα κατά μήκος της λωρίδας, διατηρώντας παράλληλα την
προκαθορισμένη ταχύτητά του. Όταν υπάρχει ένα αυτοκίνητο μπροστά, το σύστημα
βοηθά το όχημα να ακολουθήσει εκείνο που βρίσκεται εμπρός, διατηρώντας την
κατάλληλη απόσταση.

 

-     Active Lane Change Assist da funzione Hands-off

 Χρησιμοποιώντας κατά την οδήγηση το Adaptive in Lane Driving, όταν ο οδηγός επιβεβαιώνει ότι κινείται σε ασφαλές
περιβάλλον και ενεργοποιεί το φλας, το σύστημα βοηθά κατά την
επιτάχυνση/επιβράδυνση ασκώντας ροπή στο τιμόνι για την αλλαγή της λωρίδας

 

-      Active Lane Change da funzione Hands-off

 Χρησιμοποιώντας κατά την οδήγηση το Adaptive in Lane Driving, όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το Active Lane Change με λειτουργία Handsspento, il
σύστημα αξιολογεί την κατάσταση και βοηθά την αλλαγή λωρίδας ή/και τη διέλευση
του άλλου οχήματος υπό ορισμένες συνθήκες. Όταν το σύστημα εντοπίζει ένα
αυτοκίνητο μπροστά που κινείται με χαμηλή ταχύτητα, τότε ειδοποιεί τον οδηγό
και στη συνέχεια βοηθά στην προσπέραση και την επιστροφή στην αρχική λωρίδα.

 

   Pilota di ingorghi stradali

Χρησιμοποιώντας κατά την οδήγηση το Adaptive in Lane Driving, όταν το όχημα βρεθεί σε κυκλοφοριακή συμφόρηση υπό
ορισμένες συνθήκες, το σύστημα ελέγχει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το
τιμόνι παρακολουθώντας παράλληλα το περιβάλλον του οχήματος για λογαριασμό του
οδηγού. Το σύστημα οδηγεί, σταματά και συνεχίζει την οδήγηση εντός της ίδιας
λωρίδας, διατηρώντας παράλληλα μια σωστή απόσταση σύμφωνα με την ταχύτητα του
προπορευόμενου οχήματος. Ενώ το όχημα βρίσκεται υπό τον έλεγχο του συστήματος,
ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί τηλεόραση/
DVD στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης ή να χειρίζεται
το σύστημα πλοήγησης για αναζήτηση του προορισμού του, γεγονός που βοηθά στη
μείωση της κόπωσης και του άγχους κατά την οδήγηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής
συμφόρησης.

-       Emergency Stop Assist

 Όταν ο
οδηγός εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στα αιτήματα του συστήματος για τη
μεταφορά του ελέγχου του οχήματος σε αυτόν, τότε αυτό βοηθά στην επιβράδυνση
και ακινητοποίηση του αυτοκινήτου πραγματοποιώντας αλλαγές λωρίδας/λωρίδων προς
την εσωτερική ή τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση που
ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στα αιτήματα του συστήματος να αναλάβει τον έλεγχο
καθώς η λειτουργία Traffic Jam Pilot/Hands-off θα αποσυνδεθεί, το σύστημα
προτρέπει περαιτέρω τον οδηγό να ανταποκριθεί στο αίτημα χρησιμοποιώντας
οπτικές, ακουστικές και απτικές ειδοποιήσεις συμπεριλαμβανομένων ήχων
συναγερμού κλιμακούμενης έντασης και δονήσεων στη ζώνη ασφαλείας του οδηγού.
Εάν ο τελευταίος συνεχίσει να μην ανταποκρίνεται, το σύστημα θα συμβάλλει στην
επιβράδυνση και την ακινητοποίηση του οχήματος, προειδοποιώντας τα αυτοκίνητα
που βρίσκονται γύρω του μέσω της χρήσης των φώτων εκτάκτου ανάγκης (αλάρμ) και
της κόρνας. Όταν υπάρχει λωρίδα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα βοηθά στην
επιβράδυνση και την αλλαγή λωρίδας έως ότου το όχημα φτάσει σε αυτή προκειμένου
να σταματήσει με ασφάλεια.

 

   Διεπαφή Ανθρώπου-Μηχανής (HumanMachine Interface – HMI)

Η διεπαφή επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει
στιγμιαία την κατάσταση λειτουργίας του συστήματος, την οδηγική κατάσταση και
τις αιτήσεις για παράδοση σε αυτόν του ελέγχου του οχήματος, οι οποίες
εκδίδονται από το σύστημα. Οι ενδεικτικές λυχνίες του συστήματος 
Honda SENSING Elite είναι τοποθετημένες στο τιμόνι, στο πάνω μέρος της
οθόνης του συστήματος πλοήγησης και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όταν είναι
ενεργοποιημένη η λειτουργία 
Handsspento, η
ενδεικτική λυχνία στο τιμόνι ανάβει και όταν ενεργοποιείται το 
Pilota di ingorghi stradali και άλλες ενδεικτικές λυχνίες ανάβουν επίσης με
μπλε φως. Όταν το σύστημα ζητά την παράδοση του ελέγχου του οχήματος στον
οδηγό, όλες οι ενδεικτικές λυχνίες αλλάζουν το χρώμα τους σε πορτοκαλί και
αναβοσβήνουν ώστε να 
στείλουν
ένα κατανοητό μήνυμα στον οδηγό. Η μεγάλη full-LCD οθόνη των 12,3 ιντσών εμφανίζει επίσης την κατάσταση
λειτουργίας του συστήματος, την οδηγική κατάσταση και τα αιτήματα παράδοσης του
ελέγχου στον οδηγό με απλό αλλά εκφραστικό τρόπο.


  Οι περιορισμένες μισθώσεις του Honda Legend Hybrid EX ξεκινούν στην Ιαπωνία στις 5 Μαρτίου 2021.