H BMW ετοιμάζει επιστροφή της Μ1 με 700 ίππους!

Όταν μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα, δύσκολα μπορούμε να βρούμε έλλειψη σε μια μάρκα όπως η BMW, η οποία προσφέρει μια σειρά από μοντέλα con il θρυλικό σήμα “Μ”. Κι όμως, για κάποιους από τους επιτελείς di βαυαρικής μάρκας, ακόμα και οι δημιουργίες του M Division, δεν είναι αρκετές. Έτσι, σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες που διακινούνται το τελευταίο διάστημα, η BMW ετοιμάζει ένα νέο supercar, το οποίο θα τοποθετηθεί πάνω από το επερχόμενο M8 Coupe, sarà ibrido και θα έχει απόδοση άνω των 700 ίππων. Το πιθανότερο είναι ότι θα αποτελέσει την επιστροφή της θρυλικής Μ1, χρησιμοποιώντας το nameplate της και τοποθετώντας τη εκεί που της αξίζει: Στην κορυφή.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα “νέο super sports car” το οποίο εξελίσσεται ήδη από τη BMW για να τοποθετηθεί στη γκάμα της ως ανεπίσημος αντικαταστάτης του σημερινού i8. Il plug-in υβριδικό μοντέλο με τον τρικύλινδρο 1,5 λίτρων, κατά πληροφορίες δεν πρόκειται να ανανεωθεί, καθώς η βαυαρική μάρκα έχει μεγαλύτερα πλάνα για ηλεκτρικό μοτέρ. Το τρικύλινδρο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα… αφεθεί στην άκρη και τη θέση του στο νέο μοντέλο θα πάρει ένας μεγαλύτερος κινητήρας εσωτερικής καύσης, πιθανότατα εξακύλινδρος .

Και ενώ προκύπτει ένα παράδοξο, το i8 να φαίνεται πως δεν θα συνεχίσει, αλλά το ανθρακονημάτινο πάτωμά του να χρησιμοποιείται ως βάση για το νέο supercar, τη Μ1, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο συμβατικός κινητήρας, μαζί με τα motori elettrici θα αποδίδουν συνολικά και συνδυασμένα περισσότερους από 700 ίππους. Το Peso, θα είναι περιορισμένο κάτω από τους 2 τόνους. Τιμολογιακά, αναμένεται να κινείται πάνω από την τιμή του i8 Coupe και ότι θα τοποθετηθεί εμπορικά ως η κορωνίδα της σειράς M Performance της BMW. 

Άλλωστε, το μέλος του ΔΣ της εταιρείας, Klaus Frolich, απάντησε ανοιχτά σε δημοσιογραφική ερώτηση εάν εξετάζεται η επιστροφή της Μ1. “Προσωπικά, μια φορά στη ζωή μου, θα ήθελα να φτιάξουμε ένα supercar. Είμαι πολύ θετικός. (…) Έχω ένα καταπληκτικό σασί από ανθρακόνημα για ένα sports car στο portfolio μου και, προς ώρας, χρησιμοποιείται στο i8. Αν ήθελα να χρησιμοποιήσω κάτι τέτοιο με πολύ περισσότερη απόδοση, τότε θα κινούταν περίπου στους 600 ίππους και δεν θα είχε βάρος πάνω από δύο τόνους“.

Κατά τις πηγές των πληροφοριών, το νέο μοντέλο δεν αναμένεται να βγει στην αγορά πριν από το 2023. Μέχρι τότε, η σειρά “Μ” πρόκειται να μεγαλώσει κι άλλο, αφού σε αυτή θα προστεθούν οι πρώτες στην ιστορία Χ3 Μ e Χ4 Μ, μαζί με τις M8 Coupe, Cabrio e Gran Coupe, ενώ αναμένεται και σύντομα μια νέα έκδοση της Μ2, η CS

Suggerimento: Στις φωτογραφίες (πλην της πρώτης) βλέπουμε το BMW M1 Hommage Concept.

George Karagiannis

Messaggi recenti

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

2 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

2 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

2 giorni fa

BMW Motorrad presenta l'Assistente al cambio automatico

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

3 giorni fa

Ecco la nuova BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

3 giorni fa

Guida della Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: un capolavoro con vista (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

3 giorni fa