NOTIZIE

Ferrari Roma Spider: dolce vita a cielo aperto con 612 cv

Η Ferrari Roma Spider είναι το τελευταίο κάμπριο μοντέλο που προστέθηκε στη γκάμα του Prancing Horse. Συνδυάζει το διακριτικά ρετρό στυλ από τη σταθερή οροφή με μια αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που κλείνει σε 13,5 δευτερόλεπτα με ταχύτητα έως και 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Η αναδιπλούμενη μαλακή οροφή υποχρεώνει να υπάρχει ένας ελαφρώς διαφορετικός σχεδιασμός για τη Roma Spider. Οι σχεδιαστές τροποποίησαν το σχήμα του πίσω παραθύρου. Το πίσω μέρος του καλύμματος έχει μια επένδυση στο χρώμα του αμαξώματος που χωρίζει την επιφάνεια σε δύο τμήματα, ώστε να υπάρχει χώρος για την αποθήκευση της οροφής. Το κάτω τμήμα ενσωματώνεται σε μια ενεργή αεροτομή από ανθρακονήματα.

Η Ferarri θα προσφέρει στους αγοραστές τη δυνατότητα να επιλέξουν εξειδικευμένα υφάσματα και ραφές με αντίθεση για την οροφή. Για να διατηρούν οι επιβάτες την άνεση τους με την οροφή κατεβασμένη, υπάρχει ένας ηλεκτρικά ενεργοποιούμενος ανεμοθώρακας που ενσωματώνεται στην πλάτη του πίσω καθίσματος.

Όπως και το κουπέ, η Roma Spider διαθέτει έναν V8 3,9-λίτρων twin-turbo που αποδίδει 612 ίππους μεταξύ 5.750 και 7.500 στροφών ανά λεπτό. Η μέγιστη ροπή είναι 760 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 3.000 έως τις 5.750 στροφές ανά λεπτό. Η κόκκινη γραμμή του κινητήρα βρίσκεται στις 7.500 στροφές ανά λεπτό. Η μόνη επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οκτώ ταχυτήτων.

Η Ferrari εκτιμά ότι η Roma Spider φτάνει τα 62 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 124 km/h σε 9,7 δευτερόλεπτα. Για σύγκριση, το μοντέλο με τη σκληρή οροφή φτάνει επίσης τα 62 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά τα 124 km/h σε 9,3 δευτερόλεπτα. Η Ferrari αναφέρει την τελική ταχύτητα και των δύο πάνω από τα 320 km/h.

Η Roma Spider ζυγίζει 84 κιλά περισσότερο από το μοντέλο με τη σκληρή οροφή. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από το σύστημα ανοίγματος της οροφής. Ο ηλεκτρικός ανεμοθώρακας προσθέτει επίσης βάρος.

Η Roma Spider αναμένεται να είναι σε θέση να διατηρεί τους επιβάτες άνετους σε μεγάλες αποστάσεις. Οι μπροστινοί επιβάτες διαθέτουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων, τα οποία είναι θερμαινόμενα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και θερμαντήρας αυχένα. Το υπόλοιπο εσωτερικό είναι όπως στο coupe, όπου η ψηλή κεντρική κονσόλα δημιουργεί ξεχωριστά κόκπιτ για τους εμπρός επιβάτες. Η διάταξη περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων για τον οδηγό. Υπάρχει μια κεντρική οθόνη 8,4 ιντσών και οι αγοραστές μπορούν να καθορίσουν μια προαιρετική οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού.

galleria fotografica

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο V12

Η Ferrari, η Lamborghini και η Aston Martin δηλώνουν ότι οι πλούσιοι πελάτες τους είναι…

7 minuti ago

Renault Rafale E-Tech 4×4 300hp: «Υπερηχητικό»

Εμπνευσμένο από τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη, Rafale, το νέο Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση E-Tech…

15 ore fa

Με θετικό πρόσημο οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Απρίλιο στην ΕΕ – Καλπάζει η ελληνική αγορά (Γραφήματα)

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον μήνα Απρίλιο στην ΕΕ, ενώ η ελληνική…

16 ore fa

Ετοιμάστε το Subaru σας για καλοκαιρινές αποδράσεις με δωρεάν τεχνικό έλεγχο και εκπτώσεις!

Έχετε Subaru; Ετοιμαστείτε για καλοκαιρινές αποδράσεις! Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 15 Σημείων & -20% σε γνήσια…

17 ore fa

Το νέο MINI John Cooper Works θα κάνει το ντεμπούτο του στις 24 Ώρες του Nürburgring

Οι φίλοι της MINI και οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν με ανυπομονησία το ντεμπούτο…

18 ore fa

Νέο Kia EV3: Θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των compact ηλεκτρικών SUV

Η Kia αποκάλυψε σήμερα όλες τις λεπτομέρειες του Kia EV3, του ολοκαίνουργιου compact ηλεκτρικού SUV…

19 ore fa