Vivere il Movimento nelle strade

Nissan porta la GT-R da 1.600 CV alla Hill Climb

Ένας από τους λόγους που ο “Godzilla”, το Nissan GT-R και οι προηγούμενες γενιές του (Skyline και ιδιαίτερα R32, R33, R34) είναι δημοφιλείς σε επίπεδο… θρύλου διεθνώς, είναι η βελτιωσιμότητά τους. Το να βλέπεις ή να ακούς για GT-R 1.000, 1.500 ή και άνω των 2.000 ίππων που ταπεινώνουν όποιον… άτυχο βρεθούν στον διάβα τους, δεν αποτελεί και μεγάλη έκπληξη. Τι γίνεται όμως όταν η Nissan και το τμήμα μηχανοκίνητο αθλητισμού της, Nismo, ρίχνουν στη μάχη GT-R τα οποία ξεπερνούν τους 1.500 ίππους;

Η ιαπωνική μάρκα έχει πάρει πολύ σοβαρά τη συμμετοχή της στο φετινό 10ο  επίσημο Jaguar Simola Hill Climb στην Knysna της Νοτίου Αφρικής. Στη φημισμένη διαδρομή των  1,9 χιλιομέτρων, 14 οχήματα της Nissan θα αγωνιστούν στα χνάρια των περσινών πρωταθλητών, Wilhelm Baard και Reghard Roets και η μάρκα δεν θέλει “απλά” να συμμετέχουν, αλλά να πρωταγωνιστήσουν.

Για να το καταφέρει αυτό η Nissan, βέβαια, πρέπει να δώσει μάχη με τον ίδιο της τον εαυτό. Ο Baard διεκδίκησε το τρίτο του πρωτάθλημα στη Simola και τον τέταρτο τίτλο του στην ανάβαση της Νοτίου Αφρικής  το 2018, όταν οδήγησε στην κορυφή τον “Αρμαγεδώνα”, το 1300+ ίππων R35 GT-R που διασκεύασε  η BB Motorsport, με τον χρόνο- ρεκόρ των 39,463 δευτερολέπτων. Πώς θα μπορέσει φέτος να σπάσει αυτό το ρεκόρ;

O Baard και ένα Godzillάκι

“Είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι για το φετινό αγώνα”, λέει ο Baard. “Στις τελευταίες μας δοκιμές στο Gauteng, απλώς βελτιώσαμε τις ρυθμίσεις του γκαζιού και την παροχή ισχύος. Όλες οι άλλες εργασίες, όπως η ανάπτυξη του  πλαισίου και οι αναβαθμίσεις του κινητήρα, έχουν ήδη τελειοποιηθεί”.

H καρδιά του Godzilla

Ο Baard και η BB Motorsport συνεργάστηκαν με τη NISMO, το παγκόσμιο τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan, για να προετοιμάσουν το  συγκεκριμένο GT-R για την ημέρα του αγώνα. Στην κατηγορία saloon και supercar, ο δις πρωταθλητής Reghard Roets,  θα αγωνιστεί με το  Melrose Nissan GT-R, υποστηριζόμενος από τη Nissan Νοτίου Αφρικής.

Έντεκα GT-R θα αγωνιστούν στις τροποποιημένες κατηγορίες  saloon και supercar, συμπεριλαμβανομένου ενός ειδικά τροποποιημένου Hillclimb GT-R,  την Franco Scribante Racing. Αυτό το GT-R,  διαθέτει μια θηριώδη διπλή εμπρόσθια αεροτομή που αναπτύχθηκε από έναν ειδικό του World Time Attack και φημολογείται ότι θα  αποδώσει πάνω από 1.600 ίππους !



Κι ένα Navara επιτίθεται (πού άλλού) σε λάσπες

Επιπλέον, ο Terence Marsh της Red-Lined Motoring Adventures θα αγωνιστεί στην κατηγορία B9 για  τα pickups και SUVs , με ένα  ειδικά τροποποιημένο Nissan Navara T1 V8, προδιαγραφών FIA. Η  Red-Lined κατασκευάζει  εκτός δρόμου αγωνιστικά αυτοκίνητα και φορτηγά με ειδικές προδιαγραφές και με πωλήσεις ανά την Υφήλιο. 

Το φετινό Jaguar Simola Hill Climb,  διεξάγεται από τις 2 έως τις 5 Μαΐου,  στη Knysna της Νοτίου Αφρικής.