GT Black Series: il nuovo record del Nurburgring

  Dopo aver vinto il suo 7° titolo consecutivo di Formula 1, Mercedes festeggia oggi anche per aver conquistato il gradino più alto del podio del record del Nurburgring. La splendida GT Black Series (clicca qui per l'articolo), è riuscito a detronizzare la GT2 RS della Porsche, facendo segnare l'incredibile tempo di 6:43. 

 

  Con un tempo ufficialmente registrato e confermato di 6:43.616 per i 20,6 chilometri dell'Inferno Verde e di 6:48.047 per il giro completo. (vedi alla fine dell'articolo per i dettagli)La GT Black Series diventa l'auto di serie più veloce (per questo non contiamo i 6:40 della GT2 RS MR), con un tempo di 31 secondi superiore a quello della sorella minore, la GT R Pro (leggete il nostro tributo, cliccando qui). 

  La cosa più impressionante, tuttavia, è che Mercedes non ha fatto altro che sfruttare al massimo le sue capacità e possibilità di messa a punto. che ha come standard La GT Black Series. Al volante c'era il 35enne pilota Mercedes-AMG della classe GT3, Maro Engel.

  Per ottenere il record, Engel e gli ingegneri della Mercedes hanno utilizzato la seguente configurazione. Lo splitter anteriore è stato aperto in posizione Race, mentre i flap superiori e inferiori dello spoiler posteriore sono stati impostati in posizione centrale. Le sospensioni regolabili della GT Black Series sono state impostate a -5 mm all'anteriore e a -3 mm al posteriore, mentre la campanatura anteriore e posteriore è stata impostata sul massimo camber negativo possibile, -3,8 gradi all'anteriore e -3 gradi al posteriore. Per quanto riguarda le barre antirollio regolabili elettronicamente, Engel ha utilizzato la più rigida delle tre impostazioni disponibili, mentre per il controllo della trazione AMG ha utilizzato le posizioni 6 e 7 (a 0, consente la massima libertà di slittamento, mentre alla posizione 9, quasi nulla). Tutte queste impostazioni possono essere effettuate da qualsiasi proprietario, poiché fanno parte dell'equipaggiamento standard della GT Black Series.

 

  Το ίδιο είναι και τα ελαστικά που χρησιμοποίησε η Mercedes, τα ειδικά σχεδιασμένα για εφαρμογή στη GT Black Series, Cup 2 R της Michelin, με μοναδική “διαφορά”, τη προθέρμανση τους με κουβέρτες στα pit, καθώς ο χρόνος κοστίζει πολύ χρήμα στο Nurburgring. Τα φρένα της GT Black Series δεν έδειξαν κανένα σημάδι κόπωσης σύμφωνα με τον Engel, ενώ το roll-cage και οι ζώνες 4 σημείων (μέρος του Track Package, που αποτελεί βασικό στοιχείο εξοπλισμού), δίνουν μεγάλη σιγουριά και αίσθησης ασφάλειας στον οδηγό, σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο.

  I 400 kg di carico aerodinamico verticale a 250 km/h hanno permesso a Engel di viaggiare a quasi 270 km/h sul tratto di pista Kesselchen, mentre sul lungo rettilineo Doettinger Hoehe la velocità della GT Black Series ha superato i 300 km/h.

  Ο Maro Engel δήλωσε : “Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο downforce παράγει η GT Black Series και το πόσο σιγουριά σου δίνει, να την οδηγήσεις στο όριο. Τα συγχαρητήρια μου στους μηχανικούς του Affalterbach για το αυτοκίνητο που δημιούργησαν. Χαίρομαι ιδιαίτερα που μου δόθηκε η ευκαιρία να δείξω τις ικανότητες που έχει αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο”. Αξίζει να σημειώσουμε οτι με θερμοκρασία 7 βαθμούς στον αέρα, 10 στην άσφαλτο και με πολλά κομμάτια σε γρήγορες στροφές να είναι ελαφρώς υγρά, λόγω του οτι βρίσκονται στη σκία, οι συνθήκες ήταν κάτι λιγότερο απο ιδανικές για την επίτευξη ενός ρεκόρ.

  Η επίσημη και επιβεβαιωμένη χρονομέτρηση των γύρων που πραγματοποίησε η GT Black Series, έγιναν απο την εταιρεία τηλεμετρίας “Wige Solutions” και επιβεβαιώθηκαν απο τους επόπτες του Nurburgring, τόσο για την ακρίβεια της χρονομέτρησης, όσο και για το οτι το αυτοκίνητο έφερε μόνο στοιχεία του βασικού μέρους του εξοπλισμού του. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το γύρο, στο βίντεο που ακολουθεί :

 

Chiarimenti sulla lunghezza del tracciato

  Σύμφωνα με τη παράδοση και τη χρονομέτρηση που γίνεται επί σειρά ετών, ο επίσημος χρόνος που δημοσιεύεται αφορά την εκκίνηση εν’ κινήσει απο τη γραμμή στην έξοδο των pit (είναι το σημείο που γίνεται η είσοδος απο το κομμάτι της πίστας Grand Prix στη Nordschleife) και ολοκληρώνεται πριν τη τελυταία στροφή (στο κομμάτι που το Nordschleife ξεκινά να μπαίνει στη πίστα Grand Prix). Αυτό γίνεται απο το 1997, για ιστορικούς λόγους, απο το “Supertest” του “Sport Auto”. Το κομμάτι λοιπόν που δε μετριέται, ονομάζεται “T13 straight”.

  Επειδή όμως απο το 2019, η “Nurburgring 1927 Gmbh” (η ίδια η πίστα δηλαδή), εισήγαγε το δικό της πίνακα χρόνων και τη δική της επιτροπή εμπειρογνωμόνων που επιβεβαιώνουν πως τα αυτοκίνητα δε φέρουν καμία ειδική μετατροπή, συνυπολογίζει και την ευθεία T13. Για αυτό και υπάρχουν δύο μήκη πίστας (20.6 & 20.832 χιλιόμετρα, αντίστοιχα).

 

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

Οδηγούμε Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Μαθήματα πολυτελείας

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

12 minuti ago

Kinsen-Saracakis Leasing: Bronze Award στα Sales Excellence Awards

Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…

1 ora ago

Defender OCTA: Ο κυρίαρχος των επιδόσεων παντός εδάφους

Η Land Rover παρουσιάζει τον νέο Defender OCTA, το πιο ανθεκτικό και πολυτελές μοντέλο της…

13 ore ago

Σε αμφισβήτηση η ηλεκτροκίνηση για την ΕΕ: Τεχνολογική ουδετερότητα και efuels σώζουν τους ΜΕΚ

Σε ευθεία αμφισβήτηση θέτει την ενεργειακή μετάβαση και κατ' επέκταση την ηλεκτροκίνηση η ΕΕ, καθώς…

14 ore ago

Alfa Romeo Junior: Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς

Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς, η πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Junior,…

16 ore fa

Emeya: Το απόλυτο ηλεκτρικό hyper-GT από τη Lotus

Η Emeya είναι το πρώτο ηλεκτρικό grand tourer (GT) από τη Lotus, σχεδιασμένο για τους…

17 ore fa